Opvliegers / warmtegolven herkenbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusjepleusje, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusjepleusje

31 mei 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Als je graag zwanger wil worden snap ik dat we van alles in ons hoofd kunnen halen en dat we helaas toch gaan menstrueren.
    Na een jaar proberen zonder resultaat, hebben we een verplichte stop in moeten lassen. Nu weer drie kwart jaar aan het oefenen. Deze maand begonnen met ovulatietesten ondanks het feit dat mijn cyclus vanaf dag 1 zo regelmatig is als het maar zijn kan. Standaard 27 dagen en daar kan ik de klok op gelijk zetten. Een eisprong......geen idee wat ik moet voelen dus vandaar de ovulatietesten. Vorige week zaterdag harstikke positief met de CB digital en zondag negatief. Natuurlijk voorafgaande dagen ook getest.
    Afgelopen vrijdagnacht bloed verloren nadat ik de nacht ervoor wakker ben geworden van een scherpe pijn laag in mijn onderbuik.:$ Duidelijk helder rood en het zat in mijn onderbroek dus kon er niet om heen. Aankomende zondag zou mijn menstruatie weer zijn. Maar de afgelopen dagen vage klachten. Ik kan niet zeggen dat ik krampen heb, maar het trekt fluctuerend onder in mijn buik. Soms in het midden dan voelt het meer als een druk en soms een trekkend gevoel in beide liezen alsof eraan getrokken wordt naar boven toe. Het ene moment heb ik ontzettende honger en als ik dan gegeten heb lijkt het wel of het niet wil zakken.
    Gisteravond zat ik aan tafel en ineens kreeg ik het bloedheet. Ken je dat als je bijvoorbeeld ineens heel erg schrikt? Ineens krijg je zo'n warme gloed door je lichaam en voel je je hart bonzen. Dat had ik gisteren dus ook, maar het zakte ook weer. Even later weer......en deze ochtend ook al enkele malen. Nadien krijg ik vaak een rilling van kou omdat ik gewoon vochtig ben van het zweten.
    Normaal gesproken douche ik heel warm en ben ik een kou kleum. Maar ik werd vanmorgen zelfs wat licht in mijn hoofd onder de douche en snakte naar koeler water. Ook heb ik continue dorst.
    Voor de zekerheid temp opgenomen, maar geen koorts. Ik heb zeker ook geen buikgriep want dat ken ik uit duizenden, omdat ik dat helaas vaker heb gehad. Ook zijn er geen aanwijzingen van verkoudheid of iets dergelijks.
    Maar kennen jullie dat van die warmte golven tijdens zwangerschap of voor nod? :cool:

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ja, ik herken het, maar het is bij mij geen symptoom wat iets zegt. Heb het zowel kort voor NOD gehad in rondes waarin ik niet zwanger was, als de laatste ronde waarin ik wél zwanger was. Het heeft denk ik wel iets te maken met hormonale schommelingen, alleen die heb je zowel bij zwangerschap, als bij opstart menstruatie...

3. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was het een zwangerschapssymptoom. Bij deze zwangerschap en bij die van mijn dochter. Al heb ik het ook wel eens gehad als ik wat ziek ben. Hopelijk is het bij jou ook een teken.

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik had opvliegers in mijn bovenbenen toen ik zwanger bleek te zijn.

5. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hier ook gister opvliegers en idd van die vage griep klachten maar voel me voor de rest kip lekker 😉
    Hier ook niet zwanger. We hebben een ongelukje gehad maar een map gehaald dus denk dat het in mijn geval bij verschijnselen zijn ofzo.

Maar spannend ik hoop het voor je!

6. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook bijna mn nod en heb het deze week ook een paar keer flink warm gehad.. Maar ook zitten koukleumen.. Die opvliegers ben ik niet gewend dus wie weet ;)

Deel Deze Pagina