It, Chucky, Freddy cruger, creepers, en miss nog wel meer maar kom er even niet. Als ik die films kijk, dan droom ik zekr..brrr...hou er niet meer zo van.
Ik ben bang voor verklede en geschminkte mensen... Als in: disneyfiguren in Disneyland. Ik wil graag iemands gezicht kunnen zien...
Elmo89, Karbonkel was idd freaky!! En dan ook nog van g edaante kunnen wisselen.. Ieuww.. Verder ben ik eigenlijk niet snel bang voor iets.. Als in de zinvan door een film... Kheb ook nog redelijk geslapen na het kijken van Paranormal Activity Al vind k et dan wel spannend als ik mn bed uit moet i de nacht
Ik ben bang voor dooie mensen hahaha! Ik druk iedereen dan ook op het hart dat als ze ooit doodgaan vóór mij, ze echt niet bij mij moeten gaan spoken.
Ik weet niet of dit al genoemd is, maar ik heb toen ik klein was een jaar of 13 voor het eerst de film de exorcist gekeken. Mijn hemel, wat eng was dat, en ik was echt een die hard. Nog steeds vind ik die film best wel creepy. Zou het echt eng vinden als je bed zo gaat trillen... Pfff
Kennen jullie de film Silent Hill? Ik was (en ben) zo enorm bang voor die freakin' wezens die daar in de gebouwen zaten. Dat hele stadje, die rook, die stilte... en wat er dan nog 'leeft'. Het is een paar jaar geleden dat ik die film heb gezien, in de bios notabene, maar ik zie ze nog voor me. Ik HOOR hun gegil zelfs nog, het ging me door merg en been... ik kan wel janken als ik er aan terug denk...
Ja niet normaal eng die film. Dat wezen met die enorme zeis als hoofd, kruipende groene enge monsters, verpleegsters in het verband. BAH!
Jaws....ik ben daar zo bang van geworden dat ik nog steeds niet durf te zwemmen als ik met mn voeten de bodem niet kan raken. Zelfs in het zwembad (triest hè want als er iets nep is dan is het jaws wel haha!)
One, two, Freddy comes for you Three, four, better lock your door Five, six, grab a crucifix Seven, eight, better stay up late Nine, ten.... HERE'S FREDDY AGAIN!!! Voor alle nightmare on elmstreet liefhebbers haha.
chucky! scheit in me broek, als ik weer eens een enge film gezien heb dan komt chucky automatisch boven en als ik mijn meisje dan maar een zucht of iets hoor geven zie ik voor me dat ze naast mijn bed staat en zegt: Hi mommy do you wanna play???? krijg gewoon kippenvel van die zin brrrrr ben goed in fantasie beelden
Door al die film engerds vergeet ik helemaal waar ik echt bang voor ben Ben dus echt als de dood voor vlinders Nare, fladderende beesten die ook nog zo'n raar goedje achterlaten als je ze aanraakt.... en als ze dan op de grond liggen na te fladderen... brrr..... Vooral voor die kamikazevlinders... op de een of andere manier vliegen ze altijd recht op mijn hoofd af
Dat enge mens uit de grudge, dat gekraak van haar, brrr. Oh en dat Japanse jongetje, die miauwt naar Sarah Michelle Gellar, waaah! En IT! Ik denk er elke avond aan wanneer ik de gordijnen sluit: 'als er nu maar geen clown voor het raam staat, met zo'n griezelige, puntige glimlach...'
Ik ben 'bang' voor een vrouwtje uit onze buurt. Bang is eerlijk gezegt wel een groot woord maar ik krijg altijd zo de kriebels van haar. Het is net een klein heksje, hoofd doekje om. Als je langs haar loopt of rijd met de auto draait ze haar altijd om en kijkt ze je heel indringend aan. Dit doet ze altijd, en ik krijg daardoor altijd zoooooooooo de kriebels van haar.
Ik ook, vlinders brrrr heb ik ook in mindere mate met vogels, en insecten. qua enge films: kijk ik niet haha. ik vond vroeger (was ik 12 ofzo) twee afleveringen van buffy the vamipre slayer echt dooodeng; komen er tentakels uit een eitje gekropen en de ander staan er doodenge mannen voor het raam. oooh nachtmerries gegarandeerd
Hahaha ik heb iets aangewakkerd Ben ook wel blij dat ik een zoon heb hoor. Er ligt ergens 1 pop die van mij is geweest maar die is gelukkig niet eng. Voor de rest weg met die krengen hahahahah
Echt joh?? Ik ben als de dood voor horror, maar omdat alles in Buffy nep is kon ik daar juist wel tegen (dus het idee van vampires/demons bestaan toch niet). The Gentlemen is een hele goeie aflevering daar hebben ze zelfs nog een Emmy voor gehad geloof ik. En Bad Eggs, daarna heb ik ook een tijdje geen ei gegeten hahahah. Maar vond ze niet echt eng. Oh ik bedenk me net dat er wel een aflevering van Buffy is die ik niet kan kijken. Volgens mij is het seizoen 5, afl heet geloof ik Forever, dan probeert Dawn haar moeder terug te brengen en dan zit er een geest in het huis. Als ik ergens niet tegen kan zijn het geesten... brrr En in Angel seizoen 1 zit een afl I've got you under my skin, daarin is een jong jongetje bezeten door Ethros demon. Maar wat blijkt dat jongetje was zelf gewoon echt evil.. die demon wilde uit dat kind maar dat lukte elke keer maar niet..brrrrr
JA! Ik heb ook een bizarre angst voor vlinders ( en dan vooral motvlinders, met die harde lijfjes, vieze vleugels en 'taktaktak' geluid tegen het plafon ) wheee krijg er kippenvel van. Die vlindertuin in Emmen is echt HORROR. Vorig jaar ben ik er gillend uit gerend 2 kinderen helemaal over de zeik en bang. Toen er toch maar schoorvoetend in gegaan om te laten zien ' dat het helemaal niet eng was' ik ga er echt nooit meer heen.
De clown uit IT, daar ben ik echt bang van. Hou sowieso niet van clowns, maar die ziet er vreselijk uit.
jaws (haaien dan in het algemeen) je zal mij niet snel in de (diepe) zee zien haha Van die "virus" films zoals 28 days, the walking dead, soms als ik daarover na ga denken kan het zo gebeuren dat ik een kelder met allerlei voorraden wil en tralies voor de ramen e.d. (maar gelukkig neemt mijn gezonde verstand het dan weer over haha)
Hahahaa dit herken ik ook haha,, als ik dan in de avond na de wc loop en het hoekje om ga ren ik altijd snel om de hoek of juist heel zachtje voor het geval ik 1 van die sombies tegen kom,