Voor vrouwen die ongesteld werden maar toch zwanger waren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tasjaaa, 2 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hey Tasjaaa,

Ik heb een klein beetje hetzelf als jou,
    heb sinds 3 dagen bruinverlies, en vanmiddag ineens meer. Dacht ja daar is de ongi.
    Maar nu is het bijna niks meer. Als het niet meer doorzet ga ik maandag testen.
    Ga jij nog een testje doen?

2. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    hallo Butterfly: Ja ik ga ook nog testen.. maar ik ben wel gewoon nog steeds ongi, Meer bruinverlies dan rood hoor ! maar alsnog..

Maarja als jij alleen maar 1 dag bruinverlies hebt op de dag dat je eigelijk ongesteld zou moeten worden, ziet het er tog wel positief uit bij jou..!

Nou laten we het hopen :D

Liefs

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Nou mijn officieele NOD is maandag pas.. heb mijn banner vast veranderd.. Er zaten we wat rode stipjes bij op mijn tampon, maar minimaal..
    We zien het morgen wel of het nog doorzet.
    ;) Liefs

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0

Kijk..hier heb ik wat aan...

Ik test dus ook steeds positief.. licht, maar duidelijk met cb +...
    Nu heb ik dus 22-12 positief getest..26-12 vloeien.. als normale ongi maar dan korter 3 dagen.. (geen kramp, geen stolsels)
    29-12 met kruidvat + negatief.. ik dacht hcg weg..kan ik weer verder
    01-01 kreeg ik mega zere borsten en werd ik misselijk wakker..raar dacht ik nog..
    02-01 weer.. getest met cb + en tot mijn verbazing weer een lichte + maar duidelijk..(live dan.. op de foto is het niet zo duidelijk)
    vk gebeld.. kan zegt ze.. streepjes hoeven niet donkerder te worden.. mijn verhaal gedaan en zij denkt nu dat ik nog wel zwanger ben.. ik krijg nu 13 jan een echo...

Het geeft hoop, maar tegelijkertijd vind ik het niks.. wil gewoon duidelijkheid.. duurt nog zo lang

vanmiddag weer getest.. nog steeds positief..niet knallend.. net als gister.. kruidvat + ook gedaan en zelfs daar zag ik nu een heeeele lichte + op, maar dat krijg ik echt no way op de foto..maar goed.. de 29e was t een mega - ...

pfff. ik doe nu volgende week woensdag nog een cb +.. hoop eigenlijk dat ie dan donkerder is... als het een mk is geweest dan blijft het hcg wel ineens erg lang hangen.. zou dan 4.4 wk zijn geweest op de eerste vloeidag.

vorige maand was 3 dgn na 1e vloeidag (5.3 wk) het hcg en ook de kwalen meteen weg..

pfffff.. jouw verhaal is eigenlijk het eerste dat zo aansluit op de mijne..

ik heb 3 eerdere gezonde zwnagerschappen gehad.. (ook gezonde kids) en die waren precies volgens het boekje.. dan verwacht je dit echt niet hoor...pfff...

5. Roos1987

Roos1987 Actief lid

5 dec 2007
    121
    0
    0
    ergen in zuid holland
    Ik herken hier veel!

Mijn NOD was 31 december, en 2 januari kreeg ik buik krampen en heb ik bruinverlies met af en toe wat rood erdoor. daarna geen krampen meer, geen hoofdpijn, en geen roodverlies, alleen maar bruinachtig.

Ik heb vandaag een testje gedaan, maar die was toch echt negatief.. :(
    Nu heb ik nog steeds geen normale ongesteldheid.
    Ik denk dat ik ook over paar dagen, als de echte ongesteldheid niet doorzet, een CB test ga halen, die zijn lekker duidelijk.
    toch nog even voor de zekerheid testen.. :p

6. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    kan ook ontpillen zijn he! ;)

ik zie dat je nog maar net begonnen bent...en dan zijn deze dagen van bruinverlies heel normaal! want je lichaam zal nu zelf aan de gang moeten.

7. Roos1987

Roos1987 Actief lid

5 dec 2007
    121
    0
    0
    ergen in zuid holland
    Ja dat klopt, ben net begonnen.
    ik heb gelukkig niet veel last van ontpillen gehad, ik las soms verhalen van meiden die echt last ervan hebben gehad.. Maar gelukkig, het viel bij mij mee! Ik heb niks gemerkt.

Maar idd, ik hou er ook rekening mee dat dit bruinverlies bij het ontpillen hoort
    . Vannacht en vandaag heb ik bijna niks meer, geen bloed / bruinverlies. Wel rare pijntjes aan onderbuik aan linker en rechterkant. Maar zal er wel bijhoren dan.
    Maar, deze maand gaan we er dan echt voor :p

8. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Ik heb zelf vorige maand een vreemde ongi gehad... het was heel dun en bruin achtig en kon het makkelijk met 1 tampon per dag af.
    Na 4 dagen was het ook helemaal weg...maar ben er wel vanuit gegaan dat het een menstruatie geweest was.
    Deze maand had ik op de 14de dag ineens heel sterk het gevoel dat mijn eisprong geweest was en 2 weken daarna (op dag 28) heb ik een test gedaan en daar kwam een licht streepje op, 3 dagen erna weer gedaan en weer een licht streepje, maar toen ik een test van het kruidvat wou proberen gaf deze negatief aan.
    Nou heb ik zonder de pil altijd een cyclus van 35 dagen, dus had ik volgens die berekening afgelopen woendag ongesteld moeten worden, heb gister een test van kruidvat gedaan en die was ook negatief, maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.
    Ik wacht het een weekje af... donderdag test ik nog een keer en als die nog steeds negatief aangeeft kan ik terecht bij de dokter, want dan zal er wel iets mis zijn gegaan.

9. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    hallo dames: Ik ben dus maar 1.5 dag ongesteld geweest :S hoe kan dit ?
    snap er echt helemaal niks meer van..

Kan niet ontpillen zijn lijkt mij ben al vanaf juni bezig

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

heb je alweer opnieuw getest?

11. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Nee, zit even zonder geld.. me geld moet nog binnenkomen

Had ook testen besteld digi clear blue maar die moeten ook nog steeds binnenkomen..

En ik kan voor maandag een afspraak maken bij de vk.. maarja of dat nog wel nodig is weet ik niet..

Denk wel dat ik er heen ga.. voor de zekerheid

Liefs

Deel Deze Pagina