Kleding

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door pepe, 18 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Je hoort en leest overal dat de baby hetzelfde aantal kleding moet aanhebben als je zelf. Onze dochter heeft een rompertjes met lange mauwen en daarboven dan nog een shirt met lange mauwen of een boxpakje. Als ze gewoon wakker is en in de box ligt in de huiskamer is dit dat ook genoeg, in de huiskamer is het meestal 20 graden. In haar slaapkamer 18 graden, ze slaapt dan onder een laken en 1 deken die grotendeels dubbel gevouwen is, is dit ook ok? Verder als we naar buiten gaan, doe ik een extra vest aan en ligt ze onder een laken en 1 dubbelgevouwen deken en dan nog de kap van de wieg erover en een muts. Eerst had ik voor buiten nog een extra denken maar soms lijkt me dat zo warm?
    Is dit allemaal voldoende zo?
    Ik voel vaak aan haar bekje en die voelt dan gewoon warm aan, behagelijk zeg maar. Wanneer heeft ze het te warm?

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Het is prima zoals je het doet. Als een kindje klammig is, dan is het te warm hoor. Als ze huilen in de kinderwagen is het te koud. A;s het echt gaat winteren is een jasje wel aan te raden hoor.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina