Als ik pampers zou gebruiken zou ik ook veel inslaan hoor! Maar wij gebruiken luiers van de Aldi, als de luiers bijna op zijn halen we weer een nieuw pak, dus hier helemaal geen voorraad
Wij hadden ook altijd wel een voorraadje, meestal een pak of 5 à 6, niet overdreven dus. Gewoon omdat ik 't handig vond om wat in huis te hebben en omdat ik dan niet elke week een pak pampers hoefde te gaan halen. Maar sinds kort zijn we over op wasbaar, dus nu niet meer nodig.
Ik heb eens even gekeken, maar 10 euro voor 40 luiers ongeveer vind ik wel duur! Ik blijf maar gewoon bij c1000, 72 voor 11.50 geloof ik.
ik had altijd flink wat luiers in voorraad, Hier ook vaak bij de Makro en dat 3 dozen tegelijk (9 pakken) of soms zelfs 6 dozen (2 kinderen). Maar onze jongste is nu net 2 en al volop met zindelijkheid bezig en zo verbruik ik ineens nog maar 1-2 luiers op een dag. heb dus nog een hele doos mt 4 staan ( ja t is een ukkie) en voordat die 3 pakken op zijn.....dus ik haal nu effe niet te veel meer bij. Ik heb wel luierbroekjes gehaald, maar nu dus niet meer in grote hoeveelheden tegelijk, want eigenlijk doet hij het beter met een gewoon onderbroekje aan. Bij mijn oudste heb ik ook gemerkt dat ik op een zeker moment eigenlijk te veel voorraad had. Ik had nog een hele doos luierbroekjes mt 5 staan toen hij ook in de nacht zindelijk aan eht worden was. 3 pakken is dan ineens nog heel veel. En grappige was zolang er luierbroekjes waren plaste hij gewoon in de ochtend in zijn broekje, terwijl toen ze op waren hij in 2 dagen 's nachts ook zindelijk was.... Hier dus geen megavoorraden meer...
op dit moment staan er 23 gewone pakken pampers en 3 pakken grootverpakking en 2 dozen met ieder 3 pakken er in ik heb ze laatst ook nog extra ingeslagen bij etos met 3 voor prijs van 2 en dan de bon van lekker leven en de bonnen nog van mijn vriendin gehad dus ja 3 pakken voor een 10 euro is echt te weinig hahaha
Woehahaha... ik moet stiekem erg lachen om jullie hamstergedrag! Ik koop ook altijd van die 3=2 aanbiedingen, vind eigenlijk altijd wel ergens een aanbieding... heb nooit meer als 3 pakken (1 open) in de kast liggen eigenlijk... en zal ook nooit meer worden want Fenne is overdag zindelijk, dus heb alleen voor slapen nog luier nodig... dus dat zijn er maar 2 per dag!
Hier 78 pakken liggen (schaam) Maar niet allemaal los gekocht uit de winkel hoor. Ik heb een flinke partij opgekocht uit falisement voor 5 euro per pak en vanaf maatje 3 tot 5 dus mijn dochter draagt alles ook gewoon nog dus ik zie wel hier ver we komen!
Zow dan, haha dan dacht ik dat ik veel op voorraad heb liggen Hier nu zo'n 12 pakken op voorraad, ideaal die aanbiedingen i.c.m. de bonnen. Gisteren ook de billendoekjes van Pampers op voorraad gelegd, leuk die aanbiedingen en het bederft niet gelukkig
78 pakken??!! hilarisch!! Joh, maar je weet toch helemaal niet hoe lang ze in een maat zitten enzo? En waar laat je zoiets?? hihi... das gewoon een kapitaal aan luiers!
Huh, hier in BE bij Kruidvat nu pampers Active fit in aanbieding: 2 pakken van 34 luiers voor 23 ipv 31. En dacht voor een grote doos Baby Dry in Makro 34 of zoiets
Dus bij de kruidvat zijn de pampers 2+1 gratis als ik die bon van lekker in het leven inlever betaal ik uiteindelijk 10 euro voor 3 pakken of zie ik dat verkeerd. groetjes, marijke
hoe komen jullie aan die bonnen van lekker in het leven? en nog een vraag. hoelang zitten 'normale' babys ongeveer in maat 2 van pampers? dus hoeveel pakken heb ik ongeveer nodig..
Wowieeee wat een aantallen!! Zoveel heb er nooit in huis. Koop ze altijd in de aanbieding en kom altijd perfect uit met volgende aanbieding. Jeetje maar het scheelt wel als je bonnen heb liggen. Als ik die had dan had ik denk ook gehamsterd. En als je nog eens voor 5 euro per pak kan kopen jaaaa waarom ook niet.
officieel gaan de lekker in het leven bonnen niet tegelijk met een aanbieding, maar sommigen winkels nemen het wel aan . Bij een aanbieding sla ik meestal een pak of 6 in. Maarja, als je er bij nadenkt: 1 pak per week.... dan is het ook weer niet zó veel toch? Ik koop overigens alleen pampers met 3=2 . En anders kocht ik voorheen kruidvat en tegenwoordig etos luiers. Etos vind ik een fijnere winkel Je krijgt babyzegels en op de pakken luiers zit nog een éxtra babyzegel en oja, ik vind de luiers ook prima en natuurlijk betaalbaar...
Haha, wat een hamsters hier allemaal. Maar doe ik ook hoor . En zeker met 2 grootverbruikers haha! Laatst ook 6 pakken gehaald en 20 euro afgerekend ! Ik vertik het om 10 euro per pak te betalen, vind ik echt veeeel te duur. Ik heb pas 1 keer de volle mep betaald voor pampers, namelijk bij overstap van kruidvatmerk op pampers om te proberen en ik niet gelijk met 3 pakken wou zitten . Heb momenteel een voorraad van ruim 20 pakken (wel voor de meiden samen) en wat voor de oudste niet opkomt qua maat komt voor de jongste wel op Dus ik hamster nog even lekker verder haha . O ja ook luierdoekjes hamster ik van de kruidvat door van 6 pakken voor 6 of 7 euro (en dan nog het liefst in combinatie met 20% vip korting eens per halfjaar Had ik een maand of 2 geleden ook nog 8 dozen van 6 pakken gekocht haha, maar door die voorraad ben ik inmiddels heen
Ja tis ook wel erg inderdaad! Gelukkig heb ik een ruime kelder waar ik alles netje op rij heb liggen Ik pak gewoon luiers voor haar en wat er over blijft verkoop ik mooi gewoon weer. Geen ramp toch