Voor wie kies je: je moeder, partner of kind?

Discussie in 'De lounge' gestart door kvinna, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Voor wie kies je: je moeder, partner of kind?

1. Moeder

2. Partner

3. Kind

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Mijn kinderen zonder twijfel!!

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn kids...

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Duh, for real?
    Zou zelf vanalles uitdokteren om ze alle3 op mij te kunnen binden.
    een keuze zou ik echt niet kunnen maken.

4. Amare

Amare Niet meer actief

Ohh ik heb verkeerd gestemd. Ik wilde op kind stemmen, maar zie net dat ik partner heb gekozen.....

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wat een rotvraag :(

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

7. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Uiteindelijk heeft je kind meer kans om te overleven als jij als moeder de brandweer kan bellen en aan kan wijzen waar hij is! Als er rookontwikkeling is en je ademt rook is ben je binnen 45 sec. accuut bewusteloos, dit voel je dus niet aankomen, je valt ineens neer.
    DUs hoe begrijpelijk ook, in de praktijk zul je een reddingactie kunnen vergeten als je je kind niet binnen seconden kan vinden.
    En wat als je meer kinderen hebt: 1 staat er buiten, de ander is binnen? Dan heeft dat kind ook geen moeder meer!
    Ik hoop nooooit de situatie te komen, dit is niet voor te stellen!

8. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Mijn kinderen zonder twijfel!!

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ts als ik heel eerlijk mag zijn snap ik de doel van je vraag niet.
    Mag toch hopen dat iedereen voor zijn kind kiest ;)

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Kinderen gaan voor alles. Ik zou zonder twijfel voor ne kinderen gaan

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Mn kind zonder twijfel!!!!!

Iemand die zei dat ze voor haar partner ging, want kind kan niet opgroeien zonder haar/zijn vader.
    Mijn kind groeit op zonder vader want hij heeft t contact met ons verbroken.

Mag hopen dat mijn moeder ook voor mijn kind kiest. Ik zou niet zonder mn dochter kunnen..

12. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Mijn kind want de rest heeft een zwemdiploma :D

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer

Hahaha, precies! :D

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Kind want man en moeder kunnen zwemmen...

15. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Maar dit is ook zo'n vraag waar je eigenlijk geen antwoord op HOEFT te geven als moeder zijnde.. Simpelweg omdat je nooit voor die keuze zal komen te staan.... Ik kan mij geen enkele situatie bedenken waarin je moet kiezen. En mocht het ooit zo ver komen... Dan geef ik mijn eigen leven wel om mijn beide kids te redden...:)

16. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik het niet helemaal met je eens.

Ik heb een man en we hebben straks 3 kleine kinderen. Ivm zijn baan ben ik vaak 1 of 2 weken alleen thuis. Stel dat er hier brand uitbreekt terwijl mijn man er niet is? Ik kan onmogelijk 3 kinderen tegelijk buiten krijgen! Dit is dan ook een van mijn grootste angsten, en zulke situaties kom wel degelijk voor. Je MOET dan kiezen wie je als eerste red. Uiteraard zou ik absoluut niet weten wat ik zou moeten doen, maar zulke situaties komen dus wel degelijk voor. En jezelf opofferen heeft ook geen nut, want dan redden je kinderen het alleen ook niet!

17. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Dit is ook de reden dat ik mijn kinderen niet op een andere verdieping wil laten slapen dan ikzelf. En ook dat ik de sleutels vd voordeur en achterdeur altijd op dezelfde plek heb hangen zodat ik daar niet naar hoef te zoeken.

Naar buiten gaan en dan de brandweer bellen zou ik echt niet kunnen doen. Als het 's nachts gebeurt en ik ben boven is het bijna geen extra moeite om ze mee te nemen onder m'n arm ipv alleen de trap af te gaan. Brand gaat supersnel en de brandweer gaat er echt niet op tijd zijn. En terug naar binnen red je waarschijnlijk ook niet.

Ik hoop dus met al mijn hart dat mijn moederinstinct het wint van mijn overlevingsinstinct.

18. Triskele

Triskele Niet meer actief

helemaal mee eens!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ik red altijd mijn kind...

20. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    daarom noemde ik het een domme vraag,

maar goed dat mag niet,:cool:
    Ik ga altijd voor mijn kind, al kunnen mijn moeder en man ook zwemmen,dus zwemmen we samen nnaar de kant,

Wij hebben een groot familiedrama meegemaakt, (brand) en ik weet daarom dat dingen soms anders lopen als je zou willen en kunnen,
    dus door persoonlijke omstandigheden vind ik het een domme vraag, Niemand we wat hij zal doen in nood, Niemand, ook al roep je nu van wel, echt tot het gebeurd, weet je het nooit zeker,
    en laten we voor allemaal hopen dat we het nooit hoeven ervaren.

maar ik blijf het een domme vraag vinden.:p

Deel Deze Pagina