Voor wie zouden jullie kiezen?

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Voor wie zouden jullie kiezen?

1. Je kind(eren)

2. Je partner

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere

Waarom dom? Een moeilijke vraag, dat wél.

2. sim

sim Niet meer actief

ik zei domme vraag inderdaad, maar het is een vraag die zo onwaarschijnlijk is, dat dat ws nooit voor zal komen.

zoals muuske zegt botert het niet altijd tussen haar dochter en haar vriend (het botert ook niet altijd tussen haar en haar vriend) in die zin vind ik het dom dat je je dan gaat afvragen voor wie ze zou kiezen, uiteraard voor haar dochter, als ze voor haar vriend zou kiezen is het nog dommer ;)

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Precies!

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    mee eens...
    bah wat een rot gedachte

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat een afschuwelijke vraag

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Idemdito :rolleyes:

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    We hebben het er weleens over gehad en zijn heel eerlijk naar elkaar toe. We zouden allebei eerst voor ons kind kiezen. Wel zegt mijn mannetje er altijd achteraan: "maar jou laat ik ook niet zomaar gaan hoor!"

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik zou in normale gezonde omstandigheden ook als 1ste voor mijn kinderen kiezen. Kinderen zijn niet vervangbaar.. mijn man wel.. (niet zo cru bedoelt als het er staat hoor!)

Daarbij komt nog dat mijn man prima voor zichzelf kan zorgen en mijn kinderen tot op zekere leeftijd nog niet.

Maar het ligt zeker aan de situatie waarin je je bevindt!

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere

Helemaal met je eens, elk woord! :)
    En zoals wat eerder al beschreven was met een situatie waarin 1 van je kids bijv zo onzettend in een verkeerde omgeving beland is, aan drugs verslaafd, criminaliteit, agressief, niet kunnen afkicken, gewelddadig tegenover rest van het gezin etc. en je er alles aan gedaan hebt wat je kon doen, zonder dat de situatie beter werd. Dan kun je soms niet anders dan los te laten, omdat anders de rest van het gezin (ook evt andere kids) er ook aan ten onder gaan.
    En laten we hopen dat geen van ons allen dit ooit mee hoeven te maken. [-o<

10. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ik zou altijd voor me kind kiezen, zelfs als ik moet kiezen tussen mij en me kind...
    mijn vriend is ook heel erg belangrijk maar toch zou ik voor mijn kind kiezen, en zo denk mijn vriend er ook over

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Was wel handig geweest als je dat er even bijgezet had denk ik.... ;)

Het ligt er natuurlijk aan wat er aan de hand is... Maar stel dat het echt niet wil boteren tussen hem en kind... Dan natuurlijk voor kind...
    Maar niet zomaar... om een klein wissewasje dus.....

12. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    mijn kind is mijn alles.
    wat er ook gebeurd, ik zal altijd voor haar kiezen.

dat iemand voor zijn partner kies kan ik niet begrijpen.

13. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik zou nooit voor die keuze willen staan, maar ALS dan inderdaad ook voor mijn kindje. Dat is een soort moedergevoel ofzo.. je laat je kind gewoon niet in de steek, ik denk ook niet als het al volwassen is.

Je vriend moet zelf werken aan de relatie tussen hem en jouw dochter. Als het niet botert is daar waarschijnlijk een onuitegesproken vage rede voor. Hij hoort haar te accepteren en andersom natuurlijk ook, zij hem. Als het je niet lekker zit, probeer eens te achterhalen wat er precies niet lekker zit, dan kunen jullie dat als probleem aanpakken en er misschien iets aan doen. Misschien voelt je dochter zich bedreigt door hem, van haar plaats gedrukt of misschien word hij juist te veel in haar leven gezet. Dat weet ik niet. Het is ook maar een suggestie wat ik zeg, dat zijn dingen die me dan te binnen schieten.
    Hoe het ook zij, ik wens je succes ermee

liefs Joeja

14. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Misschien kom ik in mijn vorige post over alsof ik denk dat er grote problemen zijn, maar zo bedoelde ik dat niet :oops: Ik denk zeg het er toch maar even bij..

Deel Deze Pagina