103 gebruikers... Wauw! Ondanks me vorige niet echt aardige Posts naar TS vind ik dit dan weer wel lief van haar.. Alleen beetje jammer dat het dan weer met zoveel aandacht moet gebeuren. Lijkt meer alsof ze idd haar schuld om wilt kopen en wilt laten zien hoe goed ze bezig is
Heb je gelijk in hoor, en als ze het echt naar iemand wil sturen is dat natuurlijk mooi ( ik heb al een naam genoemd ). Maar verder... tsjah sorry ik geloof er gewoon niks van. Van die trein al niet, van dit niet. En daar word ik dan ook een beetje flauw van.
Lekker kinderachtig weer allemaal. Het is gewoon triest om te lezen hoeveel meiden niet vergevingsgezind zijn. Advies; lees dan de topics van ts gewoon niet meer, dan hoef je ook geen nare reacties te plaatsen. Dit neigt erg naar cyberpesten. Jammer, want zo is zo niet bedoeld.
Klopt. Maar had je dan werkelijk wat anders verwacht van de harde 'laten we 1 iemand belachelijk maken en vervolgens veren in elkaars reet steken want daar zijn we zo goed in' kern?? Ts beschuldigen van een kinderachtige actie (een actie wat ik zelf ook niet helemaal netjes vond overigens) maar zich vervolgens nog meer verlagen dan ts uiteindelijk deed...wow..stoer man, respect..echt
Ik heb het topic over de trein niet meegekregen. Maar is het nou zo erg dat je TS niet kan vergeven? Iedereen maakt toch wel eens een fout.. Misschien was het niet erg aardig, maar ik denk dat het wel lief is dat ze nu iets probeert. Het is tenminste iets. En wat mijn vorige reactie betreft, het plaatje is om te gieren, maar het was niet lelijk naar TS bedoeld.
Super lief ts! Vind sommige reacties erg kinderachtig... En ja ik heb alle topics gelezen en begreep wel dat ts de trein niet wilde delen ivm eventuele kans op dat de prijs voor haar niet doorging. Oké ze had niet hoeven zeggen in detail dat het om een hele goedkope trein ging dat was misschien niet zo handig.. Ik vind dit in ieder geval heel lief. Gelukkig zijn er al genoeg meiden opgenoemd.
Mee eens. Jammer dat er sommige reageren alsof ze nog in de peuterpuberteit zitten dat vind ik kinderachtiger dan de posts van TS en zegt meer over hun als over TS Ik heb heel het topic van TS niet meegekregen, maar waarom zo hatelijk naar elkaar reageren? Leef en laat leven als je zelf zo in de zeik word gezet zou je dat ook klote vinden, waarom een ander dan zo kleineren en de grond in stampen
Doe ik ook absoluut niet, en het was meer als lolletje bedoelt. Kliekjesgedrag en pesten vind ik ook helemaaaal niet leuk, maar soms stapelen bepaalde topics en reacties van 1 iemand zich op en daar erger ik me dan dood aan. Het lijkt of ik de handigste functie hier op zwpagina was vergeten, de negeer functie. Ik zal 'm rap gaan gebruiken!