Voor wie is het eind juni SPANNEND?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dromertje, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik hoop dat mijn cyclus dit keer 29 dagen duurt ( is mijn normale cyclus)
    Rond 26 juni is mijn NOD, en heb zo'n voor gevoel dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn. Kan er helemaal naast zitten, maar ik denk dat de ingredienten er wel zijn. Ben afgelopen maand 3 kilo afgevallen ( was te zwaar) en ga over een week naar op vakantie naar griekenland. Lekker ontspannen dus! Ook heb ik de afgelopen maand een bloedonderzoek en een echo gehad en daaruit blijkt dat alles prima in orde is.
    Zou het leuk vinden, te weten wie er rond deze tijd ook zijn NOD heeft, kunnen we een beetje met elkaar meeleven!

Nou ik ben benieuwd!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

Zoals ik al eerder aangaf, kun je je onder het NOD forum aansluiten bij het juni forum.
    Dat maakt het voor ons allemaal wat makkelijker bij te houden.

groetjes

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi Dromertje,

Ik heb 24 juni mijn NOD. Ook voor mij is juni een spannende maand. Mijn vriend en ik zijn deze maand een jaar samen. Wanneer ik in juni zwanger raak ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn helaas overleden opa. Had ik altijd een hele goeie band mee. En mochten we deze maand zwanger raken dan kan ik het over 8 weken ( dan zou ik twaalf weken zwanger zijn ) vertellen op de verjaardag van mijn oma. De rest van mijn familie is dan ook allemaal aanwezig.
    Oh, ja . Ik heb ook nog 2 pendels staan voor juni.

Dus juni moet gewoon onze maand worden. Kan gewoon niet anders. En anders zou ik wel heel teleurgesteld zijn in ieder geval.

4. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    Nou ik duim met je mee hoor. 't zou wel erg mooi zijn als het precies deze maand zou lukken. Ik heb deze maand ook zo'n voorgevoel. Had me al van alles in m'n hoofd gehaald, wat eraan zou kunnen mankeren. Daardom was ik echt opgelucht dat er niets m.b.t. mijn vruchtbaarheid te vinden is. Je hoort vaak dat als mensen op vakantie gaan, het door de ontspannen sfeer goed gaat, nou ik hoop dat een weekje griekenland half juni helpt!

Dromertje

Deel Deze Pagina