Vanaf dinsdag 8 april is er weer een super aanbieding bij de Makro. 3 dozen luiers halen (9pakken in totaal) Dan betaal je 6,31 incl. btw per pak. Dat wordt dus weer inslaan. En voor mensen die geen makro pas hebben. Informeer echt eens in je omgeving. Er zijn meer mensen met een Makro pas, dan je denkt. Wij halen ook altijd luiers voor familie en vrienden. Ik ga soms met 9 dozen daar de makro uit
Volgens mij wel. Er staat in de folder: bij afname van 3 megadozen (3pk) 6,31 per pak. Er staat niet dat het dezelfde maat moet zijn. Ik heb de vorige keer 3xmaat3, 3x maat 4 en 3x maat 5 meegenomen. Die mensen daar zullen wel gedacht hebben: "nou nou nog 3 kinderen in de luiers"hihihihi
wij gaan ook gelijk weer wat inslaan. het is echt zo makkelijk aangezien dat de vorige pakken op zijn het volgt echt lekker op en voor de mensen die geen makro pas hebben en toch die luiers willen PB me even.
Tot hoelang geldt deze aanbieding? We willen er anders vandaag heen.. Hopelijk heeft iemand een snelle reactie! Grs!
Makro aanbiedingen duren over het algemeen altijd 2 weken, gaan in op dinsdag en eindigen op maandag!
Deze aanbieding was tot vandaag. Vanaf morgen wel weer aanbieding van Pampers, maar dat scheelt weer bijna 2 euro. Dus tot vandaag was wel erg interessant (ben vandaag in gaan slaan)