Goeiemorgen dames, tijdens mijn zoektocht op internet naar alles rondom de ovulatie, kwam ik dit tegen; Betrapt, je ovuleert! » Mensenkennis.be Ik wist wel dat vrouwen zich vlak voor de eisprong onbewust iets bloter kleden en dat mannen het blijkbaar kunnen ruiken als hun vriendin vruchtbaar is. Maar toen ik er gericht naar ging zoeken op internet, vond ik nog veel meer artikelen hierover. Tijdens mijn laatste ovulatie merkte ik wel dat ik me gewoon veel beter in mijn vel en ook mooier voelde. Het blijkt dat tijdens de ovulatie je huidskleur ook feller wordt en je gezicht in het algemeen iets ´zachter´ en ´vrouwelijker´ uitziet (niet dat je het meteen ziet, het is zeer subtiel). Het klinkt misschien een beetje zweverig, maar ik heb echt een klein verschil gezien de vorige keer. Voor de rest merkt ik nooit iets van de ovulatie, geen buikpijn of dergelijke. Dit is geen al te serieuze discussie denk ik, maar het lijkt me leuk om te weten of andere vrouwen ook een verschil zien of merken dat ze zich tijdens de ovulatie anders willen kleden dan de rest van de maand?
Wat grappig! Ik heb inderdaad ook weleens gehoord dat vrouwen dat onbewust strakkere en blotere kleding aandoen... Ik ga er eens op letten bij mezelf!
Klopt helemaal, en als je er op begint te letten zal iedereen dit wel merken. Ik voel me gelukkiger en veel beter in m'n vel dan. Ook heb ik meer zin om te vrijen, hihihi. Het is duidelijk dat de natuur ons een beetje helpt!!
Haha het stukje dat de man het ruikt als je vruchtbaar bent, klopt bij mij zeer zeker... Dan doet hij zijn sterrenbeeld stier eer aan Hij zegt wel eens dat ik mij dan sexy kleed, dus wie weet...