T weekend van 20-22 augustus gaat Gijs voor t eerst logeren bij pake en beppe.. Ik heb al heel wat bedacht dat mee moet: campingbedje beddengoed bedknuffels+speen fles en tuitbeker voeding ( KV, potjes fruit en groente, z'n pap) Kleding+pyjama, 3 setjes spaalzakje stuk of 4 rompers stapel luiers Gijs zn douchegel, shampoo, billenzalf, gel Zal ik ook een paar paracetamol zetpillen meegeven? Mist er iets uit mn lijsjte wat wel belangrijk is of handig kan zijn? heb er wel zin in.. Gijs logeren en paps en ik naar t "Veenpolderfeest" de zaterdags.. Maar ik denk dat t ook maar vreemd is, Gijs even weg...
Denk dat je het zo idd allemaal wel hebt. Ik geef ook altijd paracetamol mee, je weet maar nooit. Mss nog wat slabbetjes en bestek voor hem ( of geef je hem altijd eten met grote mensen bestek??) Ook zou ik voor de zekerheid wat zorgen dat je extra voeding meegeeft. Wij hebben het nl een keer gehad dat remco ging logeren en wij hem op zondag zouden gaan halen. Helaas kwam er een sneeuwstorm tussen waardoor wij dus niet de weg op konden. Mijn vader is toen in de sneeuwstorm naar de ah gaan lopen om voeding bij te halen ( is anderhalf uur onderweg geweest, de arme man). Nu geven we dus altijd meer dan voldoende mee want je weet maar nooit hihihi. heel veel plezier en probeer er vooral van te genieten samen. Groetjes Kim
denk dat je het zo wel hebt, evt nog een thermometer want ja eerst meten en dan pilletje toch evt wat om te spelen ga gewoon eens na wat je zelf allemaal gebruik om een dag door te komen en dat neem je gewoon mee... evt muziekdoosje als hij daarmee inslaapt? veel plezier alvast en ga genieten....enne niet telkens bellen als het niet gaat bellen ze zelf wel.....
Ehm weet niet of ie dat nodig heeft (weet niet hoe oud ie precies is) maar misschien hydrofielluiers voor het afdrogen na het badje. Of zn tandenborstel en tandpasta als ie al tandjes heeft, haarborstel als ie haar heeft .
Ik heb er wel zin in... ff de handen vrij... Mijn moeder vraagt steeds "Gaat t nog wel door??" hihihi.. TUURLIJK!! Ik denk dat ik wel een flinke sporttas vol met spullen kan krijgen..Maar ik geef liever te veel mee dan dat ze t een of ander te kort hebben.. Thnx voor t meedenken en aanvullingen!
Geef je ook wat speelgoed mee? Dan heeft Gijs iets om mee te spelen voordat hij naar bed gaat/als hij 's ochtends wakker wordt
ik gaf ook altijd extra voeding mee als alyssa ging logeren (ook naar de oppas trouwens). een thermometer en paracetamol geef ik ook altijd mee. ik heb altijd standaard paracetamol, pleisters en ontsmettingsdoekjes in alyssa dr tas zitten. ik weet niet of ie al tanden heeft (weet niet hoe oud ie is), maar dan moeten ook zn tandenborstel en tandpasta mee. verder denk ik dat je lijstje wel compleet is. geniet van je weekend. liefs doris