Hoe oud ben je? 33 jaar Heb je een kinderwens? Ik ben zwanger op dit moment Hoeveel kinderen heb/wil je? 1 Wat is je haarkleur? bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Wie is de Mol Wat is je favoriete kledingstuk? tuniek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? ZOO Heb je huisdieren? ja, 2 poezen en 1 cavia Wat is je favo vakantieland? Griekenland Wie is jouw grote voorbeeld/held? ? Wat was je hoogste opleiding? HBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Gezellig gezinnetje, part-time werken en nog steeds gelukkig! Heb je goed contact met je buren? ja, hoor Koffie of thee? Thee Heb je ooit iets gestolen? nee Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Raften op een wilde rivier in Bali Waar heb je spijt van? Dat ik een baan aannam waarvan ik het gevoel had dat het het toch niet was voor mij! En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Dat komt misschien nog weleens maar nu kan ik niks verzinnen
*Hoe oud ben je? - 29. *Heb je een kinderwens? - Ja. *Hoeveel kinderen heb/wil je? - Hopelijk mogen we er 1 krijgen. *Wat is je haarkleur? - Blond. *Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? - Geen, want neem het op (GTST/ONM). *Wat is je favoriete kledingstuk? - Heb geen favoriete, ik vind alles wel fijn zitten. *Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? - Niet speciaal een merk, koop wat ik op dat moment mooi en fijn vind zitten. *Heb je huisdieren? - Ja een kat. *Wat is je favo vakantieland? - Geen. *Wie is jouw grote voorbeeld/held? - Mijn liefje. *Wat was je hoogste opleiding? - VMBO Verzorging. *Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? - Het zelfde als nu maar dan met een kleintje erbij. *Heb je goed contact met je buren? - Gaat, we zeggen elkaar goeiedag. *Koffie of thee? - Thee. *Heb je ooit iets gestolen? - Ja, toen ik net rookte plukjes shag bij me moeder weg halen s'ochtends *Heb je een strafblad? - Nee. *Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? - Geen idee. *Waar heb je spijt van? - Nergens van geloof ik. *En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt. - Geen idee.
Hoe oud ben je? -27 Heb je een kinderwens? -niet meer Hoeveel kinderen heb/wil je? -ik heb 1 dochter en daar blijft het bij Wat is je haarkleur? - bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? - gtst flikken maastricht Wat is je favoriete kledingstuk? - jeans Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? - nike Heb je huisdieren? - ja, 2 honden en een vijver vol met vissen Wat is je favo vakantieland? - als ik mijn honden maar mee kan nemen Wie is jouw grote voorbeeld/held? - niemand Wat was je hoogste opleiding? - MAVO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? - Gelukkig getrouwd en in een goede gezondheid van mijn gezin. Heb je goed contact met je buren? - 1 kant super, andere kant alles behalve Koffie of thee? - koffie Heb je ooit iets gestolen? - ja naaigaren in een supermarkt Heb je een strafblad? - nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? - Playbacken als barbie girl met een blonde pruik, kussen op mijn billen, en borsten gemaakt van luiers. Waar heb je spijt van? - dat ik mijn spw opleiding niet heb afgemaakt. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? - idem
Hoe oud ben je? 28 Heb je een kinderwens? ja, anders zat ik niet op dit forum Hoeveel kinderen heb/wil je? 1 , nee doe maar 2 mocht het lukken en goed gaan Wat is je haarkleur? zwart (nou ja, buiten de grijze haren meegerekend) Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? goh, normaal gezien geneen, maar ik volg wel 'Sara' (de belgische 'Ugly Betty') Wat is je favoriete kledingstuk? Men slobbertruien Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Vroeger altijd Buffalo's maar die maken ze nu niet meer, New Rocks vind ik ook machtig, maar momenteel gewoon Nike's Heb je huisdieren? Jep, een Frans Bulldogteefje van 4 maand en bij men ouders een Dogo Canario van 4.5 jaar Wat is je favo vakantieland? Spanje, Can. Eilanden Wie is jouw grote voorbeeld/held? geen idee, doe dan maar Xena Wat was je hoogste opleiding? A2 Secretariaat-Talen + 7e jaar KMO administratie Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? pff, huisvrouwtje/moeder van 2 kinderen en hopelijk nog bij men huidige partner Heb je goed contact met je buren? nah, gewoon een hallo of hoe is het als ik ze tegekom Koffie of thee? koffie Heb je ooit iets gestolen? nou ja, ooit wel eens een ongeprijsde zonnebril in de carrefour gewoon op men hoofd gezet en buitengewandeld Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? poeh, zou het niet weten.. ja toch, een vriendin en ik waren op weg naar huis toen we aan wegenwerken kwamen, zij had graag zo 1 van die flikkerlampen gehad op zo een 'staketzeltje' of 'paaltje' of hoe dat ook noemt. Ben uit de auto gesprongen en eentje meegegritst die zo heel eenzaam op de grond lag te flikkeren . (hmm, ook toepasselijk op de 2e vorige vraag ) Waar heb je spijt van? Van te snel te trouwen en met de verkeerde, gewoon omdat ik koppig was. Van daarna in een val te trappen van een grote hoereloper en der verliefd op te worden, en me door hem te laten gebruiken. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt ? Men exman laten kapot maken
Hoe oud ben je? 19 Heb je een kinderwens? ja Hoeveel kinderen heb/wil je? Heb er geen, zou er graag 2 willen Wat is je haarkleur? Middelbruin/blond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? desperate housewives Wat is je favoriete kledingstuk? Mn huispak Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Geen merk gewoon welke ik mooi vind Heb je huisdieren? Ja hondje Wat is je favo vakantieland? Spanje Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mn Mama Wat was je hoogste opleiding? MBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Gelukkig en met kindjes Heb je goed contact met je buren? sommige wel sommige niet Koffie of thee? Choco koffie Heb je ooit iets gestolen? lang geleden haha Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? De ex van mn vriendin terug gepakt omdat het een klootzak was! Waar heb je spijt van? Nergens van En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Dat ik het "meisje" door wie ik veel problemen op mijn werk heb gehad geen verschrikkelijk harde knal voor haar smoel heb gegeven
Hoe oud ben je? 30 Heb je een kinderwens? ja Hoeveel kinderen heb/wil je? 3 Wat is je haarkleur? Zou het niet meer weten,te vaak geverfd Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? ATWT Wat is je favoriete kledingstuk? Joggingbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Welke ik mooi vind koop ik,geen bepaald merk Heb je huisdieren? 2 cavia's ,2 konijnen,1 hond, 1 kat Wat is je favo vakantieland? Antillen Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn opa en oma Wat was je hoogste opleiding? Mavo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Nog steeds gelukkig getrouwd en moeder van 2 beginnende pubers Heb je goed contact met je buren? Met de ene beter dan met de andere. Koffie of thee? koffie Heb je ooit iets gestolen? vast wel maar vraag niet wat,is heeel lang geleden. Heb je een strafblad? Nee. Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? uhh welke keer. Waar heb je spijt van? Dat ik in het verleden mijn ouders gekwetst heb. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Dat ik de gyn die verantwoordelijk was voor het overlijden van mijn zoon niet voor de tuchtraad heb gesleept.
Hoe oud ben je? 30 Heb je een kinderwens? nu even niet Hoeveel kinderen heb/wil je? 1 Wat is je haarkleur? bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? geen Wat is je favoriete kledingstuk? joggingbroek (voor thuis) Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? weet ik veel Heb je huisdieren? ja 3 katten Wat is je favo vakantieland? griekenland Wie is jouw grote voorbeeld/held? mijn opa Wat was je hoogste opleiding? MBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? dan heb ik een goedlopende eigen zaak Heb je goed contact met je buren? ja heel goed zelfs Koffie of thee? KOFFIE! Heb je ooit iets gestolen? ja parfum Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? besloten op vakantie te gaan en binnen 2 dagen alles geregeld. de 3e dag waren we dr. Waar heb je spijt van? dat ik ooit een huis heb verkocht in het verleden. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? ik had toch naar het buitenland moeten gaan.
Hoe oud ben je? 26 Heb je een kinderwens? Ja! De 1e is onderweg! Hoeveel kinderen heb/wil je? 1 Wat is je haarkleur? Bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Lost Wat is je favoriete kledingstuk? Spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Verschillend Heb je huisdieren? 1 hond 2 konijnen 2 vissen Wat is je favo vakantieland? Italie Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn moeder Wat was je hoogste opleiding? MBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Gelukkig met mijn familie Heb je goed contact met je buren? Ja Koffie of thee? Thee Heb je ooit iets gestolen? Ja tipe-ex bij de hema Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Ben nog nooit normaal geweest Waar heb je spijt van? Samen wonen met m'n ex En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Niks! 2
Hoe oud ben je? -28jr Hoeveel kinderen heb/wil je? - 1 Wat is je haarkleur? - van origine d.blond...nu rood/zwart Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? - nergens voor Wat is je favoriete kledingstuk? -makkelijke broek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? - laarzen van de dolcis Heb je huisdieren? - ja 2katten Wat is je favo vakantieland? - duitsland Wie is jouw grote voorbeeld/held? - mijn moeder Wat was je hoogste opleiding? - hb0 Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? - wonend in de boerderij van mijn ouders met de paardjes aan huis en een kindje of 3 -hoop ik - Heb je goed contact met je buren? - ja heel goed Koffie of thee? - beide..liever koffie Heb je ooit iets gestolen? - ja toen ik klein was, snoepjes Heb je een strafblad? - nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? - schiet me even niet te binnen... Waar heb je spijt van? - dat ik ooit begonnen ben met roken... En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? - dat ik niet in mijn werkveld ben gaan werken na mijn opleiding.
Hoe oud ben je? 24 Hoeveel kinderen heb/wil je? heb een dochter van anderhalf en 1 onderweg Wat is je haarkleur? middelblond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? gouden kooi de pfaffs Wat is je favoriete kledingstuk? trainings pak Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? nike air max Heb je huisdieren? ja 2 katten en 2 goudvissen Wat is je favo vakantieland? nederland Wie is jouw grote voorbeeld/held? pff moeilijk Wat was je hoogste opleiding? catering assistent Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? euhm Heb je goed contact met je buren? eerst wel nu niet meer Koffie of thee? thee Heb je ooit iets gestolen? ja een koetjesreep Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? teveel Waar heb je spijt van? geen idee En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt?nergens van
Hoe oud ben je? 32 jaar Heb je een kinderwens? ja Hoeveel kinderen heb/wil je? ik heb 1 zoontje, ik wil nog wel 1 of 2 kinderen erbij Wat is je haarkleur? blond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Lost, Prison Break Wat is je favoriete kledingstuk? spijkerbroek met leuk jasje Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? ..... geen bepaald merk Heb je huisdieren? nee Wat is je favo vakantieland? Griekenland, Jamaica Wie is jouw grote voorbeeld/held? niemand in het bijzonder Wat was je hoogste opleiding? HBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? perfectly happy met man en kinderen Heb je goed contact met je buren? ja, maar we lopen de deur niet plat bij elkaar Koffie of thee? beide Heb je ooit iets gestolen? ja, in mijn puberjaren Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? opgetreden in een volle circustent Waar heb je spijt van? dat ik niet eerder voor een kindje ben gegaan En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? meer verre reizen gemaakt, nu met een kleintje is dat een stuk lastiger
Hoe oud ben je? 28 Heb je een kinderwens? ja Hoeveel kinderen heb/wil je? Heb er 1 wil ooit nog eens een tweede Wat is je haarkleur? Blond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Geen Wat is je favoriete kledingstuk? Een string Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Spirals Heb je huisdieren? Ja 2 katten Wat is je favo vakantieland? Spanje Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn oma. Wat was je hoogste opleiding? Praktijk diploma boekhouden (MBO) Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Ik hoop gelukkig en nog steeds getrouwd met 2 kinderen Heb je goed contact met je buren? Met 1 kant wel de ander kant niet. Koffie of thee? Beide Heb je ooit iets gestolen? Ja, mijn eigen fiets heb ik terug gestolen. Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Als meisje van 5 een jongen van 8 een bloedneus geslagen omdat hij mij smurf noemde. Waar heb je spijt van? Dat als het er op aan komt ik bepaalde zaken niet durf, als dat me niet in de weg stond had ik veel meer kunnen bereiken in de dingen die ik echt leuk vind. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Ik had eerder het contact met de familie van mijn vader moeten verbreken dat had mij een hoop verdriet en teleurstelling bespaart.
Naja er zijn er maar weinig die niet eens een keertje bij de kruidvat in de snoepbak hebben staan graaien, en nog doen
32 ja 1 kastanje greys anatomy en peking express skinny jeans ecco nee brazilie mn vader en de dalai lama mbo moeder ja thee nee nee naar een internet liefde gevlogen (na 7 jaar nog steeds aan) dat ik er niet bij was toen mn vader overleed niets
Hoe oud ben je? 26 Heb je een kinderwens? JA! Hoeveel kinderen heb/wil je? Ik heb er een in mn buik, hoeveel het er in de toekomst zullen zijn, geen idee nog. Wat is je haarkleur? Bruin. Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Nergens voor. Wat is je favoriete kledingstuk? Spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Ik ga voor kwantiteit, niet voor kwaliteit Heb je huisdieren? 2 katten Wat is je favo vakantieland? Joegoslaviƫ Wie is jouw grote voorbeeld/held? uhm... Wat was je hoogste opleiding? HBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Dan ben ik net zo gelukkig als nu. Heb je goed contact met je buren? Mwah...ze zijn aardig, we maken wel is een praatje. Koffie of thee? Momenteel thee, als ik niet zwanger ben koffie. Heb je ooit iets gestolen? Snoepjes in de supermarkt . Heb je een strafblad? Nee. Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Ik ben niet zo gek. Waar heb je spijt van? Dat ik door mijn onzekerheid het mezelf soms erg moeilijk gemaakt heb. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Dat ik na mn middelbare school het aanbod om in Amerika een jaar highschool te gaan doen niet aangenomen heb.
Hoe oud ben je? 29 Heb je een kinderwens? JA! Hoeveel kinderen heb/wil je? ik ben al blij als ik 1 kindje mag krijgen Wat is je haarkleur? midden blond van origine, maar geverf naar kastanje bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? lama's Wat is je favoriete kledingstuk? Spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? ik koop wat ik mooi vind ongeacht wel/geen merk Heb je huisdieren? beagle bengel en konijnen huppel en knuppel Wat is je favo vakantieland? Griekenland Wie is jouw grote voorbeeld/held? mijn moeder Wat was je hoogste opleiding? HBO, logopedie opleiding Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? een gezinnetje in een klein boerderijtje met veel diertjes Heb je goed contact met je buren? heel goed! De ene kant noem ik surrogaat ouders en de andere kant voelen hun kids als speciale kids voor mij koffie of thee ;ust alleen maar thee Heb je ooit iets gestolen? ja...zo vaak...1x per ongeluk; had ik wasverzachter in de kar gedaan dachtik, maar het was in de boodschappentas die aan de kar hing Heb je een strafblad? Nee. Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? bungee jumpen Waar heb je spijt van? dat ik het in mijn puberjaren zelf zo moeilijk gemaakt heb. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? een wereldreis maken, en een borsverkleining (maar als ik ooit zwanger geweest ben, staat deze hoog op mijn lijstje.)
Hoe oud ben je? 29 Heb je een kinderwens? ja Hoeveel kinderen heb/wil je? Wij hebben 1 kindje (dochter van 1), ik zou graag 2 kindjes willen. Wat is je haarkleur? Blond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? De Lama's, 71 graden noord, desperate housewifes. Wat is je favoriete kledingstuk? Spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Geen bepaald merk, wat ik mooi vind Heb je huisdieren? ja, 2 katten Wat is je favo vakantieland? Mexico Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn held is mijn vriend, Die is altijd positief, ik wil dat ook! Wat was je hoogste opleiding? HBO SPH Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? gelukkig met hopenlijk 2 kids en nog steeds samen met mijn vriend. Heb je goed contact met je buren? We maken af en toe een praatje, thats it. Koffie of thee? Thee Heb je ooit iets gestolen? Ja. Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Weet niet. Doe nooit zo heel gek. Waar heb je spijt van? Van mijn vorige relatie En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Dat ik geen BV heb gegeven.