Wat een kinderachtig gedoe hier zeg. Ts doet haar best om van een bepaald imago af te komen door voorbeelden te geven van dingen die ze belangeloos doet, ze wil niet opscheppen. Dat iedereen heeft lopen zoeken naar die trein en hem niet heeft gevonden kan heel goed. Als het een fout is geweest wordt dat meestal vrij snel hersteld. Geen slimme actie van ts, maar hoe het in dit topic gaat vind ik ook niet slim van de aanvallers.
Voor mij heeft MamavanMJ allang afgedaan, ze heeft wel vaker van dit soort rare acties.. Bahbah!! Zeggen dat je getuige was bij een auto-ongeluk bijvoorbeeld en dan vervolgens niet op je pb'tjes reageren, zei ze alleen om te stoken dus! Ik hoop dat je je lekker schuldig voelt.
Inderdaad stoppen er mee. Kan alleen maar zeggen dat er hier toppers zitten. Jullie maken mijn meisjes super blij. Zelfs met gebruikte dingen. Daar gaat een moeder hart van huilen. En ik door deze meiden wel mijn meisjes een sinterklaasavondje kan geven. SUPER!!!
Echt wat zijn hier een paar forumleden flink door de mand gevallen zeg! Echt een zware teleurstelling en ook vooral dat dit topic al zo lang open blijft. Normaliteit wordt om elke scheet een topic gesloten.
Maar zelfs al zou ze het doen om haar schuld "vrij te kopen". Dan nog maakt ze anderen er blij mee door iets te geven. Er was een tijd dat wij niet zoveel hadden en ik was blij met elk klein dingetje. En als iemand mij iets had geschonken, had het mij niet uitgemaakt met welke intentie dat was hoor. Denk dat mensen die hier over vallen, het zelf nooit slecht hebben gehad. Gelukkig dan maar voor hun.
Volgens mij had jij dat topic over dat ongeluk van jezelf waarbij je getuigen opriep voor de verzekering ofzo toch?
Ik heb ook in het begin van dit topic mijn twijfels uitgesproken naar TS toe. Maar volgens mij ben ik hier erg netjes in geweest en heb ik ook aangeven haar nu beter te begrijpen. Maar sommige blijven maar doorgaan. Genoeg is genoeg.