Ze verwachten ook maar een opkomst van 50% toch? Als je niet weet op wie je moet gaan stemmen: www.stemwijzer.nl Ik kom uit op: De Friezen Groetjes Miep
JUIST! en er zijn genoeg andere landen waar de bevolking niet eens MAG stemmen... en hier mag het wel dus, grijp je kans. Alleen jammer voor mij dat de Partij Van de Vrijheid er niet bij is xxx Swiggy
Precies! Niet gestemd -> geen reden tot klagen! En als ik niet in staat ben te stemmen zou ik iemand anders machtigen. Ik stem Groenlinks.. (of in Friesland Grienlinks)
Ik snap het niet zo goed als mensen niet gaan stemmen. Bijna iedereen heeft wel een mening over hoe het in Nederland gaat. Iedereen loopt ook altijd te miepen over dingen die beter kunnen, maar dan niet gaan stemmen... dat snap ik dan niet. Mensen die niet stemmen, weten jullie wel dat juist dít hele belangrijke stemmen zijn? De provincie kiest nl de eerste kamer, en de eerste kamer is de "partij" die de doorslag geeft of bepaalde wetswijzigingen die de 2e kamer aandraagt, worden doorgevoerd... En als je het niet weet, doe dan op zn minst de stemwijzer. Ik weet er ook niet heel veel vanaf, maar ik doe iig mijn best om op bv internet nog wat dingen na te zoeken zodat ik een beetje weet in welke partij ik me een beetje kan vinden. (ik heb VVD gestemd trouwens)
Ik stem niet! zo's gedoe moet ik helemaal voor naar de ambasade stem wel weer als ik ooit weer een keer in nl woon.
Normaal stem ik wel, op sp. Maarre vond het dit keer niet nodig.... stem wel met de gemeente en de staten verkiezingen... en daarbij, heb vandaag gewerkt van 8 uur vanochtend tot 9 uur vanavond.. dus had ook geen tijd
tot 9 uur vanavond...je hebt om 8.31 gepost...hihi, waarschijnlijk een foutje. Ik heb trouwens op GroenLinks gestemd. liefs, misspuma
haha ben echt blond.... ik zou vandaag tot negen uur moeten werken... had mn leerling verzet van 5 tot 7, sjeeee...toen ik dit schreef, heb ik daar helemaal niet meer aan gedacht...hoe bedoel je blond?