Hoi dames! Volgende week vrijdag vier ik mijn 30ste verjaardag gewoon lekker thuis en geen fratsen er wordt lekker gekookt en het is gewoon intiem met familie dus geen vrienden enz. Nu komt het diezelfde vrijdag heb ik de 20 weken echo buiten dat ik het natuurlijk super spannend vind en de gezondheid van ons kindje t allerbelangrijkste vind krijgen we ook te weten of t een jongen of meisje is. Nu wilde ik dat meenemen en daar mee iets doen op me verjaardag maar ik weet dus niet wat. Ik dacht een ballon te vullen met blauwe of roze confetti en dat prikken op het feestje of gewoon lekker zeggen wat t geslacht is zonder de hele poespas wat vinden jullie??
Ik vind het een leuk idee! Ik zat ook te denken aan taart met de kleur roze of blauw, maar is misschien wel erg kort dag of niet? Alvast een fijne verjaardag en een goede echo!
Is toch leuk! Of een taart met die kleur vulling, maar dat wordt waarschijnlijk lastig op dezelfde dag nog regelen. Wat ik ook een keer gehoord heb en zelf een super leuk idee vond, een doos vullen met ballonnen in de kleur van het geslacht bij een feestwinkel ofzo en dat als je die doos opent, de ballonnen omhoog vliegen. Diegene had toen zelf het geslacht op een briefje laten zetten bij de echo, briefje gegeven bij de feestwinkel en gevraagd of ze die kleur ballonnen erin wilde doen, zodat het voor hun zelf ook een verrassing was en ze het tegelijk wisten met de familie. Heel verhaal.
Dank je! een taart bakken is kort dag inderdaad hihi denk dat ik dat met die confetti toch wel doe heb sowieso de echo laat in de ochtend. En ach ja het is toch feest dit kan er ook wel bij
Leuke ideeën allemaal. En zoals al eerder gezegd...het is jouw feestje. Lekker doen waar jij zin in hebt. Het is ook een speciaal moment in je zwangerschap.
Wij hebben muisjes in een ballon gedaan en onze zoon de ballon lek laten prikken Wel buiten doen, want de muisjes vliegen alle kanten op! Die heliumballonnen zijn ook héél leuk!
Ja leuk idee, kan je wel wat mee doen toch ...is leuker dan het terloops ff zeggen. de Ballon is een goed idee
Slagroomsoesjes in vloeibare chocola (of glazuur) dopen en bestrooien met roze of blauwe musijes. Niet heel veel werk en wel lekker..
wij hadden het geslacht laten verwerken in de trouwtaart roze cake hihihi wij wisten zelf ook van helemaal niets hihi
Ik heb toen een gewone simpele cake gebakken en daar blauwe fondant overheen gelegd en blauw/witte muisjes half ingedrukt. Er overheen met rode kleur stiften voor gebak er op geschreven it's a boy. Was erg leuk en is erg gemakkelijk! Kost ook niet veel tijd dat je er echt mee bezig bent.