Ik ben zo trots op Ewout! Hij is nog geen 2 jaar, en al bijna zindelijk overdag! Zo van het ene op het andere moment wilde hij naar de WC en daar doet hij al z'n plasjes op! Ik heb hem helemaal niet gedwongen of geprobeerd op de WC te krijgen, nee hij vroeg er echt zelf om! En nu heeft hij bijna altijd een droge luier
Gefeliciteerd ! Knap hoor en zeker voor een jongen, die schijnen met zindelijk worden er toch wat langer over te doen. Scheelt ook in de portemonnee ! Groetjes Monique
Die Ewout van jou is echt een kanjer. Goed van hem hoor. Britt doet het af en toe is op dr potje. "mama, plassen" en dan komt ze met het potje aan. Luier uit en zitten maar. En meestal plast ze dan ook. Maar om nou te zeggen dat het met regelmaat is .. Nee. Hier zal het nog wel ff duren dus
Dat is vlug van Ewout. Serjenka is nog niet rijp voor het potje. Ze ziet het nog steeds als een spel, dus wij zullen nog wat geduld moeten hebben.
Het is ook niet gewoon een bevlieging, hij doet het gewoon altijd netjes op de WC, z'n luier is eigenlijk droog de hele dag! af en toe een paar druppels, en een poepje maar meer vind ik niet!
Netjes hoor dat is heel vroeg. Mijn oudste was 2.5 jaar toen hij alles op de wc deed en geen luier meer droeg