Hoi dames. Zoals de titel al zegt, willen wij graag weer verder. 13 november heb ik een miskraam gehad. De afgelopen week heb ik meerdere zwangerschapstesten gedaan, puur om te kijken of het hcg hormoon inmiddels verdwenen zou zijn. Vanochtend nog eens, omdat ik zelf het idee had dat ik me weer gewoon mijzelf voel. Deze leek ook negatief te zijn, maar nu begin ik toch weer te twijfelen. Ik zal de foto eens posten, kijken of het me lukt. Ook heb ik gisteren een ovulatietest gedaan, was niet de bedoeling, ik dacht dat ik een zwangerschapstest vast had. Deze gaf toen een lichte 2e streep. Vandaag is deze streep al iets donkerder. Ik mag dan aannemen, denk ik, dat de eisprong weer naderd? De bovenste foto is de zwangerschapstest van vanmorgen. De onderste foto (met de paarse dop) is de ovulatietest van vandaag.
Het was ook heel verdrietig en ben echt ruim een week heel down geweest. Nadat ik schoon verklaard ben door de gyneacoloog gaat het weer aardig goed. Ik heb er weer zin in om voor een tweede te gaan. Maar dan moet het hormoon wel eerst uit mijn lichaam zijn natuurlijk. Daarom heb ik een zwangerschapstest gedaan, in de hoop (hoe gek dat ook klinkt) dat deze negatief zou zijn. Maar omdat de ovulatietest al iets donkerder wordt, vraag ik me nu af of dit betekend dat de eisprong eraan zit te komen.
Wat rot dat je een mk hebt gehad Het kan zijn dat de eisprong eraan komt, maar dit hoeft niet. Ovulatietesten kunnen schommelen.