lichte oorontsteking / pseudokroep

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door meelezer, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelezer

meelezer Niet meer actief

Mijn dochter heeft sinds vorige week pseudokroep (vorige zaterdag naar de HAP). Geen medicatie, nu redelijk genezen. Vandaag weer koorts dus de HAP gebeld en we moesten gelijk weer komen. Nu heeft ze lichte oorontsteking en een kuurtje mee.

Paar vragen:
    1. Mag ze naar buiten?
    2. Is ze nu gevoelig voor oorontstekingen of hoeft dat niet altijd zo te zijn?

Misschien domme vragen sorry hiervoor maar dochterlief is nooit ziek en alle doktoren zeggen ook weer wat anders (van frisse lucht tot helemaal binnen blijven)
    Dank alvast

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Hier helpt bij kroep heel goed naar buiten gaan.
    Met oorontsteking een flinke muts opzetten.

3. meelezer

meelezer Niet meer actief

Nog iemand?

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ze mag gewoon naar buiten hoor. Gewoon lekker de jas, muts, sjaal om en gaan met die banaan.

Mijn zoontjes hebben beide enorm veel oorontstekingen gehad maar ging dan gewoon lekker met ze wandelen in de wagen. Die wind voelt alleen niet lekker in zo'n ontstoken oortje, dus even een mutsje erover.

Mijn oudste is ook bekend met pseudokroep, zo erg ook dat hij dexamethason ervoor kreeg en blauw werd, maar als hij verder niet ziek was, ging hij ook gewoon naar buiten. En idd juist met kroep is het fijn om lekker in de koele lucht te wandelen. Mijn zoon werd er altijd rustiger van. We hebben al vaak rond 03:00 buiten met hem gelopen en dat vond hij erg fijn. Hij werd dan duidelijk rustiger.

Deel Deze Pagina