Voor welk forumlid heb jij respect/bewondering?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kristel86, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Wat een mooi en bijzonder topic!

Vanuit mij ook respect en bewondering naar meerdere leden op verschillende manieren.

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Babii, daar heb ik enorm veel respect voor en ook Marnat, Jel en Ilona zijn top vrouwen. Er zijn vele andere waar van ik het verhaal niet van ken, maar ik denk dat iedereen op haar beurt wel respect verdient. Uitzonderingen daargelaten.

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    babii, roguli, jel maar omdat ik hun verhalen of onderschriften heb gezien en mij bij zijn gebleven... kippevel maaaar er zullen er ongetwijfeld meer zijn, maar dit schoot mij zo snel even te binnen. Ik zie ook vaak dezelde namen voorbij komen maargoed heb hun verhalen niet gelezen.
    Maar ik heb bewondering voor iedereen, zeker als ik sommige onderschriften lees...

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dreamer en eigenlijk alle andere meiden van ons topicje.
    Alle meiden die in de MMM zitten.
    EN voor alle alleenstaande mama's want het is niet makkelijk heh

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jel en Marnat

Jel omdat ze zoveel verdriet en pijn heeft moeten ondergaan samen met haar man, ik was dan ook zo blij dat het haar weer gegund was om nog een kans te krijgen om een kindje op de wereld te zetten, ik hoop van harte dat alles goed gaat en ook zij en haar man over een week of 12 hun prachtige dochter in hun armen kunnen houden en kunnen beginnen met hun "leven" en het opvoeden van hun wens.

Marnat omdat ik diep respect heb voor haar en haar man, dat ze ondanks alle tegenslagen, pijn en verdriet, toch de kracht vind om hier te blijven posten terwijl ik me zo erg kan voorstellen hoeveel zeer dat soms zal doen. Ik vind het heel erg dat hun hun droom niet is gegund en ik hoop van harte dat ze ook zonder hun "droom" hun leven rijk zullen maken. Maar daar twijfel ik niet aan.

Ik heb nog nooit 2 mensen ( of 4 incl mannen) zoveel geluk gegund in hun leven, ik vind dat ze het verdienen.

6. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken nog niet heel veel namen, maar lees soms echt heel bijzondere en aangrijpende verhalen. Soms met een traan, soms ook met een lach.
    Heb voor iedere vrouw respect, maar in het bijzonder de vrouwen die zoveel verdriet en pijn hebben (gehad) en toch (blijven) posten...

Respect meiden!

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Marnat en Martnat man !

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik heb voor heel veel respect, de meiden die lang in de MM zitten, (zelf ook 9 jaar over gedaan, dus weet hoe je door moet knokken),
    Mensen die het zwaar te vorduren hebben, of het nou geestelijk is, of financieel door de crisis enz enz. er zijn er te veel om op te noemen, dus ga ook geen namen noemen, ik heb respect voor veel meiden hier.

9. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik heb voor iedereen diep respect en bewondering ! iedereen heeft wel zijn bijzonder vehaal pos of neg ,
    ik heb alleen geen respect voor die neppers of mensen die het leuk vinden om neptopics aan te maken en zo de dames hier te kwetsen ! iedereen heeft een speciaal en bijzonder plaatsje in het leven en in verschillende mensen hun hart !
    ik noem geen namen omdat iedereen op zijn manier even bewonderingswaardig is

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.566
    3.068
    113
    Marnat en marnatman, babii en ilona!

11. danip

danip Niet meer actief

Voor Snoes4rx, omdat ze zo'n ontzettende doorzetter is. Ze heeft zo veel meegemaakt, maar ze heeft alles over voor haar wens. Vind het echt heel knap!

En voor Jippie, ze weet zelf wel waarom. Vind je zo ongelofelijk sterk en heb heel veel bewondering voor je!.

En natuurlijk voor Jel, zo'n lieve meid! Het zusje van jullie mooie *dochter mag maar blij zijn met zo'n mama. Jullie hebben veel meegemaakt, en je hebt diepe littekens, maar je hebt zoveel liefde voor jullie kindjes! Geweldig!

12. danip

danip Niet meer actief

En trouwens ook alle meiden waar ik mee heb geschreven in mijn mmm tijd (tamren, doortje enz.)

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.856
    19.240
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn eerste gedachten gaan uit naar Marnat, Babii en Ilona (mama van Romy). Hoewel ik het ook wel dubbel vind, want ze zijn denk ik wel tegen wil en dank bekende namen geworden op zp, door de verdrietige dingen die ze hebben meegemaakt. Ook van NoukjeTygo heb ik de indruk dat ze met veel kracht het beste probeert te maken van een moeilijke situatie.

Maar ze zijn zeker niet de enige. Ik heb soms ook wel het idee dat ik dingen mis en veel leden niet of nauwelijks ken. Dan denk ik een "nieuwe" naam te zien en dan blijkt die persoon al honderden berichten op haar naam te hebben. Dus er zullen vast nog veel meer leden zijn die mijn respect of bewonderen verdienen, maar waar ik simpelweg nooit het hele verhaal van heb gelezen.

---

Aanvulling: ik heb trouwens ook veel respect voor "onze" verloskundigen, kraamverzorgenden en lactatiekundigen die na hun werkdag nog vrije tijd besteden aan het beantwoorden van onze vragen! Heel fijn, dank jullie wel!!!

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jeetje wat lief dat ik genoemd wordt! Dank jullie wel.

15. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Ik denk gelijk aan een paar meiden, met sommige heb ik goed contact zoals Caruli, met andere nog nooit gepb't zoals Zara75, Jel, Babii, Marnat(man) en ook om Devilschase moet ik altijd erg lachen ! Respect heb ik voor de mama's die hun kindje zijn verloren of die al heel lang moeten wachten op een wondertje en hopelijk is die ze ooit gegund, we kunnen hier altijd bij elkaar terecht ...

16. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik dacht al wat piepen mijn oren al de hele avond, maar nu weet ik waarom.
    Dank iedereen voor de lieve woorden.

Marnatman en Marnat

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Heb zelf veel respect voor Marjah...
    En voor alle vrouwen die nog steeds in het hele MMM-traject zitten en al met heel veel teleurstellingen hebben gekampt....

En voor alle lieve MMM- en meeleefmeisjes die altijd meeduimen en meehopen, meehuilen en meeblijzijn bij de nog altijd vechtende MMM-meisjes. Juist die berichten geven heel veel steun en kracht en vooral ook het gevoel van begrip en erkenning van dit zware traject.
    Het feit dat er zoveel meiden zijn die de moeite nemen om elkaar te steunen, door een lief woord te schrijven, dat vind ik meer dan bijzonder!

Knuffel voor iedereen!
    Xxx

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    #58 Nikki88, 18 aug 2012
    Laatst bewerkt: 18 aug 2012
    Sidmick en Ilona! Je kindje dag in-dag uit zó ziek zien en niet weten of ze beter zullen worden is het meest verschrikkelijke wat je als moeder kan meemaken. En ze komen beiden zo sterk en positief over...het respect en de bewondering voor deze superrrrr mama's komt uit mijn tenen. :)

En verder: :)
    MamavanBatuhan
    Zara75
    MamavanChantal
    Caruli
    Babii
    Maartt
    Antares
    Marnat&Marnatman

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wat lief en gek om je naam te lezen,dank jullie wel.

Iedereen heeft een verhaal en er zijn hier veel vrouwen die mij geraakt hebben ..waar je elke keer weer even in hun verhaal duikt omdat je wilt weten hoe het gaat.
    Voor hun helaas harde werkelijkheid...je neemt het mee om zo zelf meer dankbaar te zijn voor wat je hebt .
    Ik hoop dat ze ook steun hebben mogen ervaren van de leden en door het delen van hun verhaal,zoals ik dat heb mogen ervaren.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Voor jullie allemaal een dikke digiknuffel!

Deel Deze Pagina