Haha ik dacht ook altijd dat hij Johnny heette omdat hij roept: "Here's Johnny!" maar hij heet Jack in de film. Geen idee waarom hij dan heres johnny zegt
Ik ook!! En die rotzak van een man van mij doet het als hij heel melig is s'nachts na! Krom van het lachen ligt hij dan! En toch zit ik vol spanning op deel 3 te wachten maar dan weet ik nu al dat ik daarna weer nachten niet kan slapen.
Ja die monsters van de Freggels. uberhaupt de freggels. En it ook absoluut. Had de film in huis maar weggegooid want wie hou ik voor de gek dat ik die ooit ga kijken.
Weet niet welk deel het is, maar die Harry Potter film met die ontiegelijk grote spinnen! Ben sowieso al als de doods voor spinnen, dus die scene was niet voor mij weg gelegd!
Ik hou niet van horror. Heb wel The Gruge gezien maar vond er niks aan, vond hem totaal niet eng. Poppen en van die dummies waar je mee kan praten (waar je dus je hand in stopt), hoe heten die krengen, daar ben ik bang voor. en dus porseleinen poppen, vreselijk... Ohja ooit een waargebeurde film op RTL4 gezien over geesten die in een huis zaten (huis was gebouwd op een kerkhof) en sindsdien als de dood voor geesten.
Hihi , hier ook een keer de lift gezien toen ik nog klein was en ben toen echt een tijdje bang geweest voor alle liften, ging ook altijd met de roltrap. En we gingen een keer heel stoer de candyman kijken op een feestje van mijn vriendinnetje toen we een jaar of 10 waren ofzo, hahahaha ben toen ook een tijdje bang geweest voor spiegels hoor, mijn vriendin ging toen ook altijd candyman in de spiegel zeggen, doodeng vond ik dat.
Ok ik was dus al melig door kabouter plop in het "beledigende kinderen" topic. Maar nu ik die kop van dat mens gezien heb (grudge) lig ik helemaal dubbel... HALLO JE MOND STAAT OPEN! Ok die ga ik vanavond kijken als het even wil. Is vast beter als die zombies van gister. Na de helft van de film gezien te hebben en voor de derde keer dezelfde zombie voorbij hebben zien huppelen had ik het ook wel enigszins gehad... Taaie dingen hoor zombies. Schiet ze dood en loopt een hoekje om en daar staat diezelfde weer! (oh, oh help ik ben enorm melig.. ) *verwijderd zich uit dit topic om verdere ongelukken te voorkomen*
geesten brrr ik kijk liever ook geen films waarin dat zit. Ik weet niet wat het is maar sommige poppen vind ik ook niks. Zag een keer een film over een poppenhuis en heb er jaren later nog nachtmerries over gehad.
Ik heb jaren geleden jeepers creepers gekeken, en vindt de vrachtwagen daarin en de persoon nog steeds angstaanjagend.
Jason, friday 13th Chucky!! Clown, IT Brrr... Ik ben bang voor "enge" films!! Zit altijd naast mijn man op de bank met een kussen voor mijn hoofd en toch kijk ik stiekem!! OHHH!!
ik heb toen ik 12 of 13 was een oude dracula film gezien...samen met een oudere kennisje (we mochten niet kijken maar stiekem toch gedaan!) En ik heb soms nog als ik in bed lig dat ik mijn nek moet beschermen hahaha. Heb er echt tot in mijn verre 20tig jaren nachtmerries van gehad en dat enge gevoel in mijn nek en niet alleen door het donker durven lopen zonder dat ik een sjaal tot aan me oren had opgetrokken......vreemd iets die films!
Oh toen ik zei dat ik het niet op wolven had in films, bedoelde ik uiteraard NIET Jacob van Twilight. <3 @BuffySummers; jaaa van die buiksprekerspoppen, ieeeuuww!
Dit ja!!! Nu noem je toch zo even wat, wat ik blijkbaar heel erg ver weg had gestopt. Ik vind (porseleinen) poppen, buikspreekpoppen, van die clowntjes die altijd aan zo'n touwtje hangen enzo ook verschrikkelijk eng Vooral als het donker is... Ik ben blij dat ik 2 jochies heb die (tot nu toe) niet met poppen willen spelen
Die ogen van dat meisje in The Grudge. Er was ook eens een film waarbij er een enge vent uit de wc-pot kwam, jaren lang altijd snel m'n ding gedaan op de wc, wc bril naar beneden en dan doortrekken.. Maar ik schijt ook 7 kleuren stront als ik bijv. net een film heb gekeken waarin iemand wordt achtervolgd. Dan moet ik juist net nà die film naar de schuur, naar m'n was, door de donkere tuin.. Ook kijk ik meestal enge films met een kussen in de buurt en vraag dan steeds aan manlief 'is het al weg?' of 'is het al voorbij?'. Ik ben een echte held op sokken!
Ohh of die film waarbij een meisje op bed ligt bezeten door de duivel (weet de titel niet). Maar die is echt creapy!