Hallo, Vorige week te horen gekregen dat we een doorverwijzing krijgen voor IVF in het Erasmus. Binnenkort dus een eerste afspraak. Want gaan ze bij een eerste afspraak doen of gaan ze dan alleen dingen bespreken? Iemand die nog meer voor IVF zit in Erasmus? Groetjes
Wat spannend! Als het goed is moet je partner voor het eerste gesprek een zaadonderzoek laten doen (althans wel in Zwolle, ook al als je IUI etc hebt gehad). Bij het eerste gesprek kan er een onderzoek worden gedaan bij de vrouw en eventueel ook bij de man. Maar verder is het vooral een vragenlijst inleveren en gewoon een intake. In de weken daarna wordt je behandeplan opgesteld en als die duidelijk is dan kun je langskomen voor het tweede gesprek en krijg je het medicijnen schema etc!
Hoi Sweet, Wij hebben onze iui behandelingen bij maasstad gehad. En zijn na de iui doorgegaan naar het erasmus omdat ze geen ivf doen in het maasstad ziekenhuis. Wij hebben geen intake gehad in het erasmus maar hebben het behandelschema gehad in het maasstad. De eerste x dat wij daar waren was toen mijn man na de punctie (in maasstad) de eicellen en zijn sperma moest inleveren (in erasmus) en voor mij de eerste x toen ik de terugplaatsing kreeg. Beetje ingewikkeld verhaal, hoop dat je het snapt.. En anders zou ik gewoon je behandelend ziekenhuis opbellen om te vragen hoe of wat. Het is een hele spannende tijd en daar hebben ze echt wel begrip voor. Heel veel succes in ieder geval!
Supergoed ziekenhuis.....zeer kundig en zeer goede artsen......eenmaal de onderzoeken bij man en vrouw achter de rug zijn starte ze all gauw met een behandelingsplan......en als je zwanger bent volgen ze je lang op....succes