Jammer dit, misschien bedoel je het anders, maar op mij komt het idd lomp over. Ts lief van je! Misschien kun je vragen of degene die het echt nodig hebben je een pb kunnen sturen? Ik weet niet wie het eerder schreef, maar misschien idd leuk als meerdere dit doen. Mij mag je ook een pb sturen, maar het zal wel een kleinigheidje worden dan.
Dat is niet helemaal waar,ik heb vandaag ook boodschapjes gedaan en een pakket gevuld voor iemand van het forum en zij kan deze dingen zelf echt niet kopen,ook al zijn het allemaal dingen van maximaal 3 per stuk. Niet iedereen kan het missen,ook die kleine bedragen niet.. Ik ben blij dat ik haar kan helpen en heb met mijn vriend afgesproken dat ik haar ook blijf helpen
Hahaha, nee want iedereen vind TS nu aaaaah koetsiekoetsiekoeeee, en als ik dan met een behoorlijk grof plaatje kom dan zijn al die dames diep geschokt. Dus nee, ik ben de wijze Aszz vanavond ( trots op mezelf ) (iets met attention en wh..e kuchkuch)
Sorry zal wel een kreng zijn, maar ik heb alles hieromtrend gevolgdven kan absoluut niet waarderen dat dit zo'n openbaar " o kijk mij eens gul zijn" topic wordt....niet alleen die trein maar ook andere topics waar steeds bovenop ligt hoe goed ts het zelf heeft. Iedereen heeft inmiddels wel gevolgd wie het slecht heeft en dat had dus ook via pb gekund
Dat is lief van je. En ook ( leuk om te doen) Heb mijn stukje weg gehaald. Het word z.n raar topic denk ik anders
Aszz je maakt me nieuwschierig met je plaatje! Tja wat moet ik er verder van vinden? Misschien aardig bedoeld, maar had het zelf via PB gedaan
TS, als je toch iets goeds wil doen, open dan even 100 van dit soort aandachtsge*le topics. Dan hebben wij het actieve gebruikers record binnen NOTIME verbroken!