Ik heb bewondering voor Babbi, Wat een ongelooflijk dappere vrouw ben je. Ik kreeg kippevel toen ik je verhaal las, en je komt nu zo strijdvaardig over. Respect. Jel natuurlijk, meid ben zo blij voor je dat je weer een prachtige dochter mag krijgen. Ze heeft een hele lieve beschermengel daarboven. Eigenlijk voor iedereen wel , ook al wordt er wat afgekwetst onderling en gekat, op de momenten dat er steun moet zijn is die er ook van de juiste personen..
Ik heb ook veel respect voor alle dames in de mmm, mama's met vlindertjes die met smart wachten op (nog) een kindje of die iets ergs mee hebben gemaakt en heel sterk en positief in het leven staan. Dat vind ik erg knap. En moet in het bijzonder ook aan Babii denken, zo verschrikkelijk om je man te verliezen en dan net zwanger te zijn. Ze komt erg sterk op me over. Marnat en Marnatman zijn er ook 2 die in mij opkomen. Ik vind het zo knap dat ze nog zin hebben in meeschrijven op het forum. Ik denk dat ik daar dan helemaal geen zin meer in gehad zou hebben omdat je dan nogal geconfronteerd word op het forum met alle (blije) verhalen. Petje af voor jullie allemaal. En zo zijn er nog een heleboel waar ik veel respect voor heb.
Voor Umm, 3 kids, geen auto, man veel weg, nooit tijd voor jezelf. Pfft, ik was gillend gek geworden. Petje af hoe ze het handelt.
Ik heb vooral respect voor mijn chickies ... Cynny1984 Saja87 Amfy NoLu Yenolah Marielouise ( sorry als ik een naam vergeet ) Zoals Amfy al zei, bij deze dames kan ik altijd aankloppen. We kunnen samen lachen, samen huilen, samen ruzie maken en zelfs prive zien we elkaar. Voor Jel heb ik ook respect ! Malu
Mamzie, Saskia84 en Daantje22... Geven altijd duidelijke en uitgebreide reacties wanneer er vragen zijn van mamma's die nog in de onzekerheid zitten mbt mogelijke ass bij hun kindje. Triskele Toen mijn eerste zwangerschap misging lieve reacties van haar gekregen. Ze heeft echt meegeleefd. Het is al 3,5 jaar geleden, maar ik vergeet het nooit.
De namen die bij mij opkomen zijn: Babii, Marnat en haar man, en Jel. Ik heb enorm veel respect voor hun. En voor ook voor Onskleintje. 3 prematuren kindjes en 1 mannetje steeds in het ziekenhuis. Ik heb haar vorig jaar ontmoet en diep respect hoe zij en haar man met alles om gaan. Er zijn sowieso veel verhalen die mij bij gebleven zijn. Sommige verhalen erg verdrietig, en andere verhalen juist erg leuk.
de namen die bij mij t eerste te binnen schieten zijn. dreamer83 one of kind panter sikki babyengel jel babbi bob1981 senais en natuurlijk de meiden in de mmm en de vlindermama's lees altijd vol bewondering hoe sterk ze zijn en blijven!
Allwoman en het forumlid die nu eindelijk zwanger is na 3 jaar, maar haar man kwijt is geraakt (naam kwijt) Maar eigenlijk heb ik voor ieder forumlid respect: Kinderen zijn niet altijd makkelijk, de weg ernaartoe ook vaak niet. Het is moeilijk om een medisch traject te moeten starten om überhaupt kinderen te kunnen krijgen en je kind verliezen lijkt me al helemaal verschrikkelijk. Maar dikke respect voor de mama's en de (nog)niet-mama's dus
hoi ik heb echt respect voor jel marnatman en marnat zara75 daantje22 kippiekip,ze laat me altijd lachen bambii ilona mama van romy jullie staan zo sterk in jullie schoenen echt respect lieverds
Jeetje... Zou een lange lijst worden ik ben altijd bij zulke dingen bang om iemand te vergeten, begin er dus niet aan! (watje) Ik respecteer iedereen die eerlijk voor zijn mening uitkomt, maar dit doet zonder de bedoeling iemand te kwetsen, alle mmm meisjes die zo hard vechten voor hun droom, de mama's van kindjes die ziek zijn en vechten voor hun kindjes als leeuwinnen, de vrouwen die het privé niet makkelijk hebben, maar hun hoofd niet laten hangen. Iedereen die het lef heeft hier zijn problemen op te schrijven, beseffend dat er ook mindere reacties zullen komen. De meisjes die ik wat beter heb mogen leren kennen, mijn vriendinnetje.. Volgens mij heb ik nu wel iedereen gehad
Ik heb voor heel veel ZP-meiden bewondering! Ik zou namen kunnen noemen, maar wil niemand te kort doen De babyrinthdames vind ik een heel bijzonder zootje ongeregeld Allemaal meiden met een groot, warm hart en de bijzondere gave om de juiste worden op het juiste moment te schrijven, of juist even niks... Het is gewoon over het algemeen te bewonderen hoe belangeloos vrouwen elkaar hier steunen, oppeppen, adviseren etc.!
Juulzon Sikki Babii Zara Marjah Marnat en Marnatman Angelica Klingel Deze hebben op t gebied van zwanger worden/zijnheel wat te voorduren gehad.
Dank je lieve schat, maar er zijn meerdere dames die nog veel meer hebben doorstaan dan ik, en ik vind dat hun veel meer respect verdienen dan ik!! Vind t wel lief van je, x!
Ik heb geen namen op te noemen, puur omdat ik geen van alle meiden hier goed genoeg ken om een mening over te vormen. Maar volgens mij geldt voor iedereen hier dat 'we' een verhaal hebben, de één een heftiger verhaal dan de ander, maar wie ben ik om een oordeel te vellen, in positieve zin dan wel, over het verhaal van een aantal meiden, terwijl ieder ander hier ook verdriet, ellende, vreugde en problemen heeft gekend in de weg naar een zwangerschap, tijdens de zwangerschap en na de geboorte van haar kind(eren). De één uit dit gemakkelijk en kan er hier veel over kwijt en vindt hier troost, informatie, vriendschap of wat dan ook. Maar er zijn ook genoeg onder 'ons' die dat niet zo gemakkelijk doen en hier puur komen om herkenning te vinden en dus niet zoveel posten of vertellen. Voor die meiden / dames heb ik net zoveel respect als voor degenen die hun levensverhaal hier hebben verteld. Ik zelf post alleen dingen die ik ècht wil delen met 'lotgenoten' (en dat is niet altijd een negatief lot) en heb ook echt wel verhalen gedeeld over de minder goede tijden in mijn leven (en die zijn er zat geweest) maar niemand weet hier ècht hoeveel pijn ik daadwerkelijk, dus 'in real life' heb gehad, puur omdat niemand mij hier persoonlijk kent. Dat is aan de ene kant een veilige gedachte, aan de andere kant maakt je dat ook redelijk anoniem en dat is soms jammer. Die gevoelens die er echt toe doen deel ik - maar dat is geheel mijn eigen gevoel - liever met mijn familie en vrienden. Nogmaals, geen namen voor mij te noemen, ik heb respect voor iedereen die zich ook respectvol en begripvol opstelt naar een ander en ik heb bewondering voor iedere mama, mama-to-be of hopelijk mama-to-be, want het feit alleen al dat je de verantwoordelijkheid draagt, of wilt dragen voor de komst van een kind, is al reden genoeg om bewondering voor te hebben. xx Marjan