Weet je eigenlijk verlang ik naar de klok verzetten, vind de zomer leuk hoor, maar als het op tijd donker is, kun je beter slapen En als je dan buiten wilt zitten is een kaarsje ook gezellig.
Ja! Hier ook een voorkeur voor herfst en winter, maar heb geen hekel aan lente of zomer hoor! ( heb nu alweer zin in de decembermaand, erg he )
Hier schrik ik echt van... [-( IK WIL DE ZON WEER ZIEN! [-o< Voor mijn gevoel IS het nu wel herfst! Dus doe die kaarsjes maar gewoon aan hoor...
Oke in het donker val je sneller in slaap.. Maar in het donker wordt ik dus gewoon niet wakker! Doe mij maar de zomertijd Dan kan ik 's ochtends tenminste gewoon mijn bed uitkomen. (En echt waar ik verslaap me in de wintern zo vaak omdat ik er van overtuigd ben dan het nacht is)
ik zit echt te verlangen naar de warmte,maar november is ook heel welkom hoor dan sluit ik mijn 3e ventje eindelijk in mijn armen. trouwens verslaap me ook altijd in de winter,en s'morgens de kinderen weg brengen in het donker blijf ik raar vinden.
ik draai regelmatig nachtdienst en dan is de zomertijd wel heel erg lekker ....als ik dan nachtdiesnt heb word het lekker rodn een 4uur al licht en als ik s'ávonds ga werken is het wat schemerig ... maar als ik in de wintertijd nachtdienst heb dan voel ik me net een mol als ik uit bed kom is het donker en als ik er in ga ook ..... L.sybje
Die stomme regen mag van mij weg, ik wil best zon (maar ook weer niet te veel hoor, want ik moet nog bevallen en dan het liefst niet in de hitte....)
eerst even het zonnetje en daarna lekker een koude winter, kaarjes aan, warme chocomelk met slagroom....JA Heerlijk maar wel eerst even de zomer hoor! groetjes susanne