Ik geef je het voordeel van de twijfel TS. Vond het toen ook heel lullig overkomen dat je niet wilde vertelllen waar je die rot trein had gekocht, maar je intenties zijn nu wel goed hoop ik. Mij zul je er ook dan niet meer over horen, zand erover en tevens ook excuses van mijn kant.
Dat blijkt. Want anders was je de excuses van TS waar je zo om zit te zaniken wel tegengekomen. Maar waarschijnlijk waren die toch niet goed genoeg naar je smaak geweest en is olie op het vuur gooien een stuk leuker.
Jemig zeg loopt dit topic nu nog steeds op deze manier . Grow up mensen, ts heeft misschien iets fout gedaan, heb geen flauw idee heb het niet gelezen, maar ze bied haar excuses aan en wil wat goeds terug doen voor een ander, super lief. En ja ook ik snap waarom ze zich wijs stil houd als er een koopje is waarvan je in je achterhoofd weet dat het niet klopt zodat je zelf niet de hoofdprijs hoeft te betalen, persoonlijk zou ik dan helemaal niks hebben gezegd, en ze geeft zelf ook aan dat dat waarschijnlijk handiger was geweest, nou klaar dan toch.
Ik lees hier veel over duplo. Op deze site is tot 12 nov het derde artikel lego en duplo gratis en er is ook veel met korting slimonlinekopen.nl Als je de kortingscode TOYS_A4Y_NOV11 gebruikt krijg je nog 7,5% korting! Misschien heeft iemand er iets aan
Misschien niet helemaal een goede actie, ik heb inderdaad de 2e excuus post van TS over het hoofd gezien. Van mijn kant dus ook excuses, ik ben er absoluut niet op uit geweest om olie op het vuur te gooien. Mijnsinziens kan je dan beter anderen quoten in dit topic.
Lief van je TS, er zullen vast wel mensen zijn die het kunnen gebruiken en je gebaar wél kunnen waarderen. Wat een relschoppers zitten er toch op ZP zeg, ga je schamen... Lijkt wel een forum met middelbareschool scholieren in plaats van een voor volwassen vrouwen. Vraag me altijd af wat voor mensen die relschoppers in real life zijn... gedragen jullie je dan ook zo??
Haha ik ken de hele issue niet, maar wat een actie.. Wil je nu wel zeggen waar je de trein vandaan hebt? Want heb veel interesse
Sportieve reactie van je, TS! Vind het overigens altijd wel opvallend dat dit soort topics vrij lang openblijft, maar zodra er ergens s*ks genoemd wordt 'past het niet bij het imago dat zp wil uitstralen'. Ik hoop dat het kinderachtige dat sommige forumleden hier tentoonstellen ook niet past bij het imago dat zp wil uitstralen...
Dames, Of het initiatief van MamavanMJ nu leuk vindt of niet, geef je mening op een respectvolle manier. Beheer
Ts van mijn part heb je 10 treinen in de kast staan haha ik vind het eigenlijk best lachwekkend en toch ook wel weer zielig hoe sommige reageren. Ik vind het hartstikke lief van je dat jij dit doet. En daarbij vind ik dat je verdomde netjes reageert ! Ts ik hoop dat jouw kindje(s) zich verschrikkelijk amuseren met die geweldige trein!
Ken het topic ook niet van die trein, ben overigens wel nieuwschierig waar je die zo goedkoop hebt gehaald haha, maar poeh he! Ik weet niet of ik zo netjes had kunnen reageren na al die soms best kwetsende reacties. Respect hoor! Ik hoop dat je iemand kunt helpen in deze dure maanden!
Jeetje. Begrijp me niet verkeerd, maar wat een krengen zitten er hier toch eigenlijk. Wrok koesteren om een trein? Denk niet eens dat dat het is. Gewoon een excuus om het eigen miezerige leventje te projecteren op een ander. Grote meiden hoor. En dat moet een voorbeeld zijn voor de kinderen? Nouja.. MamaMJ. Lief initiatief!:Ik weet niemand alleen.
Het wordt hier echt steeds minder leuk. kom hier ook veel minder als vroeger. bah wat zijn sommige hier misselijk zeg... sommige blijven gewoon olie op het vuur gooien. zou hier ook wel een opmerking willen neerknallen over 1 bepaald persoon die dit dus oa hier doet, die zeker hard zal aankomen, maar goed ik verlaag me niet tot zulk niveau. en dan die opmerkingen over dat ze het bij de action heeft gekocht.. belachelijk gewoon echt waar. de meeste doen hier denk helemaal geen ene flikker voor een ander. zelfs niet van de action.
Ik heb het hele topic gelezen en ik begrijp alle reacties eigenlijk wel. Allereerst TS, je reageert sportief en dat kan ik zeker waarderen. Ik heb je topic toen over dé trein gevolgd en mijn twijfels hierover blijven bestaan. Ik geloof gewoon niet dat je zo'n dure trein voor zo goedkoop heb gekocht. Je had nooit kunnen inschatten dat er blijkbaar zoveel belangstelling was voor deze Duplo door andere forumleden dat je hier zo geschrokken van bent dat je hem niet meer wilde delen. Bang dat je zelf de aanbieding mis zou lopen? Grote kans dat je bang was dat je leugen zou uitkomen. Het maakt je niet tot een monster en sommige reacties gaan gewoon te ver en zijn kinderachtig. Maar begrijpen doe ik sommige wel. Als je je wat meer had verdiept in sommige leden van hier had je kunnen weten dat sommige van hier het echt heel zwaar hebben en hier echt niet mee te koop lopen. Dan was zo'n topic openen ook niet nodig geweest. En om dan spullen aan te bieden van de Action, tja. In andere topics schep je nogal op over 'hoe goed jullie het wel niet hebben' en dan is de Action natuurlijk wel een stuk minder. Of schep dan niet op of geef niets weg en bied alleen je excuses aan. Dit was in mijn ogen al voldoende geweest. Rellen hier op het forum, ik begin het ook steeds meer te zien en het zijn vaak dezelfde namen. Of groepje. Zijn jullie in het echt ook zo? In een groepje andere moeders op het speelplein belachelijk maken? Uitlachen, roddelen en andere nare dingen. Zo ja, ga aub terug naar de basisschool. Zo nee, des te triester dat je het schijnbaar hier wel durft en in het echte leven niet. Zo en nu ga ik ontbijten!