Vraagprijzen zijn er om over onderhandeld te worden ... en als ik 'm bereken als bestelauto gehandicapte ... kom ik op 46 euro per kwartaal
Dat ie te duur in wegenbelasting is komt omdat het een diesel is. Kijk eens naar een bezine auto van de berlingo. Fijne auto's om in te rijden veel ruimte kwalitatief prima auto's en er zit nog wat pit in ook...
klopt ... de benzine uitvoerign Citroën Berlingo 1.6 multispace zeer nette auto, APK,NAP,AIRCO, bj2005 2005 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
bedankt voor de tips! we vinden het heel fijn dat jullie zo meedenken. we wisten niet dat de berlingo en renault espace een hoge instap hadden. we gaan morgen even een paar modellen uitproberen.
Ik weet niet wat je te besteden hebt maar ik zou gaan voor een Seat altea, kun je evt ook de altea xl nemen dan heb je nog meer kofferbak ruimte. Is een erg fijne auto, hoge instap en zit hoog, en ziet er ook nog eens best mooi uit.
Ik vind de Altea altijd zo vreselijk zielig kijken qua achterkant met die afhangende achterlichten, zo verdrietig ... kreeg er het beeld van Marvin, the Paranoid Android bij (Hitchhikers Guide to the Galaxy)
Geen zijn niet mijn smaak En die dingen zijn inderdaad stijf. Zou toch voor een vw polo / golf kijken. Is toch wat meer auto.
Ik zou eens wat reviews lezen op internet. Er zijn diverse sites die auto's testen op rij-eigenschappen, zuinigheid, bagageruimte e.d. Dat heeft mij vorige keer dat we een auto kochten enorm geholpen een keuze te maken. Verder is een proefrit natuurlijk erg belangrijk. En wees dan niet bang om (op een uitgestorven stuk weg!) de auto eens wat harder door een bocht te trekken en een noodstop te maken. Gewoon om even te voelen hoe de auto dan reageert.
dat hoeft helemaal niet. even verder kijken dan je neus lang is. Marktplaats.nl - Renault Espace 2.0t initiale (bj 2004) - Renault Marktplaats.nl - Renault Grand Espace 2.0 T Expression 7pers - Renault Marktplaats.nl - Renault Espace 2.0 16V Turbo S2005 Auth 2004 Blauw - Renault
Ik vind ze beiden spuuglelijk sorry ken iemand met de nieuwste agila, ja bevalt wel maar ikzelf zou er geen einden mee willen rijden door wind en harde simpele stoelen. maar ieder zn smaak en keuze, het rijdt... en een ford fusion? ook hoge instap maar wel redelijk..
Hoe kom je daar nou bij? De achterbak van een polo is vet groot! Die van een golf nog groter Zeker 4 boodschappentassen + buggy!
Valt toch wel mee... Ik vind het qua hoog model van een niet te duur merk wel een van de mooiste auto's iig.
tja ik ben een grote auto gewend maar ik geloof ook nooit dat er een rolsoel ingaat hoor. en ze hebben geen van beide een hoge instap waar ts omvraagt
nou wij hadde een golf, daar paste de kinderwagen in hoor met kinderwagenbak. Die is echt niet heel klein.