Voor wie ook een latertje vanavond en waarom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nen87, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Haha zohra, ben je mn overbuurvrouw dan? :p Was het leuk in de stad?

2. Female

Female Niet meer actief

Nu wordt het zeker een latertje...
    Mijn man was klaar, maar is nu naar de zaak omdat er een inbraakmelding is. (meldingen zijn naar hem doorgeschakeld)
    Voel me helemaal niet relaxed, kan toch geen goed teken zijn als een half uur nadat het restaurant afgesloten is het alarm afgaat (restaurant ligt afgelegen ) :(

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ female oh jakkes zeg!!! Laten we hopen dat het een vals alarm is. MOet hij daar nu in zijn eentje naartoe of komt er ook gelijk politie?

4. zohra

zohra Niet meer actief

dat hangt er v.a waar je woont zou goed kunnen natuurlijk

he jakkes, daar zou ik me ook niet lekker bijvoelen neemt iegeen politie mee om te checken? brr

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oo bah wat eng ofniet! is je man daar nu alleen heen dan? of ook de politie??

6. zohra

zohra Niet meer actief

hmm op zich was er weinig aan in de stad allemaal nog uitverkoop in de zomerkleding en die heb ik nou juist niet nodig.
    er blijft dit jaar wel heel veeeeeeeeeeeeel over horen, zonde van al die bikini`s en topjes etc.
    maar een leuke broek kunnen scoren, truitje, bh :D en alvast een kado voor zoonlief z,n verjaardag (januari pas,ahum) of sinterklaas kan ooknog.

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    In welke stad heb je geshopt? :)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier een latertje omdat we morgen op vakantie gaan en de auto hebben ingeladen. Helemaal vol, inclusief dakkoffer, echt belachelijk :D. Ben net klaar met kolven dus ga zo echt naar bed... ben doodop.

Female, hopelijk is je man snel weer thuis!

9. Female

Female Niet meer actief

Hij was net bij zijn partner (zaken dan he ;)) dus denk wel dat die ook mee is.
    Meteen politie normaal niet geloof ik, eerst zelf kijken.
    Gebeurd wel regelmatig overdag ofzo, vals alarm, maar zo laat net nadat iedereen vertrokken is :(
    Heb hem maar 1 minuut gespoken net en ik heb wel gezegd dat ie even moest laten weten hoe of wat, maar hoop dat ie snel belt...

10. zohra

zohra Niet meer actief

drachten,maar daar woon ik niet vlakbij.
    waar gaat je scriptie eigenlijk over? en wat voor opleiding doe je?

snoopy: o vreselijk he dat inpakken hoelang gaan jullie? en waaarheen?
    wij waren 2 weken dakkoffer en kofferbak (station) ook vol dachten dit is weer veel teveel, kom ik later bij m,n zus op vak.adres die hadden zelfs een tv mee pff. dcht dat wij veel meenamen hihi.

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ snoopy, heb je topic gelezen. Wat heftig zeg! Ik hoop dat jullie lekker kunnen genieten van de vakantie :)

@ female, hopelijk belt je mannetje gauw! Kan me voorstellen dat je je wel enigszins zorgen maakt

12. zohra

zohra Niet meer actief

nou idd. die onwetenheid is ook niks en wel vreemd ja vlak na sluitingstijd, gaat het alarm dan niet gelijk naar de politie?
    ach nee zal ook wel niet ivm bezuinigingen.

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ zohra, dan ben je niet mn overbuurvrouw hahaha. Ik studeer voor P&O. Mijn scriptie gaat over functioneringsgesprekken. Lekker saai dus haha. Ik wil aan het werk!

14. Female

Female Niet meer actief

Dank voor jullie berichtjes meiden
    Nee volgens mij niet meteen naar de politie nee.
    Maar het alarm is pas een aantal weken geleden geinstalleerd (na inbraak) dus weet het niet precies eerlijk gezegd.
    Weet niet wat normaal is, want het pand staat in Belgie, dus zal ook allicht anders zijn als in NL....

15. zohra

zohra Niet meer actief

nee, woon ik dan te ver van je af?
    uit welke regio kom jij dan?

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    We gaan naar het Vennenbos in Landal. Lekker gewoon in Nederland dit keer, is goed geregeld ook met de sonde (mocht die er opeens uit liggen). Heb geen zin in gedoe in het buitenland daarmee (sonde eruit, pomp opeens kapot bv.). Dus lekker weg in eigen land, heb er veel zin in!

Wij nemen helemaal niet teveel mee vind ik, maar toch past het maar net (station en dakkoffer :)). Maar goed, met kleding, beddengoed, kinderwagen en speelgoed zit de auto al snel vol ;)

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ zohra, ik woon in Lwd :)

@ snoopy, maar het vennenbos is ook een supermooi park! Ben er wel eens geweest. Mooi in de natuur :) En inderdaad wel handig mocht er iets gebeuren met de sonde, dat je dan niet naar een of ander buitenlands ziekenhuis moet en alles moet regelen met je verzekering.. Toen vriendlief en ik samen op vakantie gingen 2 weken geleden hadden wij voor 1 week kamperen ook de auto vol + dakkoffer haha. Nu hebben wij een klein autootje, dus misschien praat dat het goed. Of misschien moet ik gewoon minder kleding meenemen ;)

18. zohra

zohra Niet meer actief

groot gelijk dat je dan geen risico neemt en lekker in nl blijft
    idd een auto zit zomaar vol en sosm zijn dingen ook zo onhandig van formaat om mee te nemen.
    ik wens je iig een hele fijne vakantie toe met wat rust, dat heb je nu wel verdient (had je topic toen al gevolgt) .

female nog wat gehoord?

funct.gesprekken blegh ooit eens gedaan met m,n manager nou ze kunnen zich mooi voor doen hoor die sollicitanten.

19. zohra

zohra Niet meer actief

ik in dmw :D zit ongeveer 22km van je vandaan
    lwd is dichterbij voor mij dan drachten

20. Female

Female Niet meer actief

Vals alarm. Thank god. Hij is zo thuis.... Pfff :)

Deel Deze Pagina