BSO tijdens zwangerschapsverlof

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Alva, 19 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Wat hebben jullie gedaan met de BSO tijdens je zwangerschapsverlof?

Ik overweeg namelijk om dit tijdelijk stop te zetten, of te minderen.
    Ze gaan nu 2 dagen per week (jongste kdv, oudste 2 naar de bso) maar als ik straks 16 weken thuis zit vind ik het zonde om ze dan ook nog naar de bso te laten gaan. Misschien kan ik 1 dag bso aanhouden voor de veiligheid.

Het kdv hou ik wel aan, zodat ik ook nog kan bijtanken. Het idee is dan om als de school uit is, gelijk alle 3 op te halen. Mijn jongste zal dan 2 dagen naar het kdv gaan tot half 4.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

zou wel in je achterhoofd houden of er dan na 16 weken nog wel plek is op de bso

heb het door laten gaan omdat ze op dagen ging wat vol zat en als ze er af zou gaan kwam er een ander kindje en kwamen we op de wachtlijst

3. Alva

Alva Niet meer actief

Ze zei telefonisch van wel, maar ik zal het voor de veiligheid wel zwart op wit laten zetten inderdaad :)

4. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij laten het gewoon doorlopen ben bang dat ze het anders moeilijk vindt om weer te gaan ook als het 1 dag minder is en ze moet plots weer naar 2.

Wij zitten nog ff te kijken wat we gaan doen.
    Misschien ga ik nog wel 1 dag minder werken, dan zal het 1 dag BSO worden en voor de jongste 1 dag kdv. En anders beide 2 dagen.

Moet nog ff de kosten naast elkaar leggen

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik heb het gewoon door laten lopen.

Ik heb die dagen gebruikt om eerst lekker even tijd voor mezelf en na de bevalling om even echt te genieten van de baby en alle tijd aan hem te besteden.

Deel Deze Pagina