Haii meiden Mijn vriend en ik zijn 28 mei gestopt met de pil en hebben besloten om voor een 1e kindje te gaan Eerst hebben we 1 maand ontpilt en zijn nu bezig met ronde 2... 29 aug is mijn NOD. Zijn er nog meer meiden die uit noord-brabant komen en bezig zijn voor hun eerste kindje?? Zou graag ervaringen wisselen XxxX
hallo lilo, Er is een ander topic met brabo's! Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2 Succes met zwanger worden!
Jaaa maar dat is niet voor het eerste kindje geloof ik? Ik ben ook Brabo en wij beginnen over een klein maandje
Haii Bolbuikje Ik dacht ook niet met 1 kindje Hopen dat er nog meer meiden met ons mee komen kletsen! Wij zijn al sinds 28 mei begonnen en nu bezig met onze 2e ronde. We hebben eerst 1 maand veilig sex gehad om te kijken wat mijn cyclus gaat doen. Spannend joh over een maandje beginnen!! Slik je al foliumzuur?? Liefs
Hallo meiden, Ook in kom uit brabant en wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Spannend hoor. Heb 10 september mijn nod dag. Dat zou leuk zijn. Op vakantie ontdekken dat je zwanger bent. Groetjes Petrab
@ Petrab Gezellig dat je mee komt kletsen Spannend he die aankomende NOD! Zou wel gaaf zijn als je kindje verwekt is in je vakantie Misschien leuk als we een NOD lijst bijhouden?? Naam..........Ronde..........Kindje...........Leeftijd.............NOD Lilo88............2.................1.................22..................29-08-10
Naam..........Ronde..........Kindje...........Leeftijd.............NOD Lilo88............2.................1.................22..................29-08 Petrab...........2................ 1................ 25................. 10-09 Heb mezelf ingevult. Ja ben wel benieuwd. vind het zo spannend, kan bijna niet wachten
SORRY!!!!!!!!!! Krijg het niet voor elkaar om de lijst goed te zetten. Na 3 pogingen nog niet gelukt. Groetjes
Naam..........Ronde..........Kindje...........Leeftijd.............NOD Lilo88............2.................1..................22..................29-08 Petrab...........2.................1..................25..................10-09 Zo ziet tie er toch wel netjes uit Ik vind het ook zo spannend!! De dagen na de eisprong gaan zo langzaam voorbij
Stukken beter As donderdag zou mijn eisprong zijn volgens berekening. Deze week flink klussen. Ben begonnen met ov testen van sensitest. Spannend!!!!
@ petrab Ooh spannend meid! Ik zit nog te twijfelen over ovutesten. Aan de ene kant wil ik heel graag weten of het allemaal goed zit, aan de andere kant wil ik het nog wel spontaan laten gebeuren.. hmmm moeilijke keus! Heb zowiezo met mijn vriend afgesproken dat ik, als ik na 6 maanden nog niet zwanger ben, met ovutesten ga beginnen. Als het goed is moet je dan woensdag een positieve ovutest hebben??
lilo 88: Dat klopt, maar het blijft een gok. We klussen gewoon om de dag om zo de meeste kans te maken, maar het belangrijkste is dat je er van blijft genieten!!!
Naam..........Ronde..........Kindje...........Leef tijd.............NOD Lilo88............2.................1............. .....22..................29-08 Petrab...........2.................1.............. ....25..................10-09 Bolbuikje34 .....0..................1...................33...............nog onbekend Hoi lilo88 en andere meiden! oh ff edit: we zijn nog maar met ons drietjes hehe Nope ik ben nog niet begonnen met folium,schrik! Dat ga ik morgen meteen kopen. Maar ik stop pas met de pil over 3 weken dan is de strip namelijk op. Misschien is het ook slim voor mij om een maand veilig te doen maar ik ben veeel ouder dan jou dus misschien doen we dat niet petraB hopelijk ben je op vakantie zwanger! Dat zou kei leuk zijn
Hoi bolbuikje 34: Ik ben op 17 juli gestopt met de pil.(strip wel afgemaakt) Ben op 21 juli begonnen met foliumzuur. Word veel aangeraden. Wij zijn gewoon gelijk begonnen met proberen zeg maar, en hebben niet eerst een maand veilig gedaan. Je kan ook nu al beginnen met foliumzuur. Volgens mij kan dit geen kwaad, ookal slik je de pil nog!! In ieder geval succes!!
Joepie, nog meer Brabo's! Ik kwam jou ook al tegen bij een ander topic Petrab Ben begin augustus gestopt met de pil, slikte al wel een maand foliumzuur, dat kun je inderdaad gewoon slikken terwijl je de pil nog slikt hoor. Zou er wel zo snel mogelijk mee beginnen hoor bolbuikje34! Ben nu aan het wachten op mijn ei. Volgens een cyclus van 28 dagen had ik gisteren mijn ei moeten hebben, maar nog niks hoor. Ik gebruik wel meteen ovulatietesten, wil het gewoon allemaal veel te graag weten Zal het lijstje even aanvullen: Naam..........Ronde..........Kindje...........Leef tijd.............NOD Lilo88............2.................1............. .....22..................29-08 Petrab...........2.................1.............. ....25..................10-09 Bolbuikje34 .....0..................1...................33.... ...........onbekend Tooske...........1 .................1...................30................onbekend Gezellig hoor!
@Bolbuikje Achteraf hadden wij dat ook niet gedaan hoor Maar ik vond het zo eng om meteen voor het eggy te gaan. Mijn vriend moest ook nog aan het idee wennen dus vandaar dat we het 1 maand hebben uitgesteld Foliumzuur kun je inderdaad het beste slikken 4 weken voordat je stopt met de pil maar het kan geen kwaad als dat een weekje later is @ Petrab: Wij klussen ook om de dag dan weten we zeker dat het genoeg is
jawel hoor, het topic wat ik eerder al melde zitten alleen maar meiden die voor een eerste kindje gaan of gegaan zijn en inmiddels zwanger of bevallen zijn! Maar ik vind het ook wel leuk om hier mee te schrijven zal de lijst zo eens aanpassen!
@ Tooske: Gezellig nog een brabander Hoop dat we met zn allen snel zwanger zijn! Wij willen het ook zooo graag... Maar hoor van iedereen dat je er niet zo mee bezig moet zijn .. maar hoe is dat mogelijk als je graag een kindje wilt ..
Zal het lijstje even aanvullen: Naam..........Ronde..........Kindje...........Leef tijd.............NOD Lilo88............2.................1............. .....22..................29-08 Petrab...........2.................1.............. ....25..................10-09 Bolbuikje34 .....0..................1...................33.... ...........onbekend Tooske...........1 .................1...................30................onbekend Marjolinos.......??.................1...................30...............onbekend Wij zijn als sinds januari 2007 bezig en hebben onze eerste IVF behandeling in de komende weken