Officieel vanaf morgen bij de Lidl, maar bij veel filialen zal hij vandaag tegen sluitingstijd al liggen: een TENS! Ik had er niet zonder gewild bij mijn bevalling.
Ik moest ff zoeken wat je precies bedoelde, had echt geen idee wat een TENS moet voorstellen. Bij deze een link: Lidl Online
Sorry die link is er bij in geschoten! Ik heb hem gebruikt tijdens de ontsluitingsweeen. Pas toen de persweeen kwamen moest ik hem uitzetten, omdat ik die goed moest voelen ofzo zeiden ze meen ik - maar die voelde ik juist nauwelijks. Enerzijds helpt het al domweg omdat het je bezig houdt - je bent voortdurend dat ding aan het instellen en bijstellen en weer uitdoen - maar wat het dus doet is een schokje geven waardoor de scherpe piek van de wee afgehaald wordt. Pijn doet het nog steeds, maar je kunt gewoon doorgaan met ademhalen, zeg maar.
Bevallen doet niet bij iedereen pijn hoor. Maar goed dit is wel een manier om je er op voor te bereiden voor het geval dat natuulk.
dit had dus weken eerder moeten zijn he! Ik wilde in eerste instanmtie ook graag een tens maar omdat er weinig info over was heb ik het niet gedaan. ik heb in het zh een infuus met pijnstilling gehad waar ik ook op het knopje kon drukken en dat werk voor mij dus echt goed he! volgende keer waarschijnlijnk wel een tens. ik had er niks over gelezen trouwens in het foldertje vn Lidl