Ik merk dat ik een beetje zoekende ben naar een nieuwe gezichtsroutine. Ik loop tegen de 40 en vind het best belangrijk om een enigzins jonge huid te houden. Op dit moment gebruik ik een serum van Estee Lauder en een dagcreme van Shiseido, maar deze combi is niet zo ideaal als ik wat meer make-up op wil (wordt beetje vlekkerig en blijft niet mooi zitten). Is hier iemand, liefst ook niet piepjong, die wat tips heeft voor fijne verzorgende producten, die wel goed onder vloeibare make-up kunnen? Liefst ook nog met spf 15+.
Aan mij heb je weinig denk ik... Maar 39 en zie er jonger uit. Word meestal 25 geschat. Ik smeer gewoon een beetje Nivea op m'n hoofd, de witte pot die ook op je lijf kan. En daarover m'n foundation, gaat prima. Zet het vast met een beetje baby poeder.
Ik gebruik een zonnebrandcreme spf 50 onder mijn make-up. En 1x in de week lekker even scrubben en een maskertje er achteraan. Verder gezond eten, niet roken, weinig alcohol en veel water drinken.
Ik smeer serum alleen in de avond, voordat ik nachtcrème smeer. En gebruik zo min mogelijk vloeibare make-up. Dat gaat zo ‘kreukelen’. Dagcreme gebruik ik meestal van Oil of Olaz. Als iemand nog een goede oogcreme weet hou ik me aanbevolen.
Ik ben nog net geen 35, maar zweer bij de producten van Louis Widmer. Mijn huid is rustig, geen last van vlekken of trekkerigheid, poriën zijn zo goed als onzichtbaar. Ik gebruik de dagcreme, nachtcreme en vloeibare make-up.
31.. Maar wilde toch reageren. Ik gebruik al jaren Dermalogica. Ze hebben ook een lijn voor de oudere huid welke erg prettig is.
Ik heb een gemengde huid, met vooral een vettere t-zone. Vroeger ook meeëters en gevoelig voor puistjes. Op andere plaatsen had ik dan weer drogere stukjes, soms met schilfertjes. Ik gebruik de fluid en de getinte dagcreme. En de rijke nachtcreme (donkerpaarse pot).
Oogcreme gebruik ik al jaren de bio repair van holy land (eBay). Nachtroutine: serum van l occitane (die is echt geweldig) + hun crème (blauw potje) S ochtends alleen de crème Voor make-up gebruik ik meestal de bb crème (Koreaanse, bestel ze op iHerb). Of face & body van Mac.
Hoe heet die bb crème? Ik heb nog steeds de ideale niet gevonden en op iHerb heb ik toch al een account.
Ik ben gezegend met een goede huid, ondanks mn 37 jaar, schat iedereen me hooguit midden 20. Ik doe er helemaal niks aan. Heel soms beetje dagcreme, maar dat vergeet ik vaak.
Ik heb toevallig ook zo'n huid. Ik heb 'vroeger' de louis widmer gebruikt en weet niet meer waarom ik ben overgestapt. Misschien toch maar weer proberen.
Ik ben 38. Ik was mn gezicht met water en gebruik dagcrème. Op dit moment van loreal triple activa, omdat die in de aanbieding was. Verder niks, ook geen make-up. Ik heb volgens mij een prima huid, nog geen rimpels en amper lijntjes in elk geval.
Ik gebruik de lijn skin science van de Kruidvat, vind ik fijn aanvoelen, is niet te duur en heeft spf. Verder een BB creme van Garnier ook met spf. En natuurlijk verder zonnebril op in de zon, water drinken, genoeg slapen en goed eten. Mocht me zaterdag nog legitimeren voor drank haha.. ben 35
Ik gebruik dagcreme van l’oreal, tripple active. Met spf voor de zon. Verder geen foundation of poeders, daar krijg ik vaak juist ontstoken plekjes en poriën van. Sporten in de buitenlucht, veel water drinken en mijn huid ziet er prima uit. (Ik ben nog wel iets jonger 32)
Ik was mijn gezicht, zoals de rest van mijn lijf, al jaren met zelfgemaakte zeep. Af en toe (als ik eraan denk) smeer ik met dagcrème - ik wissel een beetje af tussen Aldi/Lidl/Nivea. Dat soort werk. Niets bijzonders. Ik heb er altijd een stuk jonger uitgezien dan mijn werkelijke leeftijd. Ik vind mezelf er de laatste jaren wel echt op achteruit gaan qua uiterlijk (mag ook wel op mijn leeftijd), maar grappig genoeg heb ik nog altijd vrij weinig rimpels vergeleken met leeftijdsgenoten.