Goeiemorgen. We hebben de eerste ronde erop zitten. Vandaag helaas ongi geworden. Jeetje wat is dat toch balen als je besloten hebt ervoor te gaan. Bij onze dochter duurde het 8 mnd voordat ik zwanger was. Hoop dat het nu sneller gaat. Vreselijk te horen dat sommigen er jaren over doen... Volgende maand gaan we met ovulatietesten aan de slag. Wordt vervolgd.
Leuk dat jullie voor een tweede gaan! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie Ovulatietesten zijn niet goedkoop als je je cyclus nog niet kent, maar ik heb er wel veel aan gehad. Zit nu nog in de eerste ronde, wachtend of ik ongesteld word of niet..mocht dat wel zo zijn dan wil ik gaan temperaturen. Ik heb het idee dat je daarbij nog meer duidelijkheid krijgt dan bij ovuatietesten.
Hey Liesje Wij gaan ook voor een tweede. Sinds halverwege vorige poging ben ik begonnen met tempen. Spontaan drie dagen overtijd!! Maar helaas Dus nu ronde vijf hierzo. Goodluck!
Leuk! Wij ook! Eerste ronde, en nog steeds niet ongesteld... Dus nog even spannend... Mijn langste cyclus ooit was 33 dagen, dus ik wacht nog tot maandag... Succes!!
Spannend babynijn! Maar ik zie dat je net met de pil bent gestopt dus dan verandert er ineens vanalles hoor... Ben benieuwd
Dat klopt, daarom hou ik ook mijn langste cyclus ooit aan, dus 33 dagen! Als het niet raak is, geen probleem hoor... Dan op maar de volgende ronde. Ik ben ook halverwege de pil gestopt dus kan zijn dat mijn lichaam er wat langer over doet om een goede cyclus tr krijgen. Maar het is en blijft altijd best spannend!
Wij gaan ook voor een tweede. Heel lang wilde ik niet, maar sinds 2 weken wel. Volgende week maandag gaat mijn implanon eruit en dan gaan met die banaan.. Kan niet wachten!
Hoe oud is jullie eerste? Mijn meisje is al vijf! En ze wil graag een broertje... want een zusje wil misschien ook met haar speelgoed spelen En of ik hem dan wel ff in de box wil zetten als ze met de blokken wil spelen XD hahaha!
Onze dochter is ook al 5. Ze heeft wel een tijd geroepen dat ze een zusje wilt, maar dat is nu over. Nu wil ze het niet meer haha..
Wij ook! Vrijdag laatste pil genomen en nu dus op naar ronde 1. Wat ovulatietesten betreft; die kan je ook bij de Action halen sinds kort. 2,50 euro voor 5 stuks geloof ik.
Dank jullie wel! Jullie ook veel succes en plezier in deze spannende tijd! Ik ga bij het ovulatietesten deel nog even een vraagje stellen. Fijne zondag nog.
Ey wij zitten in de eerste ronde voor een tweede Vind het heel spannend zelfs wel spannender dan de eerste
Spannend! Succes allemaal . Wij gaan ervoor in januari, maar kan bijna niet wachten! Duimen voor allemaal maar!
Wij hebben vorige maand ook besloten voor een 2e te gaan. Onze zoon is nu 4. Bij heb duurde het ong. 9 maanden voor ik zwanger was. En nu?.......... dit weekend positief getest! Bizar dit meteen raak dus, ik ga zo nog maar even testen want het is nog een beetje onwerkelijk..
Hallo meiden, Wij gaan ook voor de tweede Onze dochter is nu 1 jaar en 2 maanden oud. Ben sinds midden september gestopt met de pil, en een lange cyclus gehad van 45 dagen. Toen ik de eerste keer stopte met de pil voordat ik zwanger was van de eerste, had ik cycli van 33-35 dagen, niet langer. Vind dit dus wel apart! En vooral heel spannend hoe lang het deze keer gaat duren! Bij mijn eerste was ik in de derde ronde zwanger. Hoop dat het nu ook zo snel lukt @Piemie; Gefeliciteerd! Dat is snel Fijn hoor! Nu voor ons ook hopen dat het snel mag lukken. Succes allemaal.