-Hoe oud ben je? 34 -Heb je een kinderwens? Yup -Hoeveel kinderen heb/wil je? Wil er 3 heb er 2...derde is onderweg -Wat is je haarkleur? Goudblond -Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Geen enkele -Wat is je favoriete kledingstuk? Heb ik op t moment geen -Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Let ik niet op..diegene die leuk is en lekker zit -Heb je huisdieren? Ja, Bouvier, dwerg pincher en n 4 teen schildpad...en n pad maar die gaat zodra t goed weer is terug de natuur in (was even op logee ivm dat hij in n put was gevallen en al in winterslaap had moeten zijn) -Wat is je favo vakantieland? Heb ik geen maar wil graag keer naar Ierland. -Wie is jouw grote voorbeeld/held? Heb ik geen..denk ik. -Wat was je hoogste opleiding? Mavo en wat losse cursussen -Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Gelukkig getrouwt met mn vriend in een moois huisje met mn 3 kinderen. -Heb je goed contact met je buren? Niet echt. Zijn nogal op zichzelf hier geloof ik... -Koffie of thee? Vroeger koffie maar tijdens zwangerschap cafeine vrije thee -Heb je ooit iets gestolen? Nee -Heb je een strafblad? Ook al niet -Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Samen met mn vriendin een gezamelijke vriend slagroom soesjes geforce feed -Waar heb je spijt van? Dat ik mn huisje in Eindhoven opgezegd heb voor mn ex. -En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Dat ik niet gewoon naar het grafisch lyceum gegaan ben na de mavo zoals ik had horen te doen met mn teken talent.
Hoe oud ben je? 23 Heb je een kinderwens? ja Hoeveel kinderen heb/wil je? 1 zoontje Wat is je haarkleur? donkerblond/bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? As the world turns Wat is je favoriete kledingstuk? spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? geen merk van alles Heb je huisdieren? nope Wat is je favo vakantieland? frankrijk Wie is jouw grote voorbeeld/held? m'n moeder Wat was je hoogste opleiding? mavo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? mams van 2 kids Heb je goed contact met je buren? ja Koffie of thee? absoluut koffie Heb je ooit iets gestolen? nee Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? diepzeeduiken en de nieuwjaarsduik bij scheveningen Waar heb je spijt van? van me hoge telefoonrekening En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? babyzwemmen
Hoe oud ben je? 30 Heb je een kinderwens? ja Hoeveel kinderen heb/wil je? 1 Wat is je haarkleur? rood Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? CSI,House Wat is je favoriete kledingstuk? jeans Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? puma`s Heb je huisdieren? ja,2 honden,schildpad en leguaan Wat is je favo vakantieland? Griekenland Wie is jouw grote voorbeeld/held? mijn moeder Wat was je hoogste opleiding? Havo,1 jaar Hbo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Dat zien we dan wel weer Heb je goed contact met je buren? Ja Koffie of thee? koffie Heb je ooit iets gestolen? ja Heb je een strafblad? ja Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? trouwen! Waar heb je spijt van? nergens En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? geen idee @Acire: je bent niet de enige stouterd hier hoor _________________
Hoe oud ben je? * 33 Heb je een kinderwens? * ja, ben 25 weken zwanger Hoeveel kinderen heb/wil je? * 1 in aanmaak en misschien 2 Wat is je haarkleur? * brunette Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? * geen eigenlijk Wat is je favoriete kledingstuk? * een oude trainingspak met een slobber trui van 3 maten te groot Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? * ik koop welke schoenen ik mooi vind Heb je huisdieren? * 2 cavia's. Een menneke Buffeltje en een vrouwke Dotje Wat is je favo vakantieland? * Portugal Wie is jouw grote voorbeeld/held? * mijn ouders Wat was je hoogste opleiding? * MBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? * gelukkig, nog steeds verliefd en 2 schatten van kinderen. Heb je goed contact met je buren? * ja Koffie of thee? * beide Heb je ooit iets gestolen? * nee Heb je een strafblad? * nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? * meegedaan aan een rolstoelrace in het zkh (je moet toch wat als je moet wachten Waar heb je spijt van? * Veel kattekwaad heb uitgehaald (toen ik m'n wilde haren nog niet kwijt was). Ik heb bij veel mensen het bloed onder de nagels vandaan gehaald. Bij sommige heb ik wel mijn excusses aangeboden, bij heel veel niet. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? * Dat ik mijn MEAO diploma niet normaal heb afgemaakt. Dat ik voortijdig van school ben afgegaan. (moest wel, want ik bleef voor de 2e keer zitten)
Hoe oud ben je? 21 Heb je een kinderwens? Ja heb 1 zoon Hoeveel kinderen heb/wil je? 2 Wat is je haarkleur? Donker bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Voetbalvrouwen Wat is je favoriete kledingstuk? Spijkerbroek en mijn uggs Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Invito en friis&company Heb je huisdieren? Ja 1 jackrussell Wat is je favo vakantieland? Suriname Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn ouders Wat was je hoogste opleiding? Mbo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? In een groot huis met 2 kinderen en mijn vriend die dan inmiddels mijn man is Heb je goed contact met je buren? Niet hier bemoeiend de buren niet met elkaar Koffie of thee? Thee Heb je ooit iets gestolen? Ja toen ik 15 was een ring bij de H&M Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Niks Waar heb je spijt van? Nergens van En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Dat ik niet verder was gegaan met een hbo opleiding maar heel stom nog een keer mbo ben gaan doen
Zoals je ziet verveel ik me, hahaha Ga het lijstje dus maar invullen Hoe oud ben je? 29 Heb je een kinderwens? Ja Hoeveel kinderen heb/wil je? heb er 1, zou graag nog een 2e willen Wat is je haarkleur? Zwart, met helaas een hoop grijze haren ertussen... :x Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Geen Wat is je favoriete kledingstuk? Alle kleding die me op dit moment veel te klein zijn, zou ze graag weer willen passen, maar ben hard op weg. Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Heb er zoveel, ben niet merkgebonden (heb wel veel Esprit) Heb je huisdieren? Ja, 1 Hond (Sien), 1 kat (elmo) en 2 naamloze vissen. Wat is je favo vakantieland? Noorwegen Wie is jouw grote voorbeeld/held? Tja denk dat dat toch mijn vader is Wat was je hoogste opleiding? HBO Maatschappelijk werk Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Heb dan hopelijk 2 kindjes en zijn we een "BradeyBunch" Happy family. Ik werk dan naar alle waarschijnlijkheid nog steeds in de zorg. Heb je goed contact met je buren? Ja Koffie of thee? Thee Heb je ooit iets gestolen? Nee (ben veel te braaf, heb zelf ooit een schriftje meegenomen uit de winkel zonder te betalen. Was er zo van geschrikken dat ik voor 25 cent terug ben gegaan) Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Ehm tja kan het niet eens bedenken (wat saai ben ik..... ) Waar heb je spijt van? Van niks, het heeft allemaal uiteindelijk iets opgeleverd En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Nog van niks en hopelijk dat dat in de toekomst ook niet gaat gebeuren. Groetjes Kirst
Hoe oud ben je? -27 jaar Heb je een kinderwens? -jazeker ben nu zwanger van de tweede Hoeveel kinderen heb/wil je? -2 Wat is je haarkleur? -donker bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? -lama's Wat is je favoriete kledingstuk? -spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? -geen merk Heb je huisdieren? -goudvissen Wat is je favo vakantieland? -maakt niet uit als er maar zon en strand is Wie is jouw grote voorbeeld/held? -heb ik niet Wat was je hoogste opleiding? -mbo-opleiding Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? -met een gezond en gelukkig gezinnetje Heb je goed contact met je buren? -nee, een klein praatje als we toevallig buiten zijn. Koffie of thee? -thee Heb je ooit iets gestolen? -nog nooit Heb je een strafblad? -nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? -naakt gezwommen in de achtertuin van vreemde mensen die niet thuis waren! Waar heb je spijt van? -dat ik te snel dit huis heb gekocht En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? -dat heb ik niet.
Hoe oud ben je? -17 (18 over een maandje) Heb je een kinderwens? - Ben Zwanger! Hoeveel kinderen heb/wil je? - Uiteindelijk 4 Wat is je haarkleur? - Donker bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? - The O.C Wat is je favoriete kledingstuk? - M'n pyjama Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? - Bronx Heb je huisdieren? - Nee Wat is je favo vakantieland? - Suriname Wie is jouw grote voorbeeld/held? - Heb ik niet.. Wat was je hoogste opleiding? -MBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? -Getrouwd, met 4 kleintjes Heb je goed contact met je buren? - Jawel Koffie of thee? - Thee Heb je ooit iets gestolen? - Ja, toen ik 14 was Heb je een strafblad? -Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? -Weet ik niet.. Waar heb je spijt van? - Van zoveel dingen En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? - Niks
Hoe oud ben je? 23 jaar Heb je een kinderwens? best wel een hele grote Hoeveel kinderen heb/wil je? 3 of 4 Wat is je haarkleur? bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? voor niks Wat is je favoriete kledingstuk? mijn jasjes en gespaarde hemdjes Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? gympen en laarzen (geen voorkeur merk) Heb je huisdieren? ja een pusy Wat is je favo vakantieland? mm.. Israel Wie is jouw grote voorbeeld/held? God Wat was je hoogste opleiding?mbo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? ik ben meer met nu bezig, dan over 10 jaar. Heb je goed contact met je buren? nee, ik weet niet eens wie het zijn Koffie of thee? s'ochtends koffie, s'avonds thee. op terras koffie Heb je ooit iets gestolen?nooit Heb je een strafblad? nee. wel heel veel boetes Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? dat kan ik hier niet neerzetten. maar iets leuks: gelift door frankrijk,en toen me haar getondeert Waar heb je spijt van? van heel erg veel dingen. maar aan de andere kant.. als ze niet gebeurd zouden zijn zou ik nu een heel ander persoon zijn geweest. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? ik heb altijd alles gedaan wat ik wilde.
Hoe oud ben je? 22 Heb je een kinderwens? ja, is onderweg Hoeveel kinderen heb/wil je? 2 kinderen wil ik, een jongen en een meisje Wat is je haarkleur? zwart Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Geen Wat is je favoriete kledingstuk? pyama en jeans Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? puma, le coq Heb je huisdieren? Nee Wat is je favo vakantieland? Turkije Wie is jouw grote voorbeeld/held? geen Wat was je hoogste opleiding? Mbo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Gelukkig samen met me man en me kinderen Heb je goed contact met je buren? nee Koffie of thee? thee Heb je ooit iets gestolen? snoep bij wibra Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? / Waar heb je spijt van? / En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Dat ik niet ben gaan werken bij een bank en wel bij C&A
Hoe oud ben je? 24 Heb je een kinderwens? op dit momend niet Hoeveel kinderen heb/wil je? ik heb er 1 en weet nog niet of we er meer willen of het hierbij laten. Wat is je haarkleur? bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? grey's anatomy Wat is je favoriete kledingstuk? spijkerbroek of rokje Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? merkloos of esprit Heb je huisdieren? ja een hond/ rottweiler Wat is je favo vakantieland? turkije Wie is jouw grote voorbeeld/held? uhmm weet ik eigenlijk niet ik denk mijn vader Wat was je hoogste opleiding? mavo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? hetzelfde als nu maar ietsjes ouder Heb je goed contact met je buren? nee Koffie of thee? thee Heb je ooit iets gestolen? haha als kind knikkers bij de bartsmit en mijn moeder maar denken dat ik goed was in knikkeren Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? tja eigenlijk ben ik best braaf een tatto laten zetten dan maar Waar heb je spijt van? dat ik wel eens lelijk doe tegen mijn vriend, onterecht En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? een opleiding gevolgt
Hoe oud ben je? 24 jr oud Heb je een kinderwens? Ja nog steeds.. Hoeveel kinderen heb/wil je? 1(dochtertje) Wat is je haarkleur? Zwart Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? As the world turns/desperate houswives Wat is je favoriete kledingstuk? Mijn badjas(wordt oneindig lang gedragen) Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Wat lekker zit,heb momenteel Uggs Heb je huisdieren? 3 visjes Wat is je favo vakantieland? Curacao Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn mama Wat was je hoogste opleiding? MBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Getrouwd 2/3 kids...eigen bedrijf Heb je goed contact met je buren? Alleen met 1.. Koffie of thee? Thee Heb je ooit iets gestolen? Ja kleding (toen ik 16 was) Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Sex op de treinstation Waar heb je spijt van? Dat ik vroeger te vaak naar andere luisterde ipv van zelf mijn conclussie's te trekken. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Pfff heb op dit moment geen idee,er zullen wel genoeg zijn.
Hoe oud ben je? -24 jaartjes jong. Heb je een kinderwens? -Ja een hele grote. Hoeveel kinderen heb/wil je? -ik wil graag 2 kinderen. Wat is je haarkleur? -Blond. Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? -ncis Wat is je favoriete kledingstuk? -Spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? -Nike air max Heb je huisdieren? -Ja 2 poezen en 2 ratten. Wat is je favo vakantieland? -Tunesie Wie is jouw grote voorbeeld/held? -Mijn vader was me grootste voorbeeld Wat was je hoogste opleiding? -Ik ben kapster Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? -huisje-boompje-beestje-kinderen met mijn vriend. Heb je goed contact met je buren? -Wat is goed contact we wonen hier net 2 maanden maar zegen elkaar wel gedag en maken een praatje. Koffie of thee? -Thee ik lust geen koffie Heb je ooit iets gestolen? -Uhhh ja. Heb je een strafblad? -Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? -Na een maand gaan samen wonen, maar geen spijt van. Waar heb je spijt van? - Ik zou het nu zo snel niet weten. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? -Nergens
Hoe oud ben je? 25 Heb je een kinderwens? ja Hoeveel kinderen heb/wil je? wil graag 3 kids, als dat ooit gaat lukken Wat is je haarkleur? bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? geen enkel programma Wat is je favoriete kledingstuk? jeans Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? nike Heb je huisdieren? ja een hamster Wat is je favo vakantieland? brazilie Wie is jouw grote voorbeeld/held? heb ik niet Wat was je hoogste opleiding? mbo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? nog steeds gelukkig getrouwd met wat meer kids Heb je goed contact met je buren? af en toe een praatje.. Koffie of thee? koffie Heb je ooit iets gestolen? ja heel lang geleden een snicker uit een supermarkt was toen 10jr Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? op mijn bruiloft staan zingen waar iedereen bij was Waar heb je spijt van? dat ik niet eerder bij mijn oude werk ben weggegaan En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? beginnen met sporten
Hoe oud ben je? 32 Heb je een kinderwens? jazeker Hoeveel kinderen heb/wil je? 2 Wat is je haarkleur? blond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? CSI Wat is je favoriete kledingstuk? spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? rieker Heb je huisdieren? ja, 2 honden, 1 kat en 114 koeien en momenteel 5 kalfjes Wat is je favo vakantieland? nederland (woon in portugal) Wie is jouw grote voorbeeld/held? niemand Wat was je hoogste opleiding? havo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? met 2 kids hier nog steeds wonend Heb je goed contact met je buren? ja Koffie of thee? thee Heb je ooit iets gestolen? nee Heb je een strafblad? nee gelukkig niet Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? emigreren Waar heb je spijt van? dat we niet eerder gestopt zijn met de pil En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? eerder stoppen met de pil Leuk dit lijstje
Hoe oud ben je? --19 Heb je een kinderwens? --ja heb al 1 kleine maar wens voor een 2e.. Hoeveel kinderen heb/wil je? --heb 1 kindje en als het gaat en mag lukke willen we 3 a 4 kinderen Wat is je haarkleur? -- blonT Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? --niks eigenlijk Wat is je favoriete kledingstuk? --uuhh me spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? --verschillend Heb je huisdieren? --nee wil later een golden retriever hond als de kids groot zijn Wat is je favo vakantieland? -- Turkije Wie is jouw grote voorbeeld/held? -- me vriend en dochter en me mama Wat was je hoogste opleiding? -- vmbo kader niveau Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? --gelukkig getrouwd met lieve kinderen Heb je goed contact met je buren? -- nee de 1e kant zijn aso en gek en de andere klets ik mee is oudere vrouw van 76 Koffie of thee? --allebe vies water of cola ook goed Heb je ooit iets gestolen? -- uuhhhhhh ja Heb je een strafblad? -- nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? -- pfff uhm..... in de avond gezwommen in me ondergoed Waar heb je spijt van? -- weet ik zo 1 2 3 niet En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? -- lastige ook al momenteel nog van niks kan alles nog doen wat ik wil
Zal hem zelf ook ff invullen Hoe oud ben je? 21 Heb je een kinderwens? ja, maar nu nog even niet Hoeveel kinderen heb/wil je? 1 zoontje, wil graag nog 1 kindje over een x aantal jaar. Wat is je haarkleur? Middenblond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Gilmore Girls, South Park, GTST Wat is je favoriete kledingstuk? M'n jeans Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Hush puppies, op de een of andere manier lopen die altijd het beste! Heb je huisdieren? Nee Wat is je favo vakantieland? Engeland Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn zoontje... Wat was je hoogste opleiding? HBO, niet afgemaakt Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Ik wil dan een leuke baan hebben en gezond zijn, liefst nog een kindje erbij....en ik hoop nog steeds op het Grote Wonder Heb je goed contact met je buren? Ja Koffie of thee? Koffie Heb je ooit iets gestolen? Ja vroeger lollie's uit de supermarkt Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Bungeejumpen Eens en nooit weer Waar heb je spijt van? Van dat ene En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Van dat andere
Hoe oud ben je? 25 Heb je een kinderwens? momenteel niet Hoeveel kinderen heb/wil je? heb er een en wil er in de toekomst nog wel 2 of 3 bij Wat is je haarkleur? donkerbruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? gilmore girls en julia's tango Wat is je favoriete kledingstuk? rok Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? ben niet erg merkvast Heb je huisdieren? mijn kat woont bij mijn ouders Wat is je favo vakantieland? italie! Wie is jouw grote voorbeeld/held? heb geen held Wat was je hoogste opleiding? studeer aan de universiteit Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? opleiding afgerond, leuke baan en een gezin. En misschien wel geemigreerd naar italie Heb je goed contact met je buren? ja Koffie of thee? koffie Heb je ooit iets gestolen? nee Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? naar italie vertrokken zonder enkele zekerheid. sprak de taal niet en had geen baan. Waar heb je spijt van? nergen En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? ook al niet
Hoe oud ben je? 25 jaar Heb je een kinderwens? ja Hoeveel kinderen heb/wil je? 1 zoon nu zwanger en zouden er graag vier willen Wat is je haarkleur? blond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? House close to home maar ik kan het ook altijd opnemen dus er echt voor thuis blijven Wat is je favoriete kledingstuk? spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? heb geen vast merk wel altijd goei stevige schoenen Heb je huisdieren? ja 2 goudvissen Wat is je favo vakantieland? Spanje Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn ouders Wat was je hoogste opleiding? MBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Gelukkig zonder zorgen en gezonde kinderen Heb je goed contact met je buren? Ja heel erg goed Koffie of thee? Normaal koffie maar door de zwangerschap nu thee Heb je ooit iets gestolen? zal vast wel als kind maar zou niet weten wat Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? ik hou van spanning dus als er wat spannends ergens is doe ik het vaak wel Waar heb je spijt van? Dat ik niet doorgeleerd heb En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Omdat ik heel hard me best heb moeten doen voor dit papiertje en er erg tegen op zag om nog eens 3 jaar me de blubber te leren
Ik verveel me niet, maar gewoon geen zin om te werken hahahaha: * Hoe oud ben je? 29 jaar, bijna 30 * Heb je een kinderwens? We hebben nu een dochter an ruim 4 maanden, we willen heel graag nog een tweede, maar we wachten even met 'klussen'. * Hoeveel kinderen heb/wil je? We hebben 1 dochter, ik zou graag 3 kindjes willen, mijn man twee (in zoverre het ons gegund is natuurlijk ) * Wat is je haarkleur? Donkerbruin * Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Alleen voor Grey's Anatomy * Wat is je favoriete kledingstuk? Legging met uggs, zitten zo lekker * Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Ik heb geen voorkeur, en als ik die al zou hebben kon ik het niet betalen (manolo's, loubertin bijvoorbeeld ) * Heb je huisdieren? Ja, een kat * Wat is je favo vakantieland? Spanje * Wie is jouw grote voorbeeld/held? Hm, goeie vraag, echt geen idee * Wat was je hoogste opleiding? HBO Technisch Bedrijfskunde * Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Hetzelfde als nu, alleen dan 10 jaar ouder hahahaha * Heb je goed contact met je buren? Nee, onze buurvrouw is onlangs overleden (lees topic; luguber in de lounge en we wonen op een hoek, dus we hebben geen buren (hey, wij wonen vrijstaand! ) * Koffie of thee? Koffie * Heb je ooit iets gestolen? Ja, ooit een lippenstiftje uit de HEMA * Heb je een strafblad? Nee * Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Ik doe altijd gek * Waar heb je spijt van? Van dingen die ik had willen doen maar het niet gedaan heb * En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Mijn opleiding rechten, maar die ga ik zeker nog eens doen