Vooraan bij concert?? Hoelaat er zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jinne1982, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    ah plasticje....check!;) Jij ook veel plezier zondag!!
    hmm helemaal vooraan hoeft niet maar een meter of 10 zou ik toch wel leuk vinden :) sorry liever niet achteraan dus ;)

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ja, just in case. Ben wel een vlak naast die luidsprekers terecht gekomen en toen had ik daarna nog een week last van mijn oren. Het is trouwens niet zo dat je dan niks meer hoort. ;)

3. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    ook oordopjes check! Ik heb van die speciale voor concerten. Ging vroeger wel vaak naar allerlei bandjes in de kroeg daar is het ook ideaal voor.

4. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Ahh vandaar dat ik altijd hea zeg als iemand tegen me praat, heb nog nooit oordoppies meegenomen;) Vond het altijd maar onzin, je komt toch voor de muziek, niet om je oren dicht te stoppen, maar er zijn dus ook concertdoppies:):D

Oja, en het belangrijkste niet vergeten!! Je camera!!!
    Als je dan toch vooraan komt te staan zo goed als, ff een mooi plaatje schieten van Richard!!*kwijl*kwijl*

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha in mijn wilde tienerjaren heb ik dat een aantal keer moeten doen om een beetje leuk uitzicht te hebben op de Backstreet Boys :):D ik heb er ook serieus met slaapzak en schilderszeil (voor de regen) voor de deur gelegen

6. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Precies, ode aan de speciale concertdopjes!! Ik vond het ook altijd raar als mensen met oordopjes bij een concert stonden, maar op een gegeven moment na vele concertbezoeken en veel hard geluid (en dus de ervaringen met een week oorpijn) merkte ik dat het toch verstandiger is om oordopjes in te doen als je vooraan staat hahaha.

Oh ja, camera +1!!!:D

7. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.264
    6.725
    113
    Als ik voor vooraan zou gaan, dan ook écht vooraan. Als je op 10 meter of zo staat, dan zie je soms zo slecht, vooral als je klein bent. Je moet dan erg schuin omhoog kijken langs de langere personen heen en dat merk je aan je nek. Verder naar achteren is het minder omhoog kijken.

Ik heb bij U2 een keer op rij 2 gestaan en toen waren we er al heel vroeg in de ochtend. Heel gezellig hoor zo'n dag wachten. En dan rennen naar voren, dus geen slippertjes aan :)

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb ook speciale concert oordoppen, ideaal! En Jinne ik weet dat je ecco's hebt, maar heb je geen wandelschoenen? Die draag ik altijd (ook als we naar de efteling gaan straks) en dan voel ik mijn voeten helemaal niet.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja herkenbaar. Trek sowieso schoenen aan die je vaak aan hebt (geen nieuwe waarop je moet wennen) Ik zou zeggen geen hakken als je daarop niet gewend bent.

Vaak stond ik uren in de rij. Dan was het koud als je pech had en dan was ik al zo meo en ging ik soms ook nog onderuit (ben klein en werd dan benauwd).
    Was wel balen haha!
    1 keer geluk gehad was ik flauwgevallen kwam ik backstage waar ik verschillende artiesten zag toen ik weer bijkwam.

In iedergeval heel veel plezier. Zal vast wel lukken.

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Rammstein leuk,Bonh Jovi helemaal leuk!! Volgens mij hebben we dezelfde smaak met muziek....
    Ik zou toch echt wel erg vroeg gaan,ben vaak bij Bon Jovi geweest,en zelfs om een uur of 3 in de middag was het al druk met mensen die zelfs bleven slapen:$ daar om vooraan te staan!!

Heel veel plezier,laat even weten hoe het was.

Liefs Petra

11. Milujem

Milujem Niet meer actief

Rammstein!!! Gaaf! Veel plezier!!! :cool: Links, zwei, drie, vier...

12. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ben een stuk of 3 x geweest bij Bon Jovi laatste twee keer heb ik dan ook de golden tickets gekocht;) veeeeeel beter!!!
    Dat had Rammstein dan weer niet :(

Die keer dat we toen in Amsterdam rond een uur of drie waren was het al behoorlijk druk ja.....
    ben erg benieuwd!!!

13. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    haha je weet hoe mijn voeten zijn hè! Die kunnen alleen op ecco's lopen. Mag al blij zijn dat ze mij kunnen dragen ;) Ik heb ook een stel eccowandelschoenen maar die zijn me vaak te warm.

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Toen ik een jaar of 16 was ging ik regelmatig naar concerten (Nederlandse bandjes die her en der in het land in feesttenten speelden). Om vooraan te staan stonden wij vaak 's ochtends al voor de deur en brachten daar met een groep fans de dag door. Heel gezellig en bijzonder. Deed het ook vooral voor alle fans die we veel zagen daar.

Hoe druk het bij jouw concert is, heb geen idee. 4 uur lijkt me wel oke om ongeveer 10 meter van het podium af terecht te komen.

Veel plezier alvast!!!!

15. Bika

Bika Niet meer actief

Maakt niet uit, toen ik bij er naar toe ging is mijn ex naar voren gelopen, bijna niemand wou heel dicht bij staan omdat het bloedheet is met al die vuurdingen van ze hahahaha. Hij kon zo tot op de 3e rij mensen komen. Ik bleef lekker achter in staan, kon het prima zien en zelfs daar was het nog warm zat.

Was trouwens wel super gaaf, Rammstein staat wel in mijn top 3 aan concerten!

16. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    In 2006 naar Robbie Williams in de Arena geweest. 's Ochtends vroeg vertrokken en de hele dag voor de Arena gehangen. Ik vond het geweldig! Al die fans bijelkaar... Het lullige van alles was dat twee vriendinnen van ons pas tegen de avond aankwamen en slecht drie meter achter ons stonden uiteindelijk...:)

17. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik woon tegenover Ahoy en als het een beetje bekend concert is staan ze meestal al rond 1 uur 's middags te wachten (als het concert rond 8 begint) dus ik wens je succes :p

18. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden hebben wij vanaf 9 uur 's ochtends in de rij gelegen/gezeten voor Take That, hahaha.
    En toen stond ik alsnog niet in het 1e vak omdat ik m'n walkman in m'n jaszak had en de security heel langdurig ging checken of het geen opname apparatuur was, grrrr....
    Toen mocht ik dus dat 1e vak niet meer in, waar de meiden met wie ik was wel stonden... Maar goed, uiteindelijk was het helemaal vooraan in het 2e vak ook prima, want ik stond bij een heel gezellige groep Engelse jongens en we hadden de ruimte en konden het prima zien. :)

Later alleen nog zitplaatsen gehad in Ahoy. 2x the Cure, Depeche Mode, André Hazes :) maar dan hoef je dus niet in de rij...

Ik zou denk ik meer dan 4 uur van te voren al gaan als ik echt vooraan wilde staan...

19. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Oh ik ben jaloers! Heb je nog een kaartje over, of ken je nog mensen met een extra kaartje?

Ik heb ze ook al een keer live gezien: echt super!! Dat was in de HMH, mijn ervaring is dat je altijd wel redelijk vooraan kan komen. Ook vanwege de hitte idd... Veel mensen komen pas na het voorprogramma aan. Maar goed, als je echt voor vooraan gaat: dan zou ik 2 uur voor aanvang gaan :). En voor de vermoeide voeten: gewoon lekker zitten op de grond tot het begint!

En vergeet je oordoppen niet :)

20. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    sorry de ex collega's waar ik mee ga, die gaan ook gewoon... dus helaas geen kaartje over

Deel Deze Pagina