voor wie het echt goed kan gebruiken

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Modjes aub...

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Eens.
    En als iedereen met een grote mond nu eens de moeite nam om te lezen zouden ze zien dat er enkele pagina terug een tip van iemand staat waar je goedekoper aan duplo kan komen mss heeft ts het daar wel vandaan.
    Maar nee rellen is leuker voor sommige:x

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nu begrijp ik al veel beter TS. Je openingspost kwam op mij heel anders over, zodoende.

4. Wow.. Hoewel ik eerst ook m'n twijfels had bij dit topic, word ik nu gewoon een beetje misselijk van mensen die durven te roepen dat je schuld niet kunt afkopen met 'action troep'. Wat gruwelijk ondankbaar zeg, bah! Er zijn genoeg mensen die die 'action troep' niet kunnen betalen en die er dolblij mee zouden zijn. Daarnaast; al was het het oude speelgoed van een kind wat er niet meer mee speelde, tweedehands en met een paar krassen o.i.d.; er wordt iets weggegeven en dat is goed bedoeld! Ik vind het echt bizar dat er mensen zijn die iets durven te zeggen over de prijs.

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Je hoeft je verder echt niet te verantwoorden hoor. Ik neem je verder niets kwalijk en was de Duplo eigenlijk ook allang vergeten. Vanuit deze kant is het gewoon vergeten en gewoon verder gaan met hier gezellig verder kletsen. Ik hoop dat je iemand blij kan maken met je spullen en als ik dan een suggestie mag doen, geef het aan Lioness.

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Meid stop nou eens met excuses maken echt de relschoppers blijven toch wel bezig gewoon omdat ze niets beter te doen hebben.
    Je heb nu weer uitgebreid netjes uitgelegd wat je beweegredenen zijn en waren het is goed zo!

Ik vind je hartstikke sportief dat je zo kalm blijft reageren daar kunnen er en boel nog van leren (zelfs ik want niemand is perfect)

Ik hoop idd dat je er iemand die het verdient erg blij mee kan maken.

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Natuurlijk kan je daar iemand blij mee maken, ik zie ook niet in waarom er nu commentaar wordt geleverd op het feit dat het van de Action is. Wie daar over zeurt, kan het blijkbaar toch niet zo goed gebruiken..

Heel lief hoor, tenslotte HOEFDE je het niet te doen als je niet zou willen.

8. Onje

Onje Niet meer actief

Houd op met je excuses maken!!!
    Je maakt een hartstikke lief gebaar en je blijft jezelf maar verdedigen tegenover een stelletje rotte vissen!

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Jeetje wat loopt dit weer uit de hand zeg!!

Allereerst vond ik het ook jammer dat je de site niet wilde geven, had die trein anders ook wel willen hebben. Maar ik snap jou argumenten om het niet te doen ook wel.

Ik vind dat je erg sportief en positief reageert op dit topic. En vind het een mooi initiatief van je!

Zo! En nu ga ik hier niets meer in zeggen!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het ging mij helemaal niet om de prijs. Maar wanneer je zo duidelijk in allerlei topics verteld incl foto's voor hoeveel honderden euro's je speelgoed koopt voor je zoontje etc. Ja sorry dan komt zo'n topic op mij wel een beetje apart over zoals het er in de beginpost staat, ik had er dan niet bij vermeld dat je bij de Action bent geweest.

11. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hee! ik heb blijkbaar wat gemist! (of eigenlijk niet...)

TS: stop met excuses maken, ik heb het desbetreffende topic niet gelezen omdat ik zelf nog helemaal niet bezig ben met sinterklaas, komt over 3 weken wel...ja sorry ben er altijd vrij laat mee ;) heb net de zevende verjaardag van DL achter de rug!
    TS, ik begrijp dat je niet de prijs van een Duplo trein? ofzo wilde delen, of iig. de site waar het gekocht is.., ik snap denk ik echt het probleem daar niet van. Nee, ik ben ook niet rijk ofzo, maar ga niet hysterisch op zoek naar zoiets...

Ik denk dat ik oprecht de ophef niet snap. En dat je iets gekocht hebt om iemand hier te helpen, had je niet hoeven doen, maar er zal vast straks 1 iemand erg blij mee zijn. Iets krijgen, is altijd leuk! zeker als het uit een goed hart komt, en ik ben er van overtuigd dat jij dat hebt.

Ik vond het hier ook wel erg naar cyberpesten rieken...ik snap echt niet dat mensen anderen zo belachelijk maken. Maar aangezien ik me nooit bemoei en zeker niet mee doe met dit soort acties, ben ik verder ook vrij onopvallend en iig. niet populair hihi ;)

Ga vooral lekker verder met jullie gekibbel over van alles en nog wat maar denk a.u.b na over wat je schrijft. Ik vind sommige dingen echt naar te lezen en vraag me dan werkelijk waar af of we hier wel echt met volwassenen zitten.

12. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik hoop heel oprecht dat je je er niet meer schuldig en slecht onder/over voelt, al is dat waarschijnlijk moeilijk na zoveel ***reacties..

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dit gaat dus allemaal om een duplo-trein?
    Ik vind het wel heel erg kinderachtig. Oke het is niet leuk dat ts niet wilde zeggen waar ze die vandaan had maar om dan met een hele groep ts zwart te praten op een forum is ook wel heel erg kinderachtig.
    Het gaat om een duplo trein, om speelgoed?
    Als mensen al zo doen over speelgoed, hoe doen ze dan over dingen die echt belangrijk zijn?

Dan wil mn ook nog eens heel goed aan iedereen duidelijk maken wat voor soort persoon ts wel niet is met haar gestoef en hoe goed ze het wel niet heeft en dit wil laten zien aan iedereen maar in plaats van duidelijk te maken wat voor soort persoon ts wel niet is hebben ze in mijn ogen duidelijk gemaakt wat voor soort personen degenen zijn die heel erg extreem tegen ts ingaan.
    Hoe laag kan je gaan als je een heel groepje wil vormen en liefst aan het hele forum wil laten weten hoe "erg" de topicstarter wel niet is?

Neen over ts is mijn beeld helemaal neutraal maar over de personen die zo kinderachtig tegenover ts doen denk ik nu wel anders want het is gewoon laag

Het ging om duplo! Duplo? Speelgoed? Kom op!
    Lekker volwassen

Ach het is niet voor niks een vrouwenforum he ;)

14. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Is het relevant dan?
    Al had ze het op de rommelmarkt gekocht, maar omdat ze zelf meer te makken heeft. Mag ze voor iemand anders niet iets goedkopers uitzoeken?
    Feit blijft; TS koopt spullen voor iemand die het wat minder heeft. Diegene die het minder heeft zal ook blij zijn met dat 'goedkope' Actionspul.

Als je dat opvalt ben je in mijn ogen net zo op geld gericht als dat TS dat zogezegd zou zijn.

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Mee eens. Het is meer een gevoel wat ik niet zo goed kan uitleggen. Action is absoluut niet te min! Ik kom er graag en koop er veel. Maar TS heeft meerdere keren aangegeven het echt goed te hebben. Dit oa met haar topic over Sinterklaas met bijbehorende foto's. En dat gun ik iedereen, maar moet je daar zo mee te koop lopen? Maar ze heeft zich uitgebreid geëxcuseerd wat helemaal niet nodig was. En ik begrijp TS nu ook beter. Ze blijft gewoon super sportief en rustig reageren en alleen al daarvoor alle complimenten hoor!

16. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik snap niet zo goed waarom mensen die het financieel goed hebben daar niet mee " te koop mogen lopen", maar als iemands financiële situatie slecht is en daarover praat vind niemand het erg en is het doodnormaal :(

Waarom mag je wel laten weten dat je het niet breed hebt maar moet je je kop houden als je het financieel goed hebt..

Dat vind ik ook al zo'n kinderachtig iets..

Kijk lekker naar je eigen en laat een ander in z'n waarde, arm OF rijk ;)

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Is dit topic nou nog open!

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Foutje

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Daar heb je een punt. En natuurlijk mag je trots zijn op wat je hebt. Daar is niets mis mee en is alleen maar mooi. Maar op een gegeven moment neigt het naar 'kijk naar mij, kijk naar mij!' En daar ben ik een beetje allergisch voor geloof ik.

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag

+1!! Ik denk dat er sowieso een kindje blij mee is waarvan de ouders niets te besteden hebben. Ik denkt dat t een kind een worst zou wezen dst t bij de action is gekocht.

Deel Deze Pagina