Hoi iedereen, ik ben Lynsey. Zoals mn banner aangeeft, nu 5 dagen overtijd. Testen: negatief tot nu toe. Wel lichamelijke kwalen die bij zwangerschap horen. En...die ik natuurlijk normaalgesproken niet heb. Ik heb al een onderwerp lopen op eerste syptomen, maar ik denk dat ik in dit forumonderdeel meer 'lotgenoten' kan vinden Daarom dit onderwerp. Ben je ook over je NOD heen? Klets je hier mee? Ik kan amper aan iets anders meer denken!
Leuk initiatief! Hier ook overtijd, 8 dagen inmiddels. Aan t wachten tot eindelijk een menstruatie aan gaat breken. Volgens mij zijn er meer lotgenoten
Dank je En wat ben ik blij dat ik niet alleen ben Welkom Het initiatief heb ik met name genomen omdat ik nu vaak goedbedoeld reacties krijg dat ik niet mezelf moet gek maken en dat mn lichaam me misschien wel voor de gek houdt. Ik snap natuurlijk waar het vandaan komt. Maar ik wil eigenlijk ook gewoon genieten van dit moment. Niet van de onzekerheid natuurlijk, maar wel van het wegdromen... 'wat als...' Dit is de laatste keer in mn leven dat ik dit moment beleef. Hierna zal dit niet nogmaals gebeuren. Dus als ik zwanger ben is dat heel erg gewenst. En als ik niet zwanger ben, is het ook goed, ik heb al 2 hele mooie kinderen. Hoop dat wij 'lotgenoten' elkaar hier gewoon ook een beetje positief bij willen staan. Dat mis ik hier tot nu toe wel een beetje. Misschien ligt dat aan mij natuurlijk.. Of... aan mijn hormonen! Grapje Heb je al een test gedaan Roodkapje?
Hoi hoi, ik ben ook over tijd, met zelfs een licht positieve zwangerschapstest! Maar... Ook met al 5 dagen bruinachtig slijm (tja... Excuus) en vandaag ook een beetje echt rood bloed Een menstruatie kun je het (nog) niet noemen, maar ja, zwanger ook niet echt hè? En Lyn, dat klinkt toch eigenlijk nog heel veelbelovend? Als je niet bloed ist nog goed!
Wauw, een lichtpositieve test! Wanneer heb je voor het laatst getest? Spannend! Hoop voor jou dat het rode bloed niet doorzet. hoewel je geloof ik ook bij beginnende zwangerschap nog een maandje kunt bloeden. En ik hoop dat het nog steeds kan. Maar het wordt krapjes geloof ik. Tot nu toe zijn de testen negatief. Het is allemaal zo onduidelijk wat er nu gebeurd. Ik heb altijd geregeld mn menstruatie, ik sla nooit over... de enige keer dat ik niet ongesteld was met dag 31 van de cyclus was toen ik zwanger was 6 jaar geleden. Ik heb best veel zwangerschapsklachten, maar waarom slaan die stomme testen niet aan? Ik wordt er gek van
Ik heb dinsdag getest. Als het morgen nog steeds zo is, zonder meer bloed, dan test ik nog eens. @Lyn Wat gek zeg dat je wel zo lang over tijd bent, maar dat er geen test is die je wijzer maakt... Wel bijzonder hoor, dat je zo bewust dit voor de laatste keer mee maakt. Je weet dat alles het doet, met twee kindjes, dus ik gooi het er nu maar op dat je lijf het beter weet dan de testjes Weet je wanneer je eisprong was? Misschien was het daar al laat en kun je dus nog niet positief testen...
Ja, ik zou dan zeker ook nog een keer testen! Is toch ook vreemd dat het niet doorzet? Mn normale cyclus is rond de 31 dagen. Ik weet helaas niet wanneer mn eisprong was. Wanneer je niet meer bezig bent met zwanger worden dan houd je dat niet meer bij Als ik zwanger zou zijn zou het een echt geschenk zijn, want het is niet gepland, maar wel heel gewild. Mn ei zou later kunnen zijn omdat ik een week voor de sex erg ziek ben geweest inclusief zware kuur. Ik kan dus ontregelt zijn denk ik? het gekke is dat ik er bijna van overtuigd ben dat ik zwanger ben. Ik ben nuchter genoeg om me geen dingen in te beelden die er niet zijn. Heb meerdere fysieke klachten die ik niet kan verklaren zoals veel plassen, af en toe misselijk, afkeer tegen bepaalde samken, veel vochtverlies (waterdunne afschijding???). Verder erge schoonmaakwoede en heel HEEL veel energie. Dat had ik mn eerste zwangerschap ook. Maar ja... met elke dag die voorbij gaat met een negatieve test... denk ik: wat is er mis met me? Houdt mn lichaam me dan echt voor de gek zoals velen me voor waarschuwen? Ik zou zo graag een berichtje plaatsen hier van: "zie je wel, ik zei het toch" maar ja, tot nu toe is er nog steeds nergens antwoord op. Ik ga ook voor jou duimen dat het niet verder doorzet en dat je morgen een mooie test in handen hebt!
Dames, losse topics zijn hier niet toegestaan. Daar hebben we de NOD-lijsten voor. http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/220281-over-nod-forum.html