Puisten door ander merk Utrogestan?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariska11, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik al een maand of vijf Utrogestan voor het verlengen van mijn cyclus. In die periode heb ik elke keer hetzelfde merk gehad, maar deze cyclus ben ik met een ander merk begonnen (apotheek had niet anders). Heb nu alleen sinds een week ontzettend last van puisten op m'n kin. Normaal voor m'n ongi ook wel eens een puistje, maar nu heb ik meerdere grotere op m'n kin zitten en ze worden maar niet minder :(

Vraag me af of het zou kunnen komen doordat ik nu dus een ander merk Utrogestan gebruik. Iemand toevallig ervaring mee?

Oja, ik moet dit weekend ongi worden dus zou ook nog een naderende ongi of een zwangerschap kunnen zijn.

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    welk merk was het? staat dat er ook op?

3. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet of je de linkjes kan openen. Zal thuis eens kijken welk merk het precies is, maar zit nu op m'n werk.

5. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    hoi mariska,

ik herken je klacht niet echt en heb vanaf het begin het merk gehad dat jij nu hebt (je nieuwe zeg maar). Hoewel ik misschien wel iets meer pukkels had, maar vind dat lastig precies te zeggen. Nu je het zegt wel iets meer, maar ik schreef dat vooral aan het gebruik van utro af, heb dat nl rond ongi ook altijd. En het is nooit heel erg veel, soms 1 of 2 tegen normaal dus niets...

laten we hopen dat het misschien een goed teken is ;)

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik weet het zo niet hoe dat bij mij zat.
    Als het goed is moet het geen verschil maken. De werkzame stoffen zullen wel overeenkomen neem ik aan.

7. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net even gekeken. Ik had ze eerst van Seid en nu van Besins. Heb bijsluiter gecheckt maar alle gebruikte stoffen zijn hetzelfde.

Maar heb dit dus niet eerder gehad. Heb wel eens een puistje maar niet zoveel als dit. Hoop dat het misschien een zwkwaaltje is ipv dat het aan de medicatie ligt.

8. Adventure

Adventure Actief lid

21 apr 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk niet dat dit aan het andere merk ligt, waarschijnlijk worden ze zelfs door dezelfde fabriek geproduceerd. Maar zijn de registratiehouders houders anders in Nederland en Spanje, vandaar de andere fabrieksnaam want de merknaam is gewoon hetzelfde. De utrogestan die je nu hebt is de nl en daarvoor de Spaanse die geïmporteerd wordt.

9. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Adventure: tja, als ik de samenstelling bekijk dan lijkt het me idd niet logisch dat het daardoor komt, want die wijkt totaal niet af.
    Hoop dan maar dat het een zwangerschapskwaaltje is (al denk ik dat het toch weer niet raak is....zucht). Of misschien heb ik een lagere weerstand waardoor ik nu ineens meer puistjes heb. Even afwachten tot eind van de week en dan kan er weer getest worden en weet ik of het door een eventuele zwangerschap kan komen.

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mariska, ik heb al heel vaak Utrogestan gebruik.
    Eigenlijk nooit echt last van puisten.
    Maar de laatste keer kreeg ik er enorm last van :$
    En zwanger dus :D

Ik zeg goed teken!!!

11. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sikki: ooooooooooooohhhh nu maak je me wel echt zenuwachtig hoor!! Hoop het zo. Zijn inmiddels 1.5 jaar bezig en als het nu niet raak is, dan zal het toch IUI worden.

Zie dat jij behoorlijk wat ellende hebt moeten doorstaan en nu zwanger bent. Gefeliciteerd!
    Hoop dat je een hele fijne en ongecompliceerde zwangerschap hebt. Dat heb je dubbel en dwars verdiend!!

12. Adventure

Adventure Actief lid

21 apr 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop voor jou dat het inderdaad een positief teken is!

13. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Adventure! Laat het nog wel even weten!

Deel Deze Pagina