voor wie het echt goed kan gebruiken

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Whahahaha lekker ding

2. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Zeker bedtijd! :D

En TS, tof dat je zo reageert, zou niet iedereen zo doen!

3. carebear

carebear Niet meer actief

Hahaha ik kon de gesmolten boter al ruiken.
    Ik zat er eerlijk ook op te wachten met mijn zonnepitten en suikerspinnetje.
    Even een verveling die toesloeg.
    Niet gericht bashen naar ts maar de wending die een topic als deze dan krijgt vaak.
    Maar wat een sportiviteit van ts.
    Dacht heel even.
    Die zien we niet meer terug

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Klap klap klap voor TS.

ROFLMAO voor het plaatje van Aszz

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    de watte??

edit... heb hard na gedacht.. rol on floor laugh my ass of??

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ts vind je stoer reageren!

Overigens stem ik voor lioness en knap :)

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Rolling over the floor laughing my ass off.

Ik stem ook voor Lioness :D

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    jaaa zat ik er toch dichtbij :D

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Net niet: Rolling on floor laughing my ass off.

10. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Heeft ts nou ondertussen nog steeds die webshop niet doorgegeven? :p
    Las net in haar berichten terug dat ze het naar sommige mensen zou pben maar volgens mij is dat dus ook niet gebeurt aangezien het rellen hier nog doorgaat?

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Goed, na dit door gelezen te hebben is dus de korte samenvatting als volgt?

Ts heeft een treintje gekocht en wil niet zeggen waar. Nu heeft ze spullen die ze aan wil bieden aan iemand die het minder heeft, en vervolgens gaan me z'n allen lekker kinderachtig doen?

Hulde ;) echt fantastisch volwassen.

12. knap

knap Niet meer actief

T.s heeft mij net een pb gestuurd met de vraag wie iemand hier was en hoe het zat.
    Dus ze maakt er nu wel zeker werk van. ( wilde ik toch even zeggen)

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

tjonge jonge, het is hier ook nooit goed! :x

Misschien was het vorige topic van Ts niet zo leuk/vriendelijk, ze probeert nu in elk geval een kleinigheidje terug te doen. En voor wie dat niet als genoegdoening ziet, dan toch niet? Moet je dan iemand blijven afbranden? onaardig en onvriendelijk behandelen? Heel jammer!

Ts: vindt het wel aardig van je, laat de rest maar lekker kletsen en trek je er gewoon niets van aan!

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Je vergeet de heksenjacht van mensen die ook wilde profiteren van de lage prijs (de trein was 40 euro goedkoper ofzo), de boze reacties, de hysterische reacties; omdat TS het niet wilde vertellen uit angst de aanbieding/vergissing mis te lopen, de topics met slotjes en de hetze omtrent de duplo-trein :D

Maar voor de rest: ja, het klopt wel zo'n beetje.

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

O kijk, dan word het al een ander verhaal. ;) zucht..

16. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke maar ik denk dat we zeker met 300 dames op zoek zijn gegaan naar die duplo trein, zelfs ik...(met alleen drie dochters);). Ben zeer actief op zoek gegaan. Ik wilde die duplo trein helemaal niet, maar wilde het wel vinden:D.

Welke website was het nou? Niemand heeft het gevonden;).

Maar toch wel een beetje zuur dat je nou je winst weer weggeeft omdat je je schuldig voelt;). Maar een heel lief gebaar en er is vast iemand heel erg blij mee:)!!

17. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ooooh wat triest allemaal zeg.....
    Iedereen wil toch graag iets hebben voor een koopje? Dat gun je een ander dan toch ook? Je hoeft er zelf toch niets om te laten?
    Echt waar.... ik snap dat echt niet.
    En zeker als je hier rond strooit dat je het zo goed hebt en alles makkelijk kan kopen.
    Dan gun je een ander, die het misschien niet zo breed heeft, toch ook het gelukje van een goedkope Duplo trein.

Ik vind de aanbieding van TS dan ook echt een beetje mosterd na de maaltijd....
    En ik mag het misschien niet zeggen, maar als je het dan bij de Action gaat kopen.... Niet dat de Action minder is, ik koop er ook graag, juist omdat het zo lekker goedkoop is.
    Maar als je het dan echt zo rot vindt voor andere, koop dan knutselspullen bij de Intertoys/Bart Smit, dat is meer te vergelijken qua kwaliteit met de Duplo Trein waar hier de hele rel over begonnen is.

En verder hou ik m'n mond er maar over......

(Normaal reageer ik helemaal niet in zulk soort topics, maar ik vind dit echt te erg voor woorden...)

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik sluit me aan bij Sanne. Sorry. Wanneer je hier in geuren en kleuren verteld voor hoeveel euro je wel niet cadeautjes voor je zoontje koopt (incl) foto;s en dan niet wilt vertellen waar je die trein koopt omdat je het zelf niet wilt mislopen (wellicht) ala. Maar dan nu aankomen voor een ' lucky' iemand hier op zp met een paar boekjes van de Action (ja sorry, ik ga ook naar de action maar de action is toch wel DE plek om goedkoop uit te zijn, daar gaan mensen zelf ook heen die het erg krap hebben). Ik ga geen mensen nomineren.

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Voor iedereen die op zoek is naar goedkoop Duplo:

Duitsland!!

Maakt niet uit welke site, het is bijna altijd goedkoper. Zo kost bijv. de brandweerkazerne bij bol boven de 50 Euro. In Duitsland heb je 'm voor 35-40 Euro Euro bij sommige webshops.
    amazon.de (let op: niet altijd, meestal wel)
    mytoys.de
    spar-toys.de

20. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ben het wel eens met Sanne & Umm, weinig aan toe te voegen verder. Fijn dat TS ook nog even vermeld dat ze speelgoed aan de voedselbank heeft gegeven. Tjongejonge jij bent echt een topper hé? Begrijp echt niet waarom je over zoiets hier gaat opscheppen, maargoed dat zal wel aan mij liggen... Volgens mij doen genoeg mensen dat die geen erkenning nodig hebben...

Deel Deze Pagina