Dat zal ook een kwestie van pech of geluk zijn. Hier ook Apple fan en ook allergisch voor Android. En dus ook al meerdere iPhones versleten. En ondanks dat heb ik er nog nooit een gehad die me stuk gevallen is, terwijl ze me toch echt op de meest rare manieren/hoogtes gevallen zijn dat ik echt verbaasd was dat ze niet stuk waren. Met hoesje, zonder hoesje. Zelfs de volledig glazen iPhone 4s niet. Ik loop op dit moment wel achter met mijn telefoon. Loop nog rond met een 5s. Mag in mei weer verlengen en wil er dan ook een los kopen. Maar dat gaat sowieso weer een iPhone worden! Deze die ik nu heb, is bijna 2 jaar oud. En ik moet zeggen dat hij het nog prima doet! Ik ga in mei enkel voor een nieuwe omdat ik een beetje met de technologie mee wil, maar deze zou nog zo een tijd mee kunnen. En ik ga voor een nieuwe omdat ik mijn vader heb toegezegd dat hij deze kon krijgen als ik weer kon verlengen. —— Ontopic, Ik heb een beetje hetzelfde dilemma. Ik ben ook al aan het bedenken welke ik hierna wil. Al denk ik dat ik toch voor de iPhone 7 ga.
Ik ben juist net van iPhone naar Samsung s8 overgestapt. Mijn man had hem al, dus kon goed testen of ik wel écht over wilde stappen naar Android. Ik moest nooit iets hebben van niet iPhones, maar deze Samsung is wel écht relaxed en mooi. En het is een verademing om met een minder rigide systeem te werken. Maar zou nooit overstappen op Android zonder het eerst uitgebreid uit te zoeken of het bij je kan passen. Voor mij pakt het meer dan goed uit, en ik was een iPhone diehard! De s8 presteert echter vrijwel hetzelfde als de iPhone X, en is bijna de helft goedkoper. Ook dan de iPhone 8 bijv.
Ik heb ooit een keer wat geïnvesteerd in een iPhone en sindsdien betaal ik elke keer een ( relatief ) klein bedrag bij. Voorbeeldje, mijn IPhone 7 plus heb ik voor 700 euro gekocht. En vorige maand voor 500 euro verkocht. Een jaar abo afgenomen met 600 euro bij betaling voor de X en elke maand de resterende kosten in het abonnement. Volgend jaar verkoop ik ‘m weer voor denk ik 600 euro. Ik zorg dat ze geen enkel krasje of iets hebben. En zo heb ik toch elke keer de nieuwste iPhones. Want uiteindelijk ben ik wel een beetje Apple gek.
ik heb jaren iPhone gehad en nu een samsung. het is even wennen maar de besturing is uiteindelijk net zo makkelijk als ios camera van de samsung vind ik stukken beter.
Dat is idd iets wat mij gestoord heeft toen ik dat las.. schandalig gewoon.. maar Apple weet denk dat ze veel vaste trouwe klanten hebben
Heb jij elke keer een jaarabonnement? Of gewoon elk jaar een los toestel die je koopt? Vind je het niet erg dan dat je BKR geregistreerd staat voor een toestel?
Toen ik zwanger was van mijn jongste had ik nogal een hoofd als een zeef.. ik was aan het bellen mijn andere hand had ik tassen, rete zwaar en dacht ‘ waarom gebruik ik in godsnaam niet gewoon mijn andere hand ook?’ Met als gevolg, telefoon op de grond.. vergeten dat die in mijn hand zat waar ik mee aan het bellen was, noem het raar, vreemd enz maar het gebeurde.. dat was ergens juni dacht ik en heb een hele nieuwe telefoon gekregen.. deze is dus nog niet zo oud.. ik vraag mij af voor hoeveel ik hem zou kunnen verkopen en of dat via marktplaats wel oké is om te doen?
Ai das balen. Maar kan gebeuren. Op marktplaats verkoopt een iphone best goed. Ik ben mijn telefoons altijd snel kwijt geraakt. Ligt er ook aan wat je ervoor vraagt. De hoofdprijs krijg je er niet voor.