Ik heb overigens niet zulke slechte foto’s als jij denk hoor.... ik merk wel als ik inzoom dat er wat gaan brokkelen, maar als ik gewoon buiten een normale foto maak, zijn ze haarscherp. Ook binnen trouwens, met goed daglicht. Hier even een voorbeeld.
Ging niet helemaal goed Ik zie overigens dat ze tijdens het uploaden wel iets minder worden, maar zijn dus op mn telefoon iets scherper.
Ik ben juist van Iphone naar samsung overgestapt. En android bevalt me (iig met een gsm) juist veel beter. Was wel even wennen, maar daarna vond ik het juist fijner. Ik ga iig nooit terug naar Iphone (hoewel... zeg nooit nooit.) Nu heb ik al een tijdje een LG toestel (G5) en daar ben ik heel tevreden mee. Zeker ook qua foto’s.
Haha geweldig. Ik ben echt al jaren abdis androidfan. Heb een iPhone gehad maar ging weer terug. Denk dat het allebei gewenning is. Wilde dus ook de S8 aanraden maar dat wordt m dan niet
Hahahaha nee Android wordt het idd niet ik kan niet uitleggen waarom ik mij er zo aan irriteer, maar hij is zo omslachtig zo vaak drukken ergens op voordat je bent waar je wilt zijn.. steeds vreemde meldingen (destijds) gek van Heb naar de iPhone X zitten kijken, maar die reviews zijn echt goed! Op het glas na (toestel helemaal van glas) en de prijs Die prijs dat is nog een dingetje 1079 voor een toestel.....
Ik vond de X zelf wat te duur, maar goed, heb ook nog even geen nieuwe nodig. Mn 7 Plus gaat nog wel even mee. Het is inderdaad een heel goed toestel. Heb em wel even uitgeprobeerd en je went heel snel aan dat niet hebben van een homeknop. Ik was daar nogal sceptisch over maar het werkt echt wel heel goed allemaal. En de mensen die ik ken die em hebben zijn wild enthousiast. Mocht je die aanschaffen ben je weer voor jaren klaar. Al denk ik dat dit voor de 8 en de 8 Plus ook geld. En ik zou even goed narekenen of je met Sim only dan nog steeds goedkoper uit bent. Succes met je keuze! Ben benieuwd wat het word.
Ik zou me echt eens verdiepen in de OnePlus. De specs zijn beter dan bij de iPhone. Het is android ja maar niet meer de android van de beginjaren 2000 hè . Nooit nergens problemen mee. De keren dat ik op mijn oneplus heb gevloekt lag het aan zp hier En het kost maar 500 euro. 500 euro voor een minstens even goede, misschien zelfs nog betere smartphone dan de iPhone x. Is de naam apple 500 euro extra waard? https://www.bright.nl/nieuws/oneplus-5t-goedkope-rivaal-voor-iphone-x-en-galaxy-s8
Ik ben ook laaiend enthousiast over mijn OP5. Fantastisch toestel, makkelijk te besturen, aanpasbaar. Gewoon tof. Geen Samsung meer voor muj, terwijl ik die hard fan was!
Ik heb uitgerekend dat het echt om een paar tientjes verschil gaat of je hem los koopt of dat je een abonnement neemt.. En met abo kom je BKR geregistreerd te staan. Nu als je een hypotheek bijv zou willen zou je je telefoon alsnog volledig kunnen overnemen voor het restant bedrag zodat je uit de BKR gaat. Ik heb geen hypotheek nodig maar toch dat BKR geregistreerd staan, voelt niet goed.. Met een hypotheek heb je dat uiteraard ook maar om een telefoontoestel... hmmm Ik denk dat je met elke telefoon toch rond de 2 a 2.5 jaar kan doen.. Daarna gaat de batterij toch slecht worden.. Ben al vanaf december aan het denken welk toestel ik nou zou willen
Je zegt het idd goed is de naam apple 500,- waard...? Nee want ik vind ergens dat het nergens meer overgaat die bedragen.. Maar ben als de dood dat ik weer spijt ga krijgen en ik met een telefoon zit die ik het liefst door het raam gooi.. Mijn man heeft de samsung 7S Edge en ik blijf het een #$@%& telefoon vinden Ik moet toegeven dat filmpje van de link die je stuurde ziet er goed uit, maar Android...... Daarbij vind ik het van IOS irritant dat je voor veel apps moet betalen.. Dat heeft Android weer niet.
Ja echt geweldig ding. Sinds ik die heb gebruik ik m'n tablet alleen nog maar voor tv te kijken. Voorheen was het 80% tablet en 20% smartphone. Nu andersom.
Apple gebruikers zijn geen fans vanwege de naam. We betalen niet wat meer vanwege dat appeltje op de achterkant. Het gaat om de ervaring die de telefoon bied en het feit dat ze lang meegaan, dat je snel en lang updates krijgt en dat je privacy beschermd word. Bovendien haal je die meerprijs er makkelijk weer uit als je hem verkoopt. Want iPhones zijn waardevast en dus kun je er nog een mooie prijs voor krijgen. Bijvoorbeeld; ik kocht een 6s 64 GB voor €700. Ik heb dit toestel 2,5 jaar gebruikt. Toen ik deze verkocht heb ik er €300 voor gekregen. En ik heb niet eens mn best gedaan om de volle mep te krijgen. Dit was bij een online bedrijf waar je je telefoon naar opstuurd en ze op je rekening storten. Dat is dus €400 wat ik uiteindelijk kwijt was. Als jij je Oneplus na 2 jaar verkoopt op Marktplaats, krijg je misschien rond de €100 en ben je dus ook €400 kwijt. Dan Android. De telefoon die jij hebt draait op oude software; “De smartphone draait OxygenOS 4.7. Dat is gebaseerd op Android 7.1 Nougat”. Ja zo kan ik ook goedkoop telefoons maken. Je krijgt nog wat patches, maar geen enkele grote update meer. En bovendien haal je een toestel in huis wat af en toe wat info over jouw doorstuurd naar de makers; Google. Die verdiend daar grof geld aan; hun voornaamste bron van inkomsten. Na een jaar gaat de telefoon haperen en word de accu slechter. Hij crasht is een paar keer. Je haalt een keer een virus binnen want de Google Play Store is slecht beveiligd en het open Android systeem is kwetsbaar voor root acces. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus de afweging die ik zelf persoonlijk maak is echt over nagedacht. En niet vanwege een merknaam.
Beste is gewoon op het gemak rondkijken en dan beslissen. Mocht je voor de oneplus gaan en het bevalt je echt niet (wat niet gaat gebeuren) verkoop je het voor 470 ofzo. Net gekeken op marktplaats. Staan enkele 2ehands op voor zelfs 480 euro. En mensen kopen dat omdat ze angst hebben lang te moeten wachten als ze die via de officiële manier bestellen. Duurde hier maar enkele dagen.
Hoe kom jij aan android 7.1 en OxygenOS 4.7? Misschien beter eerst verdiepen? De smartphone is inderdaad goedkoper, 500 euro goedkoper zelfs maar de specs zijn minstens even goed. Ram geheugen en camera zijn beter. Oneplus 3t. 4 generaties in de oneplus terug staan op marktplaats te koop voor 300 tot 350 euro. Nieuwprijs hiervan was 439 euro. Dit is 100 tot 150 euro afschrijving op 300 euro verlies op wat jij hebt gemaakt. Dus zoals u. Op een smartphone van 2.5 jaar oud. Mijn vader en broer hebben de oneplus one. De eerste oneplus en die doen het uitstekend. Batterij gaat nog gemakkelijk een dag mee. Bij mijn vader 2 a 3 dagen. En als je het op google opzoekt geldt dit nog voor de meeste oneplus ones. Of op safari kan ook als dat veiliger aanvoelt Het enige wat de oneplus niet aanbied is dat hij niet waterdicht is. Dus niet in het toilet laten vallen. Verder is deze minstens even goed. Ikzelf heb de 5. Niet de nieuwste 5t
Dat staat in het artikel wat jij zelf postte. Mijn stukje is een letterlijke quote. De specs zijn niet beter. Dat lijkt misschien op het eerste oog zo. De camera heeft meer pixels ja. Maar pixels is niet het enige wat een mooie foto maakt. Ook RAM etc zegt niks omdat iOS anders (veel slimmer) werkt. Dan kun je beter Geek Bench scores vergelijken. Die meten hoe snel een telefoon is. iPhones scoren consequent de hoogste Geek Bench scores omdat Apple, als van oorsprong tenslotte computer bedrijf zijnde, gewoon hele goede chips maakt. Als jij een OnePlus koopt, 2 jaar gebruikt en daarna verkoopt krijg je er echt geen 300 euro voor. Nieuw kosten ze hooguit 500 euro. Ik heb het niet over toestellen die iemand koopt, spijt van krijgt en na 2 maanden weer verkoopt.
Alleen niet waterdicht? Ach een iphone kan helemaal niet vallen Ik heb zelf een Huawei. Nooit meer iphone hier
Ik ben erg tevreden over de iPhone 7. Ondertussen is er alweer een 8. Geen idee wat de fotokwaliteit is. Samsung is wel beter met foto’s dan de iPhone 7. Succes met uitzoeken.
Ik ben vooral fan van Samsung of Huawei. Apple vind ik het geld absoluut niet waard en helemaal niet sinds pas is uitgekomen dat ze updates sturen om de oudere telefoons langzamer te maken..