Ik weet niet if het hier goed staat en het wirdt een kort berichtje want mijn bereik is hier niet zo best. (zit in suriname) Maar goed er groeit hier een plantje dat volgens de indianen vrouwen helpt die moeilijk zwanger raken. Je moet er een theetje van maken ( zoiets als muntthee zeg maar) het is geen wondermiddel maar bij sommige helpt het wel heb ik me laten vertellen. Nu ik er toch ben zou ik wat van deze plantjes kunnen meenemen voor degene die dat willen. Ik ben 12 maart terug. Graag via pb laten weten. Een warme groet uit suriname
Ik vind het heel lief van je. Maar kijk goed uit wat je meeneemt,je kan grote problemen op het vliegveld krijgen.Ik zal dat goed uitzoeken als ik jou was,anders zit jij straks in de problemen terwijl je een ander graag helpen wil
Daar dacht ik ook al aan, volgens mij mag je geen planten vervoeren per vliegtuig, net als kruiden en levensmiddelen, kijk dus echt goed uit hoor, het is lief van je, maar neem geen risico als je ook maar twijfelt of het mag.
Heel lief idd! maar neem geen risico's want in vrijwel alle zuid europese landen bestaan ook planten/thee/kruidenmengsel die vrouwen gebruiken om zwanger te worden. In de Alpen kom je vaak natuur-medicijnvrouwen tegen die speciaal voor betreffende vrouw een theemengsel ontwikkelen.