voor wie het echt goed kan gebruiken

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Wat een kinderachtig gedoe hier zeg.
    Ts doet haar best om van een bepaald imago af te komen door voorbeelden te geven van dingen die ze belangeloos doet, ze wil niet opscheppen.

Dat iedereen heeft lopen zoeken naar die trein en hem niet heeft gevonden kan heel goed. Als het een fout is geweest wordt dat meestal vrij snel hersteld.
    Geen slimme actie van ts, maar hoe het in dit topic gaat vind ik ook niet slim van de aanvallers.

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Inderdaad ja...

3. Babystew

Babystew Niet meer actief

Voor mij heeft MamavanMJ allang afgedaan, ze heeft wel vaker van dit soort rare acties.. Bahbah!! Zeggen dat je getuige was bij een auto-ongeluk bijvoorbeeld en dan vervolgens niet op je pb'tjes reageren, zei ze alleen om te stoken dus!
    Ik hoop dat je je lekker schuldig voelt.

4. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Inderdaad stoppen er mee. Kan alleen maar zeggen dat er hier toppers zitten. Jullie maken mijn meisjes super blij. Zelfs met gebruikte dingen. Daar gaat een moeder hart van huilen. En ik door deze meiden wel mijn meisjes een sinterklaasavondje kan geven.
    SUPER!!!

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Echt wat zijn hier een paar forumleden flink door de mand gevallen zeg! Echt een zware teleurstelling en ook vooral dat dit topic al zo lang open blijft. Normaliteit wordt om elke scheet een topic gesloten.

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dit zijn nogal heftige beschuldigingen. Ik hoop dat je je hier wel bewust van bent?!

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    so idd ja;)

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.900
    5.215
    113
    Home
    TS als je het nou gewoon laat rusten :cool:

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    wtf zeg:$ ken je haar persoonlijk ofzo

10. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Maar zelfs al zou ze het doen om haar schuld "vrij te kopen". Dan nog maakt ze anderen er blij mee door iets te geven.

Er was een tijd dat wij niet zoveel hadden en ik was blij met elk klein dingetje. En als iemand mij iets had geschonken, had het mij niet uitgemaakt met welke intentie dat was hoor.

Denk dat mensen die hier over vallen, het zelf nooit slecht hebben gehad. Gelukkig dan maar voor hun.

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Volgens mij had jij dat topic over dat ongeluk van jezelf waarbij je getuigen opriep voor de verzekering ofzo toch?

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik heb ook in het begin van dit topic mijn twijfels uitgesproken naar TS toe. Maar volgens mij ben ik hier erg netjes in geweest en heb ik ook aangeven haar nu beter te begrijpen. Maar sommige blijven maar doorgaan. Genoeg is genoeg.

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Tijd voor een slotje.

Deel Deze Pagina