Ik heb dit topic geopend omdat ik graag iemand wil helpen. Ik ken niet iedereen en weet niet wie het allemaal financieel moeilijk hebben. Mochten mensen via pb willen reageren dan mag dit natuurlijk ook! Ik wil alleen iemand helpen. Ik heb een aantal namen zien voorbij komen en ga die ook onthouden! Misschien was ik niet helemaal duidelijk, maar mijn excuses hoe alles is gelopen! Ik weet nu dat dit niet netjes was en heb hier spijt van. Ik vind dit een heel leuk en nuttig forum en hoop dat we het leuk en netjes kunnen houden. Ik ga op mijn berichteb letten. Ik wil niet zo bekend staan zoals sommigen van jullie mij zien want zo ben ik serieus niet. Buiten dit forum om heb ik ook een krat kleding en speelgoed van M. Weggegeven aan de voedselbank. Dit topic was niet bedoeld om schuld af te kopen maar gewoon om ietd goed te doen. Om iemand te helpen en jullie ook te laten zien dat ik anders ben dan jullie nu over mij denken. Nogmaals sorry. Hopelijk kan ik een schoon schip maken en leuk verder en mee schrijven hier. Het plaatje vond ik overigens ook best grappig Ps ik typ op mijn telefoon en dat gaat niet zo makkelijk. Sorry voor de spelfouten
meiden meiden meiden... wat zijn jullie kinderachtig zeg.. hou er eens over op. Ik vind het een erg lief gebaar van haar.. Stop nou eens met dat kinderachtige gedoe.. Onze kids voeden we zo toch ook niet op..
Ik vind het heel lief van je en al die dames hier zeer kinderachtig.. pffff ze bliven maar zeuren. Hoe zouden we het vinden als onze kinderen zo met elkaar omgingen??? dames hou er eens mee op. Ik vind het super dat je dit doet..
Dit vind ik het enige nadeel van dit forum, een soort hiërarchie die hier heerst..erg jammer en in mijn ogen ook totaal onnodig. Het is een f*cking forum mensen,pleeeaaaase! Dit wordt nog eens extra benadrukt met topics als: wie vindt jij het leukste ZP-lid?
Mee eens vind ik ook dat ts ballen heeft, dat er om gedold zou worden was te verwachten, gelukkg neemt TS dit goed op, en heeft haar punt nu wel duidelijk gemaak, en excusses gemaakt.
Klopt. Zou het graag naar lionnes74 zien gaan. Las net het andere topic. Wist wel dat ze het al ( moeilijk had) en las dat er nog een in dat topic het erg zwaar heeft op het moment. Hier kan de wiebera er zeker nog van af. ( heb ook een moeder die naar de kleinkinderen toe vrijgevig is. ) En zie het liever naar iemand waar van het niet zeker is dat de kinderen sinterklaas cadeautjes gaan krijgen. De mijne hebben het echt niet ( slecht).
Gelukkig ben jij de volwassenste van heel het stel, heel wat volwassener dan een stelletje rellers die mensen graag een slecht gevoel bezorgen om zo hun avond te vullen of zichzelf beter te voelen over zichzelf. Ik stem voor mama van batuhan. Weet niet of zei het financieel slecht heeft maar weet dat ze een moeilijke periode heeft/had met haar zoontje.
Haha,het spijt me meid maar zo denk ik er wel over.. Ik snap die drang naar populariteit gewoon niet zo goed maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Wel mooi nu schrijft ts nogmaals een excuus op een nette manier en nu er nog maar 77 gebruikers popcorn op zeker bij de rest