Joyce, sorry. Ik had erover gelezen. Dan wil ik gewoon gerust gelaten worden, ik eet overdag al genoeg!
Voor vrijwel alles van eten! Ik hou niet zo van slapen, en juist wel van eten. Ik lust ook echt alles, behalve gele paprika . Waar ik nu echt zin in heb: - Paling - Hachee met rode kool en aardappels - Kiwi milkshake (niet bij elkaar uiteraard!)
hmmm ff denken.... taart,stokbrood filet american,kroket,en sundae ijs caramel met nootjes van de mac. o ja en draadjesvlees!
euh absoluut niet voor eten, als ik er al aan denk word ik misselijk ale: maar voor sex mag me mannetje mij altijd wakker maken
Je mag me absoluut wakker maken voor Sushi en ook wel voor een Moccachino van Starbucks. De laatste geeft dan alleen weer moeite om in slaap terug te komen.
Letterlijk gezien mag je mij nooit, nimmer, never wakker maken voor iets. En al helemaal niet voor 's nachts eten :sick: Figuurlijk gezien mag je mij wakker maken voor rijst met bruine bonen en gemarineerde, gegrilde kip. En een flinke schep Surinaamse sambal erop =P~ Of voor toastjes met Danish Blue...mmmm...
Normaal gesproken zou ik zeggen: Een lekkere vette frikandel speciaal! Maar nu ik zwanger ben, zeg ik: Nee, dankje! Geen frikandel speciaal voor mij nu!
hmmm ik slaap liever! maar als ik dan toch wakker gemaakt ben, geef me dan maar een softijsje van de jamin met een dikke laag chocodip eroverheen! of een moorkop/bossche bol
Zeer veel hoor! Frietjes Chinees Mcdo pannenkoeken taart snoepjes wafels smoothie ijs met versfruit ...