ik vind sommige reactie's wel erg kinderachtig hoor! Ik zelf zou dus ook echt niet verteld hebben dat die duplo trein zo goedkoop was. Heb het hier ook al een aantal keer gezien met een actie van bol.com, dat dan ook niemand hem meer krijgt. Ik zou zelf dat 'risico' ook niet willen lopen. En nu doet ze iets aardigs, is het weer niet goed! Kleuters!
Tjonge jonge.. wat een reacties weer... De gezelligheid op zp is ver, ver, ver te zoeken. Het wordt met de dag erger! Weet je wat echt een dieptepunt was? Toen er problemen gemaakt werd van een topic over een moeder die een kaarsje aanstak voor haar zoontje, die toevallig de titel Allerzielen had uitgekozen. Want dan voelen bepaalde relschoppers zich weer benadeeld. Newsflash, als je nooit rellen veroorzaakt, aan meewerkt dan worden JOUW topics ook niet gesloten door beheer.Dan komen mensen niet rellen. Prima toch als iemand een andere mening heeftnals jou? Laat die persoon dan ook gewoon in zijn waarde. Ipv onvolwassen olie op het vuur te BLIJVEN gooien. @ts, nee ik vond je actie toen niet hanig, maar boeie, ik was het eigenlijk alweer vergeten. Lief vannje dat je dit doet.
Ik weet niet of je dit nog onder de noemer gezelligheid kan scharen... Ik snap heel goed dat sommige mensen op hun tenen zijn getrapt door de actie duplotrein. En als je dan nu een topic opent dat je het goed wilt maken, prima! Maar had het dan anders gedaan, had je excuus aangeboden maar kom dan niet met een Action verhaaltje... Dat vraagt gewoon om reacties en als dat dan wordt gezien als rellen...?? Ik denk dat veel reacties/opmerking van TS veel mensen hier geergerd heeft. En dan was dit waarschijnlijk de spreekwoordelijke druppel. Ik heb overigens helemaal geen duplotrein nodig, want die hebben we al maar het gaat gewoon om het principe. Als ik ergens iets goedkoop heb kunnen scoren vindt ik het leuk om het met andere te delen. Ik gun iedereen zo'n meevaller! En ik 'verwacht' dat eigenlijk ook van anderen, helemaal als je het goed hebt. Maar wie ben ik...
ik heb het hele verhaal niet gevolgd(oke ik heb het gemist ) anders had ik het waarschijnlijk wél gevolgd ik zwem niet in het geld maar iemand helpen wil ik altijd en iemand die echt niets heeft is wél blij met deze geste.echt niets hebben is niets hebben en nee die mensen kunnen ook die spulletjes van action niet betalen.ze draaien elke euro om en moeten uitrekenen wat ze te eten kunnen samenstellen.dus respect voor deze actie en het maakt een fout goed die toch niet meer om te keren is.en jeetje wat zijn er toch veel lastpakken onder de mensen.....
Eens met Sannebc! Overigens denk ik dat een topic met 'excuses' of om die en die reden heb ik het niet gedeeld, wil het gewoon voor mezelf houden had niet om jullie advies moeten vragen etc. meer gewaardeerd zou worden dan dit topic.
Ik begin wel steeds beter te begrijpen waarom er op sommige plekken oorlog is. Als je ziet hoe ze hier alleen al tekeer gaan over een Duplo trein... Ze komt misschien wat raar uit de hoek. Maar wees eerlijk, als ze had vermeld dat het een of ander duur kado was dat ze weg wou geven was het ook niet goed geweest. Nu kunnen we dan zeuren dat het van de Action komt en het goedkope, egoistische mosterd na de poep is. En ze had het zus of zo moeten doen, bladiblaa... Ze heeft het nu eenmaal zo gedaan, misschien durfte ze niet prive, of wist ze niet wie ze het beste een prive bericht kon sturen. Niet iedereen is zo 'perfect' als jullie.
ik wilde toen ook reageren in het topic, maar die reacties Het lijkt wel steeds erger te worden. Respect voor elkaar is soms erg ver te zoeken
Sorry hoor, ik voel me een beetje aangevallen omdat je mijn opmerkingen noemt (mosterd, goedkope Action enz) Ik heb dit hier niet gepost omdat ik me perfect voel hoor..... Jij geeft nu ook je mening over mij en dat heb ik gedaan over TS en haar acties, staan we quitte toch..
Oké, ik heb niet het hele topic doorgelezen hoor. Ik heb ook helemaal niet gereageerd om lekker te rellen oid, maar ik kan sommige dingen gewoon niet begrijpen omdat ik zelf helemaal niet zo in elkaar steek. De insteek van TS zal ook niet helemaal verkeerd zijn, maar 't is een beetje beroerd overgekomen bij sommigen en dat kan ik ook nog wel begrijpen. Maar goed, ik maak me er verder maar niet meer druk over, ik heb eigenlijk andere dingen te doen op dit tijdstip Bijvoorbeeld in m'n bed gaan liggen omdat morgen vroeg er weer 5 bij mijn bed staan!
En dit is dus de reden dat ik weinig tijd meer doorbreng op zp. Overal ter wereld breekt de pleures uit en wij maken ons druk om een dupli-trein Is het nu zo moeilijk om een excuses te accepteren van iemand die toegeeft dat ze misschien niet juist gehandeld heeft. En niet om het 1 of ander, maar wij hebben meer dan ruim voldoende te besteden en toch koop ik heel veel bij de action. Knutselspullen van bart smit? Die worden net zo snel beplakt en beknipt als knutselspullen van de action. Maar dan kan ik 3 pakketten halen voor dezelfde prijs. Wat een kinderachtige reacties hier zeg. Ik wil niet weten wat voor generatie onze kinderen zullen worden. Of zijn 'we' met z'n allen dan zo hyprociet dat onze kinderen WEL vergevingsgezind moeten zijn om vervolgens zelf zulke reacties hier neer te zetten. Chapeau.
Achja zwanger en last van slapeloosheid, dan kijk je soms verder dan de topics waar het forum eigenlijk voor bedoeld is