Ik ben er niet weg van, maar je moet doen wat je zelf leuk vind! Ik heb Vayen/Vayenne op het lijstje staan
Ik heb er nooit van gehoord. Klinkt als een samenvoeging van Jayden en Fay. Ik vind het niks. Fay of Vajen (of welke schrijfwijze gebruikelijk is) Vind ik wel mooi!
niet leuk. Doet me denken aan Jayden en de naam doet me ook wat geknutseld aan en meer voor een jongen.
Ik kan hem niet zo goed plaatsen. Fay vind ik echt een meisjesnaam maar de uitgang -ayden vind ik vanwege Jayden erg mannelijk. Fayden vind ik daarom en wat rare naam, half meisjesnaam en half jongensnaam. Het is sowieso mijn smaak niet.
Ik vind het niks. Meer een jongensnaam (Kayden, Jayden) Ga dan voor Fay/Fayen/Fayenne. Niet origineel tegenwoordig maar wel een stuk mooier!
Ik vind het meer een jongensnaam, een zelfbedachte variatie op Jayden. Niet mijn smaak, dus ik vind de naam niet zo mooi.
Vind ik ook, behalve dat ik Faye (zo geschreven) heel mooi vind maar Vajen (hoe dan ook geschreven) echt niet.
Een stoere versie van Faye! Ik vind het mooi voor een meisje, voor een jongen vind ik het niks, veel te vrouwelijk. Doen!