Eisprong? NU NOG NIET!!! :(

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jij82, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik mn eisprong voel...
    Morgen pas om12u30 iui

:(

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ahhh gatver!!! Wat vervelend voor je! Toen ik dat had, zeiden ze tegen me dat het eitje nog tot 24 uur na de eisprong te bevruchten is...

Wanneer had je je positieve ovulatietest? Of spuitte je niet Pregnyl?

In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat je over twee weken een mooie positieve test in je handen hebt!

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Pijn wil niet altijd zeggen dat dat je eisprong is! Het kan ook het groeien van de follikel zijn.

Hopelijk maak je toch nog een kans deze ronde!!

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb dat heel vaak gehad, dan wist ik zeker dat hij was gesprongen! Pas bij IVF toen ik dus zekerheid kreeg of ze er nog waren bleken ze er allemaal nog te zijn, terwijl ik toch mijn eisprong had gevoeld! De artsen zeiden al steeds dat je het vaak juist voor een eisprong voelt, hij wordt dan heel groot en soms verlies je al een beetje vocht, wat kan irriteren. Ik geloofde ze nooit, maar nu dus wel. Grote kans dus dat het bij jou ook zo is! Zeker als je pregnyl gebruikt, dit spul is toch wel redelijk punctueel bi de meeste meiden...

5. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zal het straks wel horen...
    Ik hoop dat jullie gelijk hebben over die 24u! :)

6. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Oe het zou wel balen zijn, ik voelde ook altijd groeipijn en naderhand gesprongen pijn, maar dat zijn twee verschillende pijntjes. Hopelijk valt het mee

7. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    De pijn komt vaak voor de eisprong, dus er is zeker nog hoop meid :) Ondertussen ben je in het ziekenhuis, laat je ons straks wat weten? Succes!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier exact dezelfde ervaring. Dacht altijd mijn eisprong te voelen. Maar bleek groeipijn te zijn van de follikels.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier exact dezelfde ervaring. Dacht altijd mijn eisprong te voelen. Maar bleek groeipijn te zijn van de follikels.

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ovulatie zelf voel je vaak niet...het groeien wel. Aan het einde groeien ze ietsjes harder vaak en dat kun je goed voelen.

Hoe is het gegaan?

11. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pff.. We hadden een afspraak om 12u30, om 13u50 mochten we eindelijk binnen... Ik begin al te denken dat t ni lukt omdat ik al zoveel stress heb vzn dat wachten... Da's zooo verloren tijd!!! Hadden nog dingen te doen daarna en was echt aan t stressen :(

Nu niks meer gevoeld van krampjes dus 2 weken wachten...

Denk dat ik mij efjes stil ga houden hier op t forum ook... :(

12. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ze zeiden trouwens ook op fertiliteit toeni k die vertelde dat het eitje tot 24u bevrucht kan worden en we dus sowieso op tijd zouden zijn.
    T zal mij benieuwen...

13. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Lieve Jij82,

Heel veel sterkte met het wachten! Ik duim voor je!

14. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    Hey Jij,

Heb je niet nog eem echo gehad voordat ze gingen insemineren? Dat deden ze bij mij de eerste x wel (november 1e IUI gehad, mislukt helaas). En toen kon ze door de hoeveelheid vocht op de echo zien dat ie net gesprongen was.

Duim voor je!!! Ik mag eind deze maand voor de 2e IUI.

Hoop zo dat het dit jaar gaat lukken!!

X

15. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Neen, heb het laten wete nvlak voor de inseminatie dat ik dacht iets te voelen en ze zeiden 'zelfs al was het uw eisprong dan zijn we nog op tijd want we hebben 24u de tijd'
    Ik zwijg al wel weer... Zij zullen het wel weten, zeker?
    Hebben iets langer gestudeerd dan ik ;)

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Die 24 uur is helaas wel alleen in de allergunstigste situatie. Bij ons zeggen ze ook altijd dat je 24 uur hebt, maar als je even gaat lezen en zoeken zie je dat dit alleen het geval is bij hele goede en sterke eitjes. Het gemiddelde eitjes is na 12 al zover afgetakeld dat de kans op een bevruchting nog maar heel klein is. Maar wie weet heb jij wel top eitjes! Ik duim voor je!

17. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat dacht ik ook ja (voor ze mij vertelden van die 24u)

Toch maar even gezellig geweest maandagochtend... Hij moest naar het ZH iets afleveren ;) en toen hij mij kwam wekken... Je weet wel: just in case?! :)

En goede eitjes... Ik heb nu zelfs met die Menopur maar 1 eitje dat nog altijd niet schitterend was, maar bon... We zullen 't wel zien?

18. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi, ik hoop natuurlijk dat het gewoon raak is, maar mocht dat niet zo zijn, misschien dat je dan met je arts kan overleggen of je niet een dag eerder kan.

Ik kan het natuurlijk niet bewijzen, maar ik ben ervan overtuigd dat dat deze maand het verschil heeft gemaakt.

19. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nu ben je me even kwijt...
    Dat wat juist eerder kan?? ;)

20. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Dat de inseminatie een dag eerder kan, zodat je eisprong na de inseminatie is. :)

Deel Deze Pagina