voor wie het echt goed kan gebruiken

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

103 gebruikers... Wauw!

Ondanks me vorige niet echt aardige Posts naar TS vind ik dit dan weer wel lief van haar.. Alleen beetje jammer dat het dan weer met zoveel aandacht moet gebeuren. Lijkt meer alsof ze idd haar schuld om wilt kopen en wilt laten zien hoe goed ze bezig is

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb je gelijk in hoor, en als ze het echt naar iemand wil sturen is dat natuurlijk mooi ( ik heb al een naam genoemd ).
    Maar verder... tsjah sorry ik geloof er gewoon niks van. Van die trein al niet, van dit niet.
    En daar word ik dan ook een beetje flauw van.

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Aaaah komop joh,iedereen vroeg er om. Dan kun je niet alleen Aszz er op aankijken..

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Lekker kinderachtig weer allemaal. Het is gewoon triest om te lezen hoeveel meiden niet vergevingsgezind zijn.
    Advies; lees dan de topics van ts gewoon niet meer, dan hoef je ook geen nare reacties te plaatsen.
    Dit neigt erg naar cyberpesten. Jammer, want zo is zo niet bedoeld.

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Die staat nu in de oven! :D

*gaat weer verder lezen*

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wat een gedoe om niks.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn rijstecracker zat ook zowat vast in mn strot:D

8. carebear

carebear Niet meer actief

Hahahaha.
    Om die vervolgens als deco te hebben op de eettafel.
    Haha.
    Ruikt t wel lekker in huis nu.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik stem trouwens ook voor

Lioness
    Knap
    Spikkel

....

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik stem voor knap.

11. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

+1. Vind dit ook pesten. Erg flauw sommige opmerkingen.

12. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik weet niet wat ik er van moet denken. Voel je aub ook niet aangevallen. Zo was het niet bedoeld.

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Leuk voor de saaie dinsdagavond

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Klopt. Maar had je dan werkelijk wat anders verwacht van de harde 'laten we 1 iemand belachelijk maken en vervolgens veren in elkaars reet steken want daar zijn we zo goed in' kern??

Ts beschuldigen van een kinderachtige actie (een actie wat ik zelf ook niet helemaal netjes vond overigens) maar zich vervolgens nog meer verlagen dan ts uiteindelijk deed...wow..stoer man, respect..echt:cool:;)

15. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ik heb het topic over de trein niet meegekregen. Maar is het nou zo erg dat je TS niet kan vergeven? Iedereen maakt toch wel eens een fout.. Misschien was het niet erg aardig, maar ik denk dat het wel lief is dat ze nu iets probeert. Het is tenminste iets.

En wat mijn vorige reactie betreft, het plaatje is om te gieren, maar het was niet lelijk naar TS bedoeld. ;)

16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.824
    9.335
    113
    Gelderland
    Super lief ts! Vind sommige reacties erg kinderachtig... En ja ik heb alle topics gelezen en begreep wel dat ts de trein niet wilde delen ivm eventuele kans op dat de prijs voor haar niet doorging. Oké ze had niet hoeven zeggen in detail dat het om een hele goedkope trein ging dat was misschien niet zo handig.. Ik vind dit in ieder geval heel lief. Gelukkig zijn er al genoeg meiden opgenoemd.

17. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Mee eens. Jammer dat er sommige reageren alsof ze nog in de peuterpuberteit zitten ;) dat vind ik kinderachtiger dan de posts van TS en zegt meer over hun als over TS

Ik heb heel het topic van TS niet meegekregen, maar waarom zo hatelijk naar elkaar reageren?

Leef en laat leven ;) als je zelf zo in de zeik word gezet zou je dat ook klote vinden, waarom een ander dan zo kleineren en de grond in stampen :(

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Overigens vind ik dat de spulletjes naar knap mogen!

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja t ruikt heerlijk!!!
    Weet idd nog niet wat ik ermee moet doen hahahahaha.. maar die geur.. mmmmm

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Doe ik ook absoluut niet, en het was meer als lolletje bedoelt.
    Kliekjesgedrag en pesten vind ik ook helemaaaal niet leuk, maar soms stapelen bepaalde topics en reacties van 1 iemand zich op en daar erger ik me dan dood aan.
    Het lijkt of ik de handigste functie hier op zwpagina was vergeten, de negeer functie.
    Ik zal 'm rap gaan gebruiken!

Deel Deze Pagina