Echt een vraag voor in de winter haha! We gaan een intex opzetzwembad kopen binnenkort, hebben we hem alvast liggen voor de zomer. We willen de rechthoekige 300x250x75 cm. Zouden we dat zonder pomp (maar met chloor tabletten en afdekzeil) kunnen of moet er echt een pomp bij?
Een pomp erbij is wel het beste, dan hoef je het water niet snel te verversen. Zonder pomp krijg je al snel een slijmerig laagje op de bodem en wanden. Ook met chloortabletten.
Wij hebben 1 maatje kleiner, wel echt met pomp en chloortabletten! Het bad wordt zo snel glad en vies!
Ach, ik heb 10 december toen het zo sneeuwde een intex badje gekocht bij bol.com. Ze zullen wel gelachen hebben. Wij gebruiken hem als ballenbak en hij was gesneuveld door een groep wilde pubers.
haha! Nee voor ons is het wel echt om te zwemmen Afgelopen zomer was alles uitverkocht/in prijs gestegen/ lange levertijd dus kopen we het nu alvast. Heb het bad met pomp net besteld Mijn man werkt trouwens bij Bol en zegt dat ze wel gekkere dingen zien.. Valt weer mee
Wij ook hoor anders is het soms echt te koud . Dit jaar hebben we gekozen voor een iets duurdere zwembad ( hopelijk goed voor aantal jaar ) zit ook verwarming in.
Ja vooral ook als wij weten bv in de hele zomer een dag thuis te zijn en te zwemmen wel ja. Werkt dat met verwarming erin? Of moet je dat nog proberen?
Hebben jullie linkjes van goede baden? Wij willen ook zo’n bad aanschaffen maar zien door de bomen het bos niet meer echt.
Zit er bij het zwembad niet een filterpompje bij? Wij hebben er een aparte zandfilterpomp bij gekocht, het papieren filterpomp kon het echt niet aan!
Ik heb de filterpomp erbij besteld die intex zelf adviseert. Syane, onze buren hebben al jaren een intex opzetzwembad en mijn ouders sinds een jaar ook. Zij zijn heel tevreden. Vond hem zelf ook heel fijn! Deze heb ik besteld: https://www.bol.com/nl/p/intex-frame-pool-300-x-200-x-75-cm/9200000025426396/?suggestionType=searchhistory