hoi allemaal, Ik vind dat wij een nieuwe wasmachine nodig hebben We hebben nu een van bijna 13 jaar oud en met een trommel van 5 kilo, een zanussi. Nooit verwacht dat ie eigenlijk nog zo lang mee zou gaan, maar hij werkt nog goed. Alleen is ie gewoon klein qua trommel... het herfstdeel van bijv onze lits jumeaux deken past er niet in (t zomerdeel gelukkig wel net aan en dat is eigenlijk degene die we gebruiken). Nu zit ik er al langer aan te denken dat het fijn zou zijn om een machine met grotere trommel te hebben, en helemaal nu er nog een baby bij komt (hebben al een dochter van 5,5). Maar ja dan de grote vraag, welke machine? Ik wil er maximaal 500 euro aan uitgeven, maar wel dus met een ruime trommel en t liefst ook eentje die geen 3-5 uur over 1 was doet (wij wassen t liefst zoveel mogelijk op 1 dag achter elkaar aan). Die we nu hebben kun je ook snelle programma’s draaien en dan is ie gemiddeld een uurtje bezig (voor 30/40 graden) en alles wordt wel gewoon goed schoon ook Hebben jullie dé tip van het jaar?
Ik heb een Samsung ecobubble blablabla met een trommel van 7 kg en die is top! Is volgens mij 400 euro maar wij hadden m in een of andere kortingsactie voor amper 300 kunnen kopen. Het programma dagelijks doet er een uurtje over, katoenprogramma 2 uur. Als je 'm op eco zet is het inderdaad wel 3-4 uur voor een was, maar ik was eigenlijk nooit op dat programma.
Wacht tot januari, dan zijn de btw dagen bij mediamarkt en scheelt t je 21% Wij hebben een Lg ( wasmachine en droger )
Ik las laatst in een topic over wasmachines dat meerderen best wel problemen hebben gehad met de samsungs, maar ik vind ze zelf wel erg mooi ook haha
Ik heb eentje van whirlpool 9kg Met 6th sense infinity care. Kostte geloof ik 550 maar prima geval. Zit korte programma's op van 1u voor 40 en 60gr En een opfrisprogramma van 15min.
Mijn ouders en broer hebben dezelfde (en ik had geen zin in onderzoek doen dus ben gevolgd ) en hebben 0 problemen met deze wasmachine. Wat zijn de problemen die anderen noemen?
Dat weet ik niet meer is al even geleden dat ik t allemaal gelezen had. Geloof dat Beko genoemd werd als veelal goed ervaringen, had er nog nooit van gehoord maar blijkt ook een goedkoper merk te zijn En natuurlijk de mieles enzo maar die vind ik echt te duur
Hahahaha heeft geen enkel nut. Mediamarkt gooit de prijs enkele dagen voor de btw dagen omhoog waardoor je een korting van gemiddeld... PLUS 80 euro kunt krijgen. Nee, je leest het goed: niet MIN maar PLUS! Mediamarkt is daar afgelopen weekend nog negatief mee in het nieuws geweest met black friday
Wij hebben indesit. Mijn vorige was dat ook, draaide al 10 jaar zonder problemen toen ik het deurtje vernielde. Die was toen ook het best uit de test gekomen bij de consumentenbond. Die ik nu heb heeft veel verschillende programma's en de kortste is 9 minuten.
Ik heb een Indesit met 6kg trommel,veeeel programma's ,a+ klasse en ik ben er erg blij mee!Hij was 264 euro...mijn vorige wasmachine was een Zanussi in dezelfde prijsklasse en die heb ik 8 jaar gehad.Ik had hem nog steeds gehad als een tijdelijke gebruiker er beter mee omgegaan was...
Hier een Samsung Ecobubble type nog wat..Trommel van 8kg. Super tevreden over. Ik heb hem geloof ik bij Wehkamp gekocht. Eerst een AEG gehad, maar die was binnen 6 jaar naar de knoppen..
Hier ook een Samsung. De nieuwe quick drive, die doet er sneller over. Ben er heel tevreden mee. 8kg en de trommel is ook groot genoeg (tip: kijk niet alleen naar het aantal kilo’s maar ook naar de grootte van de trommel in liters. Soms zijn de trommels van 8kg wasmachines maar nauwelijks groter dan die van 6kg). Was iets van 700€ maar krijgen nog 180€ terug via een cashback actie.
Goeie tip ook! Gaat me idd vooral om hoeveelheid laadvermogen ipv t gewicht van t laadvermogen. Binnenkort maar eens oriënteren bij mediamarkt/bcc etc
Indesit durf ik niet aan eerlijk gezegd. Hebben daar nu een vaatwasser van helaas (door vorige eigenaren nog geplaatst toen de bosch kapot ging die erin zat) en wat een rampending is dat zeg. Dus ben toch beetje huiverig voor dat merk, heb er al meer mensen over gehoord dat t crap is. Natuurlijk zal niet alles crap zijn van indesit
Ik heb een samsung eco bubble. Heb hem nu 2 jaar en is een fijne machine. Hij was rond de €400 en hebben een trommel van 7 kilo, is ook fijn met beddengoed om te wassen. Alles word goed schoon en ruikt fris.
Heb nu 2 jaar een Beko wasmachine en bevalt goed. Kostte rond de 350 euro. Hiervoor een Candy van 290 euro die het 10 jaar heeft gedaan. Laatste jaar begon hij iets te haperen en nadat manlief een snoeischaar had meegewassen ( trommel had ineens scherpe randen) was het toch tijd voor wat anders.