Hoi Mijn zoontje slaapt maar een half uurtje per keer overdag. Ik probeer hem weer in slaap te krijgen maar hij begint zo overstuur te huilen dat ik het gewoon niet meer kan aan horen. Als ik hem dan aanleg is het goed. S nacht doet hij het de laatste tijd goed. Hij komt na half 10 s avonds maar 1 keer snachts voor een voeding, dus (door) slapen kan hij wel. Is het misschien een idee als hij s middags ,zo rond 12 uur, naar bed gaat om de gordijnen dicht te doen. Zodat het donker is. Zodat hij in de middag misschien wel die paar uurtjes kan pakken? En de rest van de dag gewoon in het licht te laten slapen! Die half uurtjes die hij dan pakt. Mijn zoontje is nu 12wk 5dg. Gr Bianca
Hoi hoi, Zowiezo is het goed om de gordijnen dicht te doen, ze slapen beter als het donker is. Kinderen van deze leeftijd slapen vaak van die hazeslaapjes. Pas als ze tegen het jaar aan lopen, gaan ze echt in de middag een paar uur slapen. Ze zijn nog snel moe, maar ook snel weer niet moe. Het komt vanzelf goed. Groetjes Adrienne